میزان ساخت و ساز در این شهر هر روز در حال افزایش است، به گونه ای که هم اکنون حدود یک سوم تمام جرثقیل های جهان در این شهر قرار دارد.

دبی را مروارید امارات متحده عربی می دانند و به همین دلیل پروژه های عظیم و منحصر به فرد زیادی همچون: بلندترین برج دنیا، بزرگترین مجسمه میکی ماوس، قاب عکس دبی، برج های دوقلوی دیره، مرکز خرید امارات مال و دبی مال را در آن احداث کرده اند تا گردشگران تور ارزان دبی بتوانند از تماشای آن ها لذت ببرند. ساختار هر یک از موارد نام برده شده، نیازمند استفاده از جرثقیل های بزرگ بوده که مسئولین مربوطه اقدام به خریداری آن ها کرده اند و شدت پیدا کردن این موضوع سبب شده که هم اکنون شاهد حضور تمامی جرثقیل های برج ساز جهان در دبی باشیم.

vsdw

میزان ساخت و ساز در دبی از کشور توریستی و محبوب تایلند که سالانه میزبان سیل عظیم گردشگران تور تایلند می باشد، نیز بیشتر است تا جایی که تعداد جاذبه های موجود در دبی، افراد زیادی را مجاب مرده که از سفر به تایلند منصرف شوند و مسیر خود را به این شهر عربی تغییر بدهند.

 

xcvvwwswe

 

از آنجایی که روزانه در کشور مالزی هم ساخت و سازهای زیادی صورت می گیرد، تعداد اندکی از جرثقیل های بزرگ جهان هم در این کشور دیده می شود. برج های بی نظیری همچون: پتروناس و برج ابر پیکسلی در این کشور، بسیاری از جهانگردان را مجاب می کند تا این مقصد را برای سفر خود انتخاب نمایند. برای اطلاع از آفر تور مالزی می توانید به سایت لحظه آخر مراجعه نمایید و سفری کم هزینه و در عین حال لذتبخش را تجربه کنید.