به دلیل وجود بیمه در صورت بروز آسیب محموله از طرف شرکت تعویض خواهد شد. بنابراین در صورتیکه کالای شما دچار آسیب و صدمه شد باید آن را به همراه نماینده تیپاکس به شعبه منتقل کنید. تا در شعبه صورت جلسه‌ای مبنی بر وجود ایراد بسته تنظیم گردد. بعد از این مراحل کالای سالم و جدید برای شما ارسال خواهد شد.

یکی دیگر از مزیت‌های تیپاکس این است که ارسال محموله را به مناطق دورافتاده‌ای که فاقد شعبه تیپاکس هستند را امکان پذیر کرده است. بهتر است قبل از ارسال کالا شهر خود و شهری که می‌خواهید به آن محموله ارسال کنید را از نظر خدمات تیپاکس بررسی کنید تا برای پیگیری تیپاکس دچار مشکل نشوید. همچنین ایجاد سرویس‌های اختصاصی برای ارسال محمولات کارخانجات، تجار و شرکت‌ها از دیگر مزایا و خدمات این شرکت به شمار می‌آید که بدین وسیله می‌توانند به راحتی پیگیری تیپاکس را دنبال کنند.

بهتر است بدانید که این شرکت دارای معایبی نیز می‌باشد. از معایب پست تیپاکس می‌توان به هزینه بالای آن در مقایسه با پست پیشتاز اشاره کرد. به همین دلیل برای ارسال بسته‌های کوچک زیر یک کیلوگرم مناسب نمی‌باشد زیرا از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه نیست. همچنین این شرکت یک شرکت حمل و نقل خصوصی می‌باشد که با دفاتر خدمات ارتباطی هیچگونه همکاری ندارد.

شرکت تیپاکس اولین شرکت خصوصی پست بین‌ المللی و داخلی در کشور می‌باشد که دارای بیش از ۱۰۰ شعبه فعال در سراسر کشور است. تیپاکس یکی از سرویس‎های پستی  و یک شرکت حمل و نقل خصوصی محسوب می‌شود، که باعث سرعت بخشیدن به انتقال مرسولات پستی در کمترین زمان ممکن خواهد شد. همچنین تیپاکس به عنوان اولین بنیانگذار صنعت کویر دارای ۵۷ سال سابقه فعالیت در کشورمان ایران می‌باشد.

می‌توان گفت این شرکت با دارا بودن ماموران ماهر و متخصص قادر است در اسرع وقت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به محل فرستنده مراجعه و محمولات را از فرستنده دریافت ‌کند. این شرکت براساس استانداردها، ضوابط خاص شرکت و با دقت فراوان محموله را بسته بندی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به گیرنده در هر کجای کشور که باشد تحویل می‌دهد. به جرات می‌توان گفت این روش بهترین روش برای ارسال کالاهای حساس مانند لپ تاپ، تبلت، موبایل و… است زیرا از امنیت و سرعت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. در واقع این شرکت در جهت پیش برد اهداف فروشگاه‌های اینترنتی و امنیت خرید اینترنتی برای مصرف کننده طراحی شده است.

 روش‌های پیگیری تیپاکس

پیگیری تیپاکس را به راحتی می‌توان از طریق شماره قرمز رنگی که در قبض تیپاکس وجود دارد دنبال کرد. زمانی‌که محمولات خود را از طریق تیپاکس ارسال می‌کنید یک قبض تیپاکس به شما تحویل داده می‌شود. در این برگه یکسری جزئیات اعم از اطلاعات قرارداد، فرستنده، گیرنده و تغییر وضعیت‌ها وجود دارد. در قبض یک شماره قرمز رنگی مشاهده می‌کنید که از طریق آن شماره می‌توانید مرسولات تیپاکس را پیگیری نمایید. بدین صورت که می‌توانید با شماره تلفن ۸۴۵۷-۰۲۱ تماس بگیرید و از طرق اپراتور توسط این شماره قرمز رنگ پیگیری تیپاکس را انجام دهید. در صورتیکه با این روش نتوانستید مشکل خود را حل کنید از طریق نمایندگی پست تیپاکس در شهر خود یا نزدیک‌ترین نمایندگی به شهر مورد نظر پیگیری تیپاکس را دنبال کنید.

از روش‌های دیگر پیگیری می‌توان به سامانه رهگیری مرسولات تیپاکس اشاره کرد. بنابراین با وارد کردن کد رهگیری مرسولات تیپاکس در سامانه رهگیری می‌توانید از روند ارسال محمولا خود آگاهی پیدا کنید.

هزینه تیپاکس

هزینه تیپاکس بر اساس وزن محمولات، حجم آن و سایر موارد حساب می‌شود. همچنین هزینه تیپاکس دارای سه نوع تعرفه شهرهای نزدیک، شهرهای دور و تعرفه حمل اکسپرس است. بنابراین هزینه تیپاکس بسته به شهری که محموله فرستاده می‌شود متفاوت خواهد بود. برای مثال برای تهران و شهرهای همجوار آن به اندازه ۶ کیلوگرم بار هزینه تیپاکس ۲۰۰۰۰ هزار تومان می‌باشد که به ازای هر کیلو سنگینی و اضافه بار ۳ هزار تومان به مبلغ اضافه می‌شود. اما برای شهرهای دورتر هزینه ۲۷۵۰۰ می‌باشد. بنابراین مشتری برای پیگیری تیپاکس می‌تواند از طریق تماس تلفنی یا وبسایت محموله مورد نظر خود را پیگیری کند.

asdasdqecq

پست تیپاکس

شرکت تیپاکس اولین شرکت خصوصی پست بین‌ المللی و داخلی در کشورمان می‌باشد، که دارای بیش از ۱۰۰ شعبه فعال در سراسر کشور می‌باشد.

مزیت‌های ارسال مرسولات با تیپاکس | پایگاه اطلاع رسانی رجا

پست تیپاکس چیست ؟

تیپاکس ده‌ها هزار بسته را در روز جا‌به‌جا می‌کند

بسته‌ها از این جهت که رابط بین افراد و نقاط مختلف‌اند، ارزشمند هستند. پس دریافت، محافظت، انتقال و رساندن به دست صاحبانشان در زمان مناسب وظیفه مهمی است که تیپاکس با داشتن یکی از گسترده‌ترین شبکه‌های ارتباطی در کشور آن را به خوبی می‌داند.

تیپاکس مجموعه بی‌نظیر شصت ساله‌ای است که به دلیل وجود نیروهای متخصص و ماهر و عملکرد مناسب سازمانی هم کار کردن در آن لذت بخش است و هم مشتریانش به خوبی آن را می‌شناسند و به تجربه آن اعتماد کامل دارند. تیپاکس مبتکر صنعت ارسال سریع درب به درب در ایران است و همواره تلاش می‌کند با استفاده از تکنولوژی‌های به روز پیشگام بوده و با ارائه راهکار‌های مناسب، برای کسب و کار افراد، سرعت و امنیت بیشتری را برای مشتریانش به ارمغان آورد.

تیپاکس چیست ؟

تیپاکس یک سرویس جدید پستی است که قادر است با سیستم طراحی فروشگاه اینترنتی هماهنگ شود، که به کمک آن همه مرسولات پستی را در کمترین زمان ممکن به دست مشتریان می رساند. همه مرسولات قبل از ارسال توسط تیپاکس بیمه می شوند تا در صورت وقوع هرگونه حادثه طبیعی یا غیر طبیعی فرستنده یا گیرنده خسارت و ضرر مالی نبینند . تیپاکس امروزه بسیار فرا گیر شده و توسعه یافته به گونه ای که در اکثر شهر های ایران نمایندگی دارد.

نحوه فعالیت تیپاکس به گونه ای میباشد که با اولین تماس تلفنی، مامورین کارآزموده تیپاکس به محل فرستنده مراجعه نموده و پس از ارائه رسید، مرسولات را دریافت می کنند. محموله با نهایت دقت و حفاظت، بارگیری شده و در کوتاه ترین زمان ممکن در محل گیرنده در هر نقطه از کشور تحویل می گردد. (دریافت هزینه ارسال به دو صورت “نقدی” و یا “پسکرایه” بنا به درخواست مشتری انجام می پذیرد.)

ارسال با تیپاکس

هر بسته برای رسیدن به مقصد می تواند مسیر متفاوتی را طی کند . برخی بسته ها ممکن است هوایی و برخی دیگر ممکن است زمینی انتقال یابند . پست تیپاکس توانسته است برای هر بسته بنا به شرایط ، نوع بسته ، فاصله و.. مسیر اختصاصی ایجاد کند و راه را برای ارسال بسته های گوناگون هموار کند .پست تیپاکس از به روزترین تکنولوژِی دنیا برخوردار است و از خدمات آن می توان به اکسپرس زمینی ، اکسپرس بین المللی ، اکسپرس هوایی ، خدمات پرداخت در محل و خدمات ویژه دسته بندی اشاه کرد .

توضیحات تکمیلی در مورد سیستم ارسال تیپاکس

برای اینکه مرسوله به مقصد خود برسد مسیر متفاوتی را طی خواهد کرد. ارسال مرسولات برای برخی از نقاط کشور عزیزمان ایران از خطوط هوایی و برای برخی نقاط دیگر از خطوط زمینی استفاده می شود. این سیستم ارسال پستی با توجه به شرایط مختلف و نوع بسته و فاصله ای که قرار است بسته به دست گیرنده برسد خطوط انتقال منحصر به فردی را ایجاد کرده و این امکان را ایجاد می‌نماید تا بسته های گوناگون در کمترین زمان ممکن به دست مشتری برسند. این سیستم پستی از به روزترین تکنولوژی های روز دنیا در زمینه حمل و نقل کالاها بهره برده که از جمله مهمترین خدمات ارائه شده توسط تیپاکس می‌توان به اکسپرس بین المللی، اکسپرس هوایی، اکسپرس زمینی، خدمات پرداخت در محل بعد از دریافت کالا و همچنین خدمات ویژه بسته بندی و همچنین اپلیکیشن تیپاکس که به عنوان یک خدمت نو، ارائه شده توسط این سیستم پستی می باشد اشاره نماییم. در حالت کلی در این سیستم پستی هزینه ارسال مرسوله بر عهده فرستنده و یا خریدار می باشد و این مورد به صورت کاملا توافقی انجام می شود.

بحث پرداخت هزینه تیپاکس در زمان ارسال مرسوله و یا کالا و خدمات مشخص می گردد موضوعی که باید در هنگام ارسال مرسولات پستی با تیپاکس به آن توجه کنیم این موضوع می باشد که در هنگام ارسال کالا باید به آن توجه ویژه داشته باشیم این است که شهری که قرار است بسته ارسالی به دست گیرنده برسد حتماً نمایندگی فعال تیپاکس داشته باشد چرا که در غیر این صورت فرد دریافت کننده باید به نزدیکترین نمایندگی این سیستم پستی مراجعه کرده و بسته خود را دریافت نماید و همچنین در صورت به وجود آمدن هرگونه مشکلی هزینه ارسال و دریافت کالا بر عهده فرد ارسال کننده می باشد. از این موضوع می‌توان در هنگام ارسال مرسولات و کالا با استفاده از این سیستم ارسال پستی از فرد تحویل گیرنده کالا پرس و جو نمایید و یا برگه پشت بارنامه تیپاکس را مشاهده کرده و از وجود نمایندگی فعال در شهر مورد نظر که قرار است گیرنده بسته را تحویل بگیرد اطمینان حاصل نمایید.

انواع پست تیپاکس

اکسپرس زمینی

اکسپرس زمینی، سرویس انتقال سریع بسته‌ها از طریق مسیرهای زمینی و خودروها است که در کنار ارائه خدمات درب‌به‌درب، برای فرستنده و گیرنده صرفه‌جویی در زمان و هزینه را به همراه دارد. فرستنده می‌تواند از طریق تماس با نزدیکترین نمایندگی تیپاکس و یا استفاده از اپلیکیشن مای تیپاکس، سفارش خود را ثبت کند. لازم به ذکر است که از طریق وب‌سایت تیپاکس می‌توان به اطلاعات نزدیکترین نمایندگی دسترسی داشت. پس از ثبت سفارش، تیپاکس یار خود را به محل حضور فرستنده رسانده و بسته را از او دریافت می‌کند. 

بسته مشتری در حضور او باز شده و شرایط مجاز و غیر مجاز بسته برای جمع‌آوری بررسی می‌شود. بسته های مجاز، آنهایی هستند که از نظر قانونی، طبق قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران و همچنین قوانین و مقررات شرکتی، هیچ محدودیتی برای جمع‌آوری و توزیع آنها وجود ندارد. محمولات غیر مجاز نیز بسته هایی هستند که هم از نظر قانونی(طبق قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران) و هم طبق قوانین و مقررات تیپاکس، محدودیت و ممنوعیت جمع‌آوری و توزیع دارند که لیست این بسته ها در وب‌سایت تیپاکس موجوداست.

پس از تایید صحت محتوای بسته جهت ارسال، اطلاعات مشتری(فرستنده) و همچنین اطلاعات بسته، در نرم‌افزار جت ثبت شده و رسید دریافت بسته به مشتری تحویل داده می‌شود. در نهایت، پس از انجام مراحل ارسال، بسته در محل حضور گیرنده، به او تحویل داده می‌شود. این سرویس برای کلیه مشتریان حقیقی و حقوقی قابل استفاده بوده و مشتریان می‌توانند با خیال آسوده، ارسال بسته‌های خود را به تیپاکس بسپارند.

در این سرویس، بسته‌ها توسط کامیونت و یا وانت‌های تیپاکس جابه‌جا شده و به مقصد می‌رسند. زمان ارسال از یک تا پنج روز کاری متغیر است که ارسال‌ بسته های درون شهری کمترین زمان و ارسال های شهرستان به شهرستان، بیشترین زمان را به خود اختصاص می‌دهند. از زمان ثبت سفارش تا رسیدن آن به دست گیرنده، امکان رهگیری بسته از طریق وب‌سایت تیپاکس فراهم است. به این ترتیب که پس از ثبت سفارش، کد رهگیری برای فرستنده و گیرنده ارسال شده و به این ترتیب، هر کدام از این افراد می‌توانند با وارد کردن کد رهگیری خود در قسمت رهگیری وب‌سایت تیپاکس، از وضعیت بسته مطلع شوند.

با توجه به اهمیت وجود بسته‌بندی مناسب برای مرسوله‌ها، تیپاکس امکان بسته‌بندی را نیز برای مشتریان خود فراهم کرده است. بنابراین مشتری می‌تواند درصورت تمایل، درخواست بسته‌بندی را نیز مطرح کند. هزینه ارسال بسته‌ها در این روش، با در نظر گرفتن وزن حجمی بسته، فاصله مبدا و مقصد، ارزش بسته و خدمات ارزش افزوده محاسبه شده و ثابت نیست. برای جلب رضایت مشتریان و همچنین حفاظت از دارایی‌های آنها، تمامی بسته‌ها از 100 هزارتومان تا 30 میلیون تومان جبران خسارت شده و در صورت بروز خسارت برای بسته های مجاز، به اندازه مبلغ تعیین شده برای خسارت، جبران می‌شود. در صورت بروز خسارت، مشتریان می‌توانند با تلفن تیپاکس تماس گرفته و درخواست پیگیری خود را ثبت کنند.

اکسپرس هوایی

اکسپرس هوایی، سرویس انتقال بسته‌ها از طریق خطوط هوایی است. با در نظر گرفتن مسافت طولانی میان برخی شهرها و همچنین شرایط جغرافیایی مناطق، ارسال هوایی بسته‌ها می‌تواند منجر به سرعت بخشیدن به فرایند ارسال بسته‌ ها و همچنین خدمت‌رسانی به مناطق مختلف شود. نوع ارسال در خدمت اکسپرس هوایی تیپاکس نیز درب‌به‌درب بوده که صرفه‌جویی در وقت و هزینه مخاطب را به ‌همراه دارد. برای بهره‌مندی از این سرویس، مشتری می‌تواند از طریق تماس با نزدیک‌ترین نمایندگی تیپاکس و یا استفاده از اپلیکیشن مای تیپاکس، سفارش خود را ثبت کند تا تیپاکس یار درب منزل بسته را تحویل بگیرد. با توجه به ضوابط تیپاکس، بسته در حضور مشتری باز شده و درصورتی که محتوای آن منطبق با موارد مجاز برای ارسال باشد، قرار داد ثبت می‌شود. در ارسال هوایی، علاوه بر موارد غیر مجاز تعریف شده در تیپاکس، از انتقال مواردی که حمل‌ونقل آن توسط قوانین جمهوری اسلامی ایران و قوانین ارسال هوایی ممنوع شده است نیز، خودداری می‌شود. از نمونه کالاهایی که ارسال آنها از طریق اکسپرس هوایی مقدور نیست، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کلیه مواد آتش‌زا، محترقه و منفجره
  • اسپری(خوشبو کننده‌ها و صنعتی)، عطر و ادکلن 
  • مایعات خورنده مثل اسیدها و یا مشتقات نفتی، روان‌کننده‌ها (روغن‌ها) و شوینده‌ها
  • انواع پودرها(بدون برگه آنالیز عنصری)
  • باطری(انواع باطری‌ها و اسباب بازی‌هایی که باطری بزرگ دارند مثل اسکوتر)
  • آهن‌ربا(باند ضبط و ...) 
  • کلیه کالاهایی که در شرع و قانون جمهوری اسلامی معامله آنها حرام اعلام شده و جرم است.
  • کالاهای قاچاق(کالاهای تجاری در حجم بالا بدون مجوز لازم) 
  • اسلحه سرد و گرم(انواع چاقو و اسلحه، با مجوز و بدون مجوز) 
  • داروهای شیمیایی، گیاهی و مکمل‌های ورزشی(بدون مجوز پزشک متخصص)
  • ادوات ارسال و دریافت امواج و کلیه ادوات نظامی(بدون مجوز) 
  • هلی‌شات(بدون مجوز) 
  • طلا، نقره، سکه، اوراق بهادار و وجه نقد

برای انتقال مطمئن‌تر بسته‌ها و همچنین با در نظر گرفتن خدمات تیپاکس، مشتریان هنگام ثبت سفارش خود می‌توانند درخواست بسته‌بندی مرسوله خود را نیز داشته باشند. درواقع در اکسپرس هوایی نیز خدمات بسته‌بندی توسط تیپاکس ارائه خواهد شد. پس از ثبت قرارداد، بسته توسط تیپاکس به خطوط هوایی منتقل شده و برای مقصد ارسال می‌شود. در مقصد نیز توسط تیپاکس‌یار دریافت شده و درب منزل گیرنده تحویل می‌شود. 

مدت زمان ارسال هوایی حداکثر 24 ساعت بوده و فرستنده و گیرنده در این مدت می‌توانند از طریق کد رهگیری پیامک شده، به ‌صورت آنلاین، از طریق وب‌سایت تیپاکس و یا اپلیکیشن مای تیپاکس، از وضعیت بسته خود مطلع شوند. به این ترتیب گیرنده می‌تواند در هر لحظه، بسته خود را رصد کرده و از زمان تقریبی دریافت مرسوله خود مطلع شود. هزینه ارسال بسته در این حالت، طبق تعرفه‌های ارسال هوایی، وزن و ارزش بسته محاسبه می‌شود. همچنین به جهت حفظ حقوق مشتریان و وقوع حوادث احتمالی، در صورت بروز خسارت به مرسوله‌های ارسال شده توسط تیپاکس،از 100 هزارتومان تا 30 میلیون تومان جبران خسارت می‌شوند. 

اکسپرس بین‌الملل با همکاری تی اکسپرس 

ارسال بار و مدارک به خارج از کشور، یکی از نیازمندی‌های مشتریان است که تیپاکس با مشارکت شرکت تی اکسپرس، سعی دارد تا با ارائه سرویس اکسپرس بین‌الملل، گام دیگری در برطرف ساختن نیاز مشتریان خود بردارد. شرکت تی اکسپرس فعال در حوزه حمل بین‌الملل کلیه اسناد، مدارک، نمونه‌های آزمایشگاهی، بسته‌های پستی و تجاری شما را به اقصی نقاط دنیا، در کمترین زمان ممکن و با بهترین قیمت ارسال می‌کند.

سرویس اکسپرس بین‌الملل، با درنظر گرفتن قوانین بین‌الملل حمل‌ونقل هوایی، ارسال بسته‌های مشتریان به سرتاسر دنیا را امکان‌پذیر می‌کند. در این سرویس، با بهره‌گیری از جدیدترین فناوری‌های حمل‌ونقل، سعی می‌شود تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، بسته در مقصد تحویل گیرنده گردد. ارائه خدمات واردات و صادرات،  فریت بار و کارگو بین الملل، از دیگر خدماتی است که با همکاری شرکت تی اکسپرس، در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. 

  • تحویل درب به درب از مبداء سایر کشورها: تحویل درب به درب مرسولات ١٠ تا ١٥ روز کاری، از سایر کشورها به مقصد ایران انجام می‌گیرد. (با توجه به شرایط و محدودیت‌های شیوع بیماری کووید ١٩)
  • زمان جمع‌آوری (PickupTime) : پس از ثبت سفارش، کارشناسان تی اکسپرس هماهنگی‌های لازم را با مشتری به عمل می‌آورند. خواهشمند است توجه فرمایید جمع‌آوری سفارشات مشتریانی که پس از ساعت ١٥(به وقت ایران) اعلام می‌شود، روز بعد انجام می‌پذیرد.
  • روزهای ارائه خدمات: ارائه خدمات تی اکسپرس از شنبه تا پنج شنبه در ساعات اداری (به وقت ایران) مقدور است. لازم به توضیح است، در هر ساعت از شبانه روز، همچنین روزهای جمعه و تعطیلات رسمی، تنها خدمات آنلاین شرکت تی اکسپرس در دسترس شما مشتریان عزیز قرار دارد.
  • ممنوعات: ممنوعات اتحادیه جهانی (UPU)، ممنوعات پستی و گمرکی و کالای قاچاق، ممنوعات پست هوایی و اقلام قابل اشتعال و انفجار تحت پوشش نیستند.
  • بسته بندی: امکان ارائه خدمات بسته‌بندی مرسولات شرکت تی اکسپرس در محل نمایندگی‌های تیپاکس و دفتر مرکزی تی اکسپرس وجود دارد.
  • پیامک قبول بسته بین‌الملل : پس از تحویل بسته به نمایندگی تیپاکس، پیامک دریافت و تحویل مرسولات ارسال می‌شود.

ویژگی ارسال مرسوله با تیپاکس

  • با ارسال بسته با تیپاکس امکان انجام امور مربوط به بسته بندی محمولات، مطابق استانداردها و ضوابط شرکت، برای شما تامین میشود.
  • با ارسال بسته با تیپاکس مشتری این امکان را دارد که محموله خود را در مراحل مختلف، از ارسال تا تحویل پیگیری نماید
  • امکان ارسال محمولات به مناطق دور افتاده که فاقد شعبه تیپاکس هستند با تامین هزینه سرویس آن از سوی مشتری میسر می باشد
  • با ارسال بسته با تیپاکس کلیه مرسولات شامل پوشش بیمه ای بوده و در صورت وارد آمدن احتمالی خسارت به مشتری، جبران آن تضمین شده است
  • ایجاد سرویس های اختصاصی جهت ارسال محمولات شرکت ها، کارخانجات و تجار از جمله خدمات شرکت تیپاکس می باشد

کدام روش ارسال کالا، سریعتر و به صرفه‌تر است ؟

امروزه، تصور بر این است که با پیشرفت تکنولوژی و همه‌گیر شدن استفاده از اینترنت، دیگر استفاده از پست عملی بیهوده و لغو می‌باشد اما هنوز هم این قاصد خاطره‌انگیز، گره از کار بسیاری از افراد در ارسال بار باز می‌کند.

با توجه به استفاده از پست‌های الکترونیکی، افراد ترجیح می‌دهند تا از آن‌ها برای ارسال نامه‌هایشان استفاده کنند، اما هنوز هم پست به‌عنوان معتبرترین مرجع برای ارسال کالا ، شناخته می شود.

هزینه پست تیپاکس

هزینه تیپاکس بر اساس وزن محصول و فاصله مبدا تا مقصد محاسبه می شود و ربطی به حجم یا موارد دیگر ندارد. محصولاتی که به کمک سئو  در نتایج جستجو دارای رتبه می شوند، همگی می توانند از کانال پستی تیپاکس ارسال شوند که شامل هزینه های جانبی و بسته بندی تیپاکس می شود که نخست ۵ درصد تخفیف به تعرفه حمل محاسبه شده اعمال می شود سپس قیمت فروش کارتن به عدد محاسبه شده اضافه می شود. اگر وزن کالا به صورت اعشاری باشد معمولا رند می شود و کرانه بالای آن برای محاسبه هزینه در نظر گرفته می شود .

هزینه ارسال با تیپاکس چقدر است ؟

قیمت تیپاکس برای شهر های مختلف متفاوت است و تیپاکس سه نوع تعرفه دارد :

  1. تعرفه شهر های نزدیک
  2. تعرفه شهر های دور
  3. تعرفه حمل اکسپرس (بندر امام خمینی وسربندر ، ماهشهر ، کیش ، قشم ، عسلویه ، چابهار جزء شعب اکسپرس محسوب می شوند )

مقایسه هزینه تیپاکس و پست

همان طور که گفته شد تیپاکس تعرفه متفاوتی در شهر های دورو نزدیک دارد . از معایب این پست می‌توان به هزینه بالای آن در مقایسه با پست پیشتاز اشاره کرد. به همین دلیل برای ارسال بسته‌های کوچک زیر یک کیلوگرم مناسب نمی‌باشد زیرا از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه نیست. تیپاکس یک شرکت حمل و نقل خصوصی می‌باشد که با دفاتر خدمات ارتباطی هیچگونه همکاری ندارد.

محاسبه هزینه تیپاکس سال 99

باتوجه به توضیحات گفته شده برای ارسال کالا با تیپاکس نمی توان مقدار مشخصی تعیین کرد و ایم هزینه بستگی به وزن کالا و فاصله ارسال دارد به طور مثال هزینه ارسال با تیپاکس برای کالای یک کیلویی و فاصله km 0 تا 100 چهارده تومان است در صورتیکه هزینه ارسال با تیپاکس برای کالای دو کیلویی و فاصله km 101 تا 250 معادل 16.800 تومان است .

تعرفه تیپاکس 99

برای اطلاع از قیمت دقیق ارسال کالا با تیپاکس می توانید با شماره تلفن 021-8457 تماس بگیرید یا میتوانید در قسمت برآورد هزینه تیپاکس اطلاعات بسته خود را وارد کرده و حدود هزینه ارسال را محاسبه کنید . قبل از تماس حتما در خصوص موارد زیر اطلاعات دقیق کسب کنید :

• مبدأ و مقصد

• وزن حجم کالا

• ارزش ریالی کالا

هزینه تیپاکس بر عهده کیست ؟

هزینه های تیپاکس میتواند بر عهده فرستنده یا گیرنده باشد که در زمان ارسال محصول می توانید ایم موضوع را به طور دقیق مشخص کنید . اگر قصد ارسال کالای خود با تیپاکس را دارید دقت کنید شهر گیرنده حتما نمایندگی تیپاکس را داشته باشد زیرا در غیر این صورت تمام هزینه های ارسال و دریافت کالا  بر عهده فروشنده می شود . برای اطمینان یافتن از این موضوع هنگام ارسال از شرکت تیپاکس و مامور حمل کننده بپرسید یا پشت برگه بارنامه تیپاکس را ملاحظه کنید. البته میتوانید از صفحه لینک شده نمایندگی های شرکت تیپاکس در شهرهای مختلف را بررسی کنید.

تفاوت پست پیشتاز و تیپاکس

فرق تیپاکس و پست این است که مرسوله پستی را خود خدمات پست بسته بندی میکنن ولی تیپاکس را خیر و طبق شرایط بالا بسته بندی میکنند.

دیگر تفاوت تیپاکس و پست این است که در پست تیپاکس جعبه های کوچک چون ممکنه گم بشه رو اصلا قبول نمیکنند باید حداقل بسته شما اندازه جعبه کفش باشه . ولی در پست های معمولی و پیشتاز هر نوع جعبه ای بسته به وزن استفاده میشود.

فرق دیگر پست با تیپاکس این است که در پست تیپاکس میتونی جنس رو تحویل بدی و رسید رو بگیری و هزینه ای ندی , کل هزینه از گیرنده دریافت میشه.

تیپاکس یه شرکت حمل و نقل خصوصیه و با دفاتر خدمات ارتباطی هیچ گونه همکاری نداره.

منظور از پس کرایه چیست؟

همان‌طور که از نام پس کرایه مشخص است به سرویسی گفته می‌شود که هزینه‌ی خود را پس از ارائه‌ی خدمات دریافت می‌کند. پس کرایه یا پرداخت در محل اغلب برای خرده‌فروشی‌ها و شرکت‌های اینترنتی کاربرد دارد که طی آن خریدار به جای پرداخت هزینه‌ی کالا به هنگام می‌تواند آن را به هنگام دریافت کالا بپردازد.

خریدار می‌تواند هزینه‌ی کالای دریافتی را به صوررت پول نقد یا از طریق دستگاه‌های کارت خوان به مامور شرکت پست پرداخت کند. در صورتی که خریدار هنگام تحویل کالا از پرداخت هزینه‌ی آن صرف نظر کرد، کالا به فروشنده برگردانده می‌شود.

هزینه پس کرایه تیپاکس چیست ؟

در خریدهای اینترنتی با ۲ روش کلی مواجه هستیم که اغلب، کاربران براساس شرایط خود یکی از این روش‌ها را انتخاب کرده و مراحل خرید خود را تکمیل می‌کنند.

۱) پرداخت اینترنتی

در این روش، کاربر محصول خود را انتخاب می‌کند، هزینه‌ی آن را مشاهده می‌کند، محصول را به سبد خرید خود اضافه می‌کند، پرداخت اینترنتی را انتخاب کرده و به درگاه بانک وصل می‌شود. سپس اگر کارت بانکی داشته باشد، اطلاعات آن را روی سیستم وارد می‌کند و اگر پرداخت موفقیت‌آمیز باشد، سفارش ثبت می‌شود و محصول طی چند روز کاری به دست کاربر می‌رسد.

۲) پرداخت در محل

در این روش پرداختی نیز کاربر محصول را انتخاب کرده، به سبد خرید خود اضافه می‌کند و با انتخاب شیوه‌ی پرداخت در محل و اضافه کردن آدرس، سفارش خود را نهایی می‌کند و هنگامی که شرکت پست، مرسوله را در محل تحویل داد، هزینه‌ را از کاربر دریافت می‌کند و به ارسال کننده می‌پردازد.

پرداخت در محل مزیت‌های بسیاری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد:

  • کاربر یا همان مشتری برای پرداخت هزینه‌ نیاز ضروری به کارت اعتباری ندارد.
  • ریسک پرداخت‌های اینترنتی و کلاه‌برداری‌ از طریق اینترنت کاهش می‌یابد.
  • مشتری به فروشنده بیشتر اعتماد می‌کند.
  • مشتری برای پس دادن کالا با مشکلات زیادی مواجه نمی‌شود.

اما همان‌طور که مزیت‌هایی دارد، شامل برخی از معایب هم هست. البته معایب آن متوجه کاربر نمی‌شود، بلکه مربوط به هزینه‌ها و ریسک‌های فروشنده است. در واقع، چون کاربر هزینه‌ای برای محصول پرداخت نمی‌کند، احتمال این‌که به هنگام دریافت کالا منصرف گردد. البته اگر فروشنده‌ای از محصول خود اطمینان کافی داشته باشد، دیگر لازم نیست، نگران این موررد باشد.

اپلیکیشن تیپاکس

با اپلیکیشن تیپاکس (مای تیپاکس) دیگر لازم نیست به تیپاکس زنگ بزنید یا به نمایندگی های آن مراجعه کنید . اپلیکیشن مای تیپاکس یک کانال ارتباطی آنلاین است که مخاطبان می توانند آن را بر روی گشی خود نصب کنند و تمامی خدمات ثبت ، رهگیری ، پیگیری سفارش و عملیات ارسال تا دریافت بسته را به راحتی انجام دهند . پس از وارد کردن مشخصات مانند نام گیرنده و فرستنده ، وزن کالا ، آدرس و... مبلغ کرایه به صورت آنلاین محاسبه می شود و شما می توانید با استفاده از رمز دوم آن را به صورت اینترنتی پرداخت کنید . پس از اتمام مراحل نزدیک ترین نماینده تیپاکس در کوتاه ترین زمان ممکن بسته را درب منزل ازشما تحویل می گیرد .

2

نحوه ارسال با تیپاکس

نحوه ارسال کالا از طریق پست تیپاکس به این صورت است که می توانید با شماره تلفن نزدیک ترین شعبه این شرکت تماس بگیرید . شماره تلفن تیپاکس را می توانید از مرکز اطلاعات تلفن شهر خود سوال کنید . پس از تماس مأمور تیپاکس برای جمع آوری مرسوله مراجعه خواهد کرد هم چنین می توانید به نمایندگی های آن مراجعه کنید و کالای خود را تحویل دهید . به جز موارد گفته شده بهترین راه برای ارسال کالا با تیپاکس استفاده از اپلیکیشن مای تیپاکس است .

لازم به ذکر است اگر کالای دریافتی دچار آسیب دیدگی شده باشد باید از دریافت آن خودداری کنید و آن را به همراه نماینده تیپاکس به شعبه منتقل کنید، تا در آنجا صورتجلسه‌ای مبنی بر وجود ایراد بسته تنظیم شود و بعد از آن شرکت ملزم است کالای جدیدی را برای شما ارسال کند.

ارسال با تیپاکس چقدر طول میکشد ؟

معرفی روش‌های پیگیری مرسولات تیپاکس

بهتر است بدانیم زمانی که اقدام به ارسال محمولات از طریق تیپاکس می‌کنید به شما یک قبض تیپاکس تحویل داده می‌شود، که در این برگه یکسری جزئیات که شامل اطلاعات قرارداد، فرستنده، گیرنده و تغییر وضعیت‌ها می‌باشد، را مشاهده خواهید کرد که در این برگه یک شماره قرمز رنگی وجود دارد که از آن طریق می‌توانید برای پیگیری مرسولات تیپاکس اقدام کنید نحوه‌ی کار به این صورت است که باید با شماره تلفن ۸۴۵۷-۰۲۱ تماس بگیرید.

و از طریق اپراتور پیگیری مرسولات تیپاکس خود را دنبال کنید. بهتر است اگر نتوانستید با اپراتور تماس بگیرید و یا آنها پاسخ قانع کننده‌ای را به شما ندادند، باید از طریق نمایندگی پست تیپاکس شهر خود یا با نزدیکترین نمایندگی به شهرشان اقدام کنید و در اسرع وقت با آنها تماس بگیرید و پیگیری مرسولات تیپاکس را توسط آنها دنبال نمایید.

پست تیپاکس چند روزه به مقصد میرسه ؟

با وجود این که تیپاکس سرعت زیادی در ارسال کالا و رساندن آن به دست گیرنده دارد اما نمی توان زمان دقیقی برای آن مشخص کرد و بستگی به فاصله مبدا تا مقصد یا شرایط دیگر دارد .

مدت زمان ارسال تیپاکس

ارسال کالا با تیپاکس چند روز طول میکشه ؟ متوسط زمان ارسال کالا توسط تیپاکس بین 12 تا 48 ساعت است . تحت شرایط پیش بینی نشده ای مانند بازرسی مرسوله در گمرکات ، تأخیر در مقصد بابت تهیه اسناد مورد نیاز جهت ترخیص ، نقص نشانی گیرنده و ... ممکن است مدت زمان ارسال کالا و تحویل آن به مشتری بیشتر از زمان پیش بینی شده طول بکشد .

مدت زمان تحویل تیپاکس

هنگام تحویل بسته خود به کارکنان تیپاکس میتوانید زمان تقریبی تحویل آن را بپرسید .

قوانین و مقررات

شرایط دریافت و ارسال مرسوله (تعهدات قراردادی)

الف) شرایط عمومی: شروط و تعهدات مندرج در این صفحه میان شرکت تیپاکس اکسپرس پارس به شناسه ملی 14007209148 با تمام مشتریان که در سامانه اختصاصی ثبت قرارداد اقدام به تحویل محمولات خود به تیپاکس جهت ارسال و توزیع در مقاصد معین می نمایند حاکم بوده و نیاز به اخذ امضاء مجزا در هیچ سند یا رسید دیگری نیست.

ب) تعهدات فرستنده:

  1. فرستنده مکلف است مشخصات هویتی و اقامتگاه قانونی خود را به درستی و کامل اظهار کند. بر همین اساس تیپاکس، صرفا شخصی را که هویت وی در سامانه ثبت شده، به عنوان مشتری به رسمیت شناخته و صرفا به ایشان پاسخگو است.
  2. چنانچه فرستنده آدرس خود یا گیرنده را به درستی و کامل قید نکرده باشد به طوری که موجبات عدم تحویل مرسوله به گیرنده را فراهم کرده و یا گیرنده از گرفتن مرسوله خودداری کند به نحوی که نهایتا دوباره به مبدا بازگردانده شود، فرستنده مکلف به تحویل گرفتن مرسوله ارسالی خود بوده و متعهد به پرداخت هزینه رفت و برگشت مرسوله مذکور نیز خواهد بود.
  3. فرستنده مکلف است هنگام تحویل مرسوله، نوع و ارزش واقعی آن را به تیپاکس اعلام کند. در صورت مفقودی یاآسیب کلی، مسئولیت تیپاکس محدود به پرداخت خسارت تا حداکثر مبلغ اظهار شده مشتری و در صورت کسر یا فقدان جزیی مرسوله، مسئولیت تیپاکس محدود به پرداخت خسارت متناسب با میزان آسیب دیدگی یا کسری مرسوله مطابق با نظر کارشناسان تیپاکس خواهد بود. طرح هرگونه ادعای دیگری از سوی فرستنده از جمله مطالبه عین یا مبلغی بیش از ارزش اظهار شده، پذیرفته نخواهد بود.
  4. اگر مرسولاتی که به وسیله مشتری به تیپاکس سپرده می‌شود، حامل مواد آتش‌زا و یا مایعات باشد که سبب ورود خسارت به سایر مرسولات مشتریان یا خودرو حامل آن شود. مسئولیت جبران خسارت وارده بر عهده فرستنده کالا بوده و مشارالیه مکلف به پرداخت کلیه خسارات وارده به تشخیص کارشناسان تیپاکس خواهد بود.
  5. فرستنده مکلف است پیش از تحویل مرسوله به تیپاکس، تدبیر لازم جهت بسته‌بندی و ایمن‌سازی متناسب با مرسوله ارسالی رااتخاذ کند. در غیراینصورت تیپاکس هیچ گونه مسئولیتی جهت جبران خساراتی که ناشی از بسته‌بندی نامناسب به وجود آید را بر عهده نخواهد گرفت. تشخیص بسته‌بندی نامناسب با کارشناسان تیپاکس خواهد بود.
  6. فرستنده اعلام می‌کند که مرسوله ارسالی در زمره کالاهای قاچاق یا کالاهایی نیست که ارسال آن مطابق قوانین و مقررات حاکم بر کشور ممنوع است. در صورت اثبات خلاف این امر، فرستنده شخصا مسئولیت جزایی و حقوقی آن را بر عهده خواهد گرفت ضمن آنکه مکلف به پرداخت کلیه خسارات وارده به تیپاکس از جمله خسارات ناشی از توقیف و نگهداری وسیله حمل و نقل و تاخیر در رسیدن مرسولات سایر مشتریان نیز خواهد بود.
  7. تیپاکس از دریافت جواهرات، اشیاءعتیقه، طلاجات، نقره، مایعات،اوراق‌بهادار، وجه‌نقد(اسکناس)، سکه‌رایج، اسناد و مدارک رسمی یا دولتی به صورت مستقل یا به ضمیمه اشیاء دیگر معذور است و اگر مشتری بدون اطلاع تیپاکس این قبیل مرسولات را تحویل دهد، تیپاکس مسئول خسارت وارده نخواهد بود.
  8. در صورت بروز حوادث یا رویدادی غیرمترقبه از جمله وقوع جنگ، سیل، زلزله، آتش‌سوزی، شیوع بیماری‌های واگیردار و وقوع هر حادثه‌ایی که ممانعت از وقوع آن در اختیار تیپاکس نباشد و موجبات تاخیر، عدم تحویل و یا ورود خسارت به مرسوله را فراهم آورد، مسئولیتی از این حیث بر عهده تیپاکس نخواهد بود.
  9.  طرح هرگونه شکایت توسط مشتری، در صورت مفقودی حداکثر 1 ماه از زمان دریافت بسته از فرستنده، کسری بسته حداکثر 1 روز از زمان تحویل بسته به گیرنده و آسیب دیدگی کلی یا جزیی مرسولات در زمان تحویل بسته به گیرنده، ممکن است. پس از منقضی شدن فرصت مذکور، مشتری هیچگونه ادعایی در خصوص مرسوله ارسالی نخواهد داشت.

هزینه ارسال با تیپاکس و هزینه تیپاکس به شهرستان

نرخ تیپاکس با حمل و نقل عبوری  (روش متداول ارسال تیپاکس)

( قیمت به تومان )

وزن به کیلو هزینه خدمات ارزش افزوده جمع کل
۱ ۲۲,۰۰۰ ۱,۹۸۰ ۲۳,۹۸۰
۲ ۲۲,۰۰۰ ۱,۹۸۰ ۲۳,۹۸۰
۳ ۲۴,۷۰۰ ۲,۲۲۳ ۲۶,۹۲۳
۴ ۲۴,۷۰۰ ۲,۲۲۳ ۲۶,۹۲۳
۵ ۲۴,۷۰۰ ۲,۲۲۳ ۲۶,۹۲۳
۶ ۲۴,۷۰۰ ۲,۲۲۳ ۲۶,۹۲۳
۷ ۲۷,۴۰۰ ۲,۴۶۶ ۲۹,۸۶۶
۸ ۳۰,۱۰۰ ۲,۷۰۹ ۳۲,۸۰۹
۹ ۳۲,۸۰۰ ۲,۹۵۲ ۳۵,۷۵۲
۱۰ ۳۵,۵۰۰ ۳,۱۹۵ ۳۸,۶۹۵
۱۱ ۳۸,۲۰۰ ۳,۴۳۸ ۴۱,۶۳۸
۱۲ ۴۰,۹۰۰ ۳,۶۸۱ ۴۴,۵۸۱
۱۳ ۴۳,۶۰۰ ۳,۹۲۴ ۴۷,۵۲۴
۱۴ ۴۶,۳۰۰ ۴,۱۶۷ ۵۰,۴۶۷
۱۵ ۴۹,۰۰۰ ۴,۴۱۰ ۵۳,۴۱۰
۱۶ ۵۱,۷۰۰ ۴,۶۵۳ ۵۶,۳۵۳
۱۷ ۵۴,۴۰۰ ۴,۸۹۶ ۵۹,۲۹۶
۱۸ ۵۷,۱۰۰ ۵,۱۳۹ ۶۲,۲۳۹
۱۹ ۵۹,۸۰۰ ۵,۳۸۲ ۶۵,۱۸۲
۲۰ ۶۲,۵۰۰ ۵,۶۲۵ ۶۸,۱۲۵
۲۱ ۶۵,۲۰۰ ۵,۸۶۸ ۷۱,۰۶۸
۲۲ ۶۷,۹۰۰ ۶,۱۱۱ ۷۴,۰۱۱
۲۳ ۷۰,۶۰۰ ۶,۳۵۴ ۷۶,۹۵۴
۲۴ ۷۳,۲۰۰ ۶,۵۸۸ ۷۹,۷۸۸
۲۵ ۷۶,۰۰۰ ۶,۸۴۰ ۸۲,۸۴۰
۲۶ ۷۸,۷۰۰ ۷,۰۸۳ ۸۵,۷۸۳
۲۷ ۸۱,۴۰۰ ۷,۳۲۶ ۸۸,۷۲۶
۲۸ ۸۴,۱۰۰ ۷,۵۶۹ ۹۱,۶۶۹
۲۹ ۸۶,۸۰۰ ۷,۸۱۲ ۹۴,۶۱۲
۳۰ ۸۹,۵۰۰ ۸,۰۵۵ ۹۷,۵۵۵
۳۱ ۹۲,۲۰۰ ۸,۲۹۸ ۱۰۰,۴۹۸
۳۲ ۹۴,۲۰۰ ۸,۴۷۸ ۱۰۲,۶۷۸
وزن به کیلو هزینه خدمات ارزش افزوده جمع کل
۳۳ ۹۷,۶۰۰ ۸,۷۸۴ ۱۰۶,۳۸۴
۳۴ ۱۰۰,۳۰۰ ۹,۰۲۷ ۱۰۹,۳۲۷
۳۵ ۱۰۳,۰۰۰ ۹,۲۷۰ ۱۱۲,۲۷۰
۳۶ ۱۰۵,۷۰۰ ۹,۵۱۳ ۱۱۵,۲۱۳
۳۷ ۱۰۸,۴۰۰ ۹,۷۵۶ ۱۱۸,۱۵۶
۳۸ ۱۱۱,۱۰۰ ۹,۹۹۹ ۱۲۱,۰۹۹
۳۹ ۱۱۳,۸۰۰ ۱۰,۲۴۲ ۱۲۴,۰۴۲
۴۰ ۱۱۶,۵۰۰ ۱۰,۴۸۵ ۱۲۶,۹۸۵
۴۱ ۱۱۸,۹۰۰ ۱۰,۷۰۱ ۱۲۹,۶۰۱
۴۲ ۱۲۱,۳۰۰ ۱۰,۹۱۷ ۱۳۲,۲۱۷
۴۳ ۱۲۳,۷۰۰ ۱۱,۱۳۳ ۱۳۴,۸۳۳
۴۴ ۱۲۶,۱۰۰ ۱۱,۳۴۹ ۱۳۷,۴۴۹
۴۵ ۱۲۸,۵۰۰ ۱۱,۵۶۵ ۱۴۰,۰۶۵
۴۶ ۱۳۰,۹۰۰ ۱۱,۷۸۱ ۱۴۲,۶۸۱
۴۷ ۱۳۳,۳۰۰ ۱۱,۹۹۷ ۱۴۵,۲۹۷
۴۸ ۱۳۵,۷۰۰ ۱۲,۲۱۳ ۱۴۷,۹۱۳
۴۹ ۱۳۸,۱۰۰ ۱۲,۴۲۹ ۱۵۰,۵۲۹
۵۰ ۱۴۰,۵۰۰ ۱۲,۶۴۵ ۱۵۳,۱۴۵
۵۱ ۱۴۲,۹۰۰ ۱۲,۸۶۱ ۱۵۵,۷۶۱
۵۲ ۱۴۵,۳۰۰ ۱۳,۰۷۷ ۱۵۸,۳۷۷
۵۳ ۱۴۷,۷۰۰ ۱۳,۲۹۳ ۱۶۰,۹۹۳
۵۴ ۱۵۰,۱۰۰ ۱۳,۵۰۹ ۱۶۳,۶۰۹
۵۵ ۱۵۲,۵۰۰ ۱۳,۷۲۵ ۱۶۶,۲۲۵
۵۶ ۱۵۴,۹۰۰ ۱۳,۹۴۱ ۱۶۸,۸۴۱
۵۷ ۱۵۷,۳۰۰ ۱۴,۱۵۷ ۱۷۱,۴۵۷
۵۸ ۱۵۹,۷۰۰ ۱۴,۳۷۳ ۱۷۴,۰۷۳
۵۹ ۱۶۲,۱۰۰ ۱۴,۵۸۹ ۱۷۶,۶۸۹
۶۰ ۱۶۴,۵۰۰ ۱۴,۸۰۵ ۱۷۹,۳۰۵
۶۱ ۱۶۶,۹۰۰ ۱۵,۰۲۱ ۱۸۱,۹۲۱
۶۲ ۱۶۹,۳۰۰ ۱۵,۲۳۷ ۱۸۴,۵۳۷
۶۳ ۱۷۱,۷۰۰ ۱۵,۴۵۳ ۱۸۷,۱۵۳
۶۴ ۱۷۴,۱۰۰ ۱۵,۶۶۹ ۱۸۹,۷۶۹
۶۵ ۱۷۶,۵۰۰ ۱۵,۸۸۵ ۱۹۲,۳۸۵
۶۶ ۱۷۸,۹۰۰ ۱۶,۱۰۱ ۱۹۵,۰۰۱
وزن به کیلو هزینه خدمات ارزش افزوده جمع کل
۶۷ ۱۸۱,۳۰۰ ۱۶,۳۱۷ ۱۹۷,۶۱۷
۶۸ ۱۸۳,۷۰۰ ۱۶,۵۳۳ ۲۰۰,۲۳۳
۶۹ ۱۸۶,۱۰۰ ۱۶,۷۴۹ ۲۰۲,۸۴۹
۷۰ ۱۸۸,۵۰۰ ۱۶,۹۶۵ ۲۰۵,۴۶۵
۷۱ ۱۹۰,۹۰۰ ۱۷,۱۸۱ ۲۰۸,۰۸۱
۷۲ ۱۹۳,۳۰۰ ۱۷,۳۹۷ ۲۱۰,۶۹۷
۷۳ ۱۹۵,۷۰۰ ۱۷,۶۱۳ ۲۱۳,۳۱۳
۷۴ ۱۹۸,۱۰۰ ۱۷,۸۲۹ ۲۱۵,۹۲۹
۷۵ ۲۰۰,۵۰۰ ۱۸,۰۴۵ ۲۱۸,۵۴۵
۷۶ ۲۰۲,۹۰۰ ۱۸,۲۶۱ ۲۲۱,۱۶۱
۷۷ ۲۰۵,۳۰۰ ۱۸,۴۷۷ ۲۲۳,۷۷۷
۷۸ ۲۰۷,۷۰۰ ۱۸,۶۹۳ ۲۲۶,۳۹۳
۷۹ ۲۱۰,۱۰۰ ۱۸,۹۰۹ ۲۲۹,۰۰۹
۸۰ ۲۱۲,۵۰۰ ۱۹,۱۲۵ ۲۳۱,۶۲۵
۸۱ ۲۱۴,۹۰۰ ۱۹,۳۴۱ ۲۳۴,۲۴۱
۸۲ ۲۱۷,۳۰۰ ۱۹,۵۵۷ ۲۳۶,۸۵۷
۸۳ ۲۱۹,۷۰۰ ۱۹,۷۷۳ ۲۳۹,۴۷۳
۸۴ ۲۲۲,۱۰۰ ۱۹,۹۸۹ ۲۴۲,۰۸۹
۸۵ ۲۲۴,۵۰۰ ۲۰,۲۰۵ ۲۴۴,۷۰۵
۸۶ ۲۲۶,۹۰۰ ۲۰,۴۲۱ ۲۴۷,۳۲۱
۸۷ ۲۲۹,۳۰۰ ۲۰,۶۳۷ ۲۴۹,۹۳۷
۸۸ ۲۳۱,۷۰۰ ۲۰,۸۵۳ ۲۵۲,۵۵۳
۸۹ ۲۳۴,۱۰۰ ۲۱,۰۶۹ ۲۵۵,۱۶۹
۹۰ ۲۳۶,۵۰۰ ۲۱,۲۸۵ ۲۵۷,۷۸۵
۹۱ ۲۳۸,۹۰۰ ۲۱,۵۰۱ ۲۶۰,۴۰۱
۹۲ ۲۴۱,۳۰۰ ۲۱,۷۱۷ ۲۶۳,۰۱۷
۹۳ ۲۴۳,۷۰۰ ۲۱,۹۳۳ ۲۶۵,۶۳۳
۹۴ ۲۴۶,۱۰۰ ۲۲,۱۴۹ ۲۶۸,۲۴۹
۹۵ ۲۴۸,۵۰۰ ۲۲,۳۶۵ ۲۷۰,۸۶۵
۹۶ ۲۵۰,۹۰۰ ۲۲,۵۸۱ ۲۷۳,۴۸۱
۹۷ ۲۵۳,۳۰۰ ۲۲,۷۹۷ ۲۷۶,۰۹۷
۹۸ ۲۵۵,۷۰۰ ۲۳,۰۱۳ ۲۷۸,۷۱۳
۹۹ ۲۵۸,۱۰۰ ۲۳,۲۲۹ ۲۸۱,۳۲۹
۱۰۰ ۲۶۰,۵۰۰ ۲۳,۴۴۵ ۲۸۳,۹۴۵

هزینه حمل محصولات اکسپرس عادی تیپاکس چیست ؟

( قیمت به تومان )

       
وزن به کیلو هزینه خدمات ارزش افزوده جمع کل
۱ ۲۷,۰۰۰ ۲,۴۳۰ ۲۹,۴۳۰
۲ ۲۷,۰۰۰ ۲,۴۳۰ ۲۹,۴۳۰
۳ ۳۰,۰۰۰ ۲,۷۰۰ ۳۲,۷۰۰
۴ ۳۳,۰۰۰ ۲,۹۷۰ ۳۵,۹۷۰
۵ ۳۶,۰۰۰ ۳,۲۴۰ ۳۹,۲۴۰
۶ ۳۹,۰۰۰ ۳,۵۱۰ ۴۲,۵۱۰
۷ ۴۲,۰۰۰ ۳,۷۸۰ ۴۵,۷۸۰
۸ ۴۵,۰۰۰ ۴,۰۵۰ ۴۹,۰۵۰
۹ ۴۸,۰۰۰ ۴,۳۲۰ ۵۲,۳۲۰
۱۰ ۵۱,۰۰۰ ۴,۵۹۰ ۵۵,۵۹۰
۱۱ ۵۴,۰۰۰ ۴,۸۶۰ ۵۸,۸۶۰
۱۲ ۵۷,۰۰۰ ۵,۱۳۰ ۶۲,۱۳۰
۱۳ ۶۰,۰۰۰ ۵,۴۰۰ ۶۵,۴۰۰
۱۴ ۶۳,۰۰۰ ۵,۶۷۰ ۶۸,۶۷۰
۱۵ ۶۶,۰۰۰ ۵,۹۴۰ ۷۱,۹۴۰
۱۶ ۶۹,۰۰۰ ۶,۲۱۰ ۷۵,۲۱۰
۱۷ ۷۲,۰۰۰ ۶,۴۸۰ ۷۸,۴۸۰
۱۸ ۷۵,۰۰۰ ۶,۷۵۰ ۸۱,۷۵۰
۱۹ ۷۸,۰۰۰ ۷,۰۲۰ ۸۵,۰۲۰
۲۰ ۸۱,۰۰۰ ۷,۲۹۰ ۸۸,۲۹۰
۲۱ ۸۴,۰۰۰ ۷,۵۶۰ ۹۱,۵۶۰
۲۲ ۸۷,۰۰۰ ۷,۸۳۰ ۹۴,۸۳۰
۲۳ ۹۰,۰۰۰ ۸,۱۰۰ ۹۸,۱۰۰
۲۴ ۹۳,۰۰۰ ۸,۳۷۰ ۱۰۱,۳۷۰
۲۵ ۹۶,۰۰۰ ۸,۶۴۰ ۱۰۴,۶۴۰
۲۶ ۹۹,۰۰۰ ۸,۹۱۰ ۱۰۷,۹۱۰
۲۷ ۱۰۲,۰۰۰ ۹,۱۸۰ ۱۱۱,۱۸۰
۲۸ ۱۰۵,۰۰۰ ۹,۴۵۰ ۱۱۴,۴۵۰
۲۹ ۱۰۸,۰۰۰ ۹,۷۲۰ ۱۱۷,۷۲۰
۳۰ ۱۱۱,۰۰۰ ۹,۹۹۰ ۱۲۰,۹۹۰
۳۱ ۱۱۴,۰۰۰ ۱۰,۲۶۰ ۱۲۴,۲۶۰
۳۲ ۱۱۷,۰۰۰ ۱۰,۵۳۰ ۱۲۷,۵۳۰
۳۳ ۱۲۰,۰۰۰ ۱۰,۸۰۰ ۱۳۰,۸۰۰
۳۴ ۱۲۳,۰۰۰ ۱۱,۰۷۰ ۱۳۴,۰۷۰
۳۵ ۱۲۶,۰۰۰ ۱۱,۳۴۰ ۱۳۷,۳۴۰
۳۶ ۱۲۹,۰۰۰ ۱۱,۶۱۰ ۱۴۰,۶۱۰
۳۷ ۱۳۲,۰۰۰ ۱۱,۸۸۰ ۱۴۳,۸۸۰
۳۸ ۱۳۵,۰۰۰ ۱۲,۱۵۰ ۱۴۷,۱۵۰
۳۹ ۱۳۸,۰۰۰ ۱۲,۴۲۰ ۱۵۰,۴۲۰
۴۰ ۱۴۱,۰۰۰ ۱۲,۶۹۰ ۱۵۳,۶۹۰
۴۱ ۱۴۴,۰۰۰ ۱۲,۹۶۰ ۱۵۶,۹۶۰
۴۲ ۱۴۷,۰۰۰ ۱۳,۲۳۰ ۱۶۰,۲۳۰
۴۳ ۱۵۰,۰۰۰ ۱۳,۵۰۰ ۱۶۳,۵۰۰
۴۴ ۱۵۳,۰۰۰ ۱۳,۷۷۰ ۱۶۶,۷۷۰
۴۵ ۱۵۶,۰۰۰ ۱۴,۰۴۰ ۱۷۰,۰۴۰
۴۶ ۱۵۹,۰۰۰ ۱۴,۳۱۰ ۱۷۳,۳۱۰
۴۷ ۱۶۲,۰۰۰ ۱۴,۵۸۰ ۱۷۶,۵۸۰
۴۸ ۱۶۵,۰۰۰ ۱۴,۸۵۰ ۱۷۹,۸۵۰
۴۹ ۱۵۸,۰۰۰ ۱۵۱,۲۰۰ ۳۰۹,۲۰۰
۵۰ ۱۷۱,۰۰۰ ۱۵۳,۹۰۰ ۳۲۴,۹۰۰
۵۱ کیلو به بالا: وزن ×۲,۵۰۰+۴۳,۵۰۰ تومان هزینه خدمات و محاسبه (خدمات ویژه + ۹ درصد ارزش افزوده)

محصولات اکسپرس چابهار و قشم

( قیمت به تومان )

 
وزن به کیلو هزینه خدمات ارزش افزوده جمع کل
۱ ۳۲,۰۰۰ ۲,۸۸۰ ۳۴,۸۸۰
۲ ۳۲,۰۰۰ ۲,۸۸۰ ۳۴,۸۸۰
۳ ۳۵,۰۰۰ ۳,۱۵۰ ۳۸,۱۵۰
۴ ۳۸,۰۰۰ ۳,۴۲۰ ۴۱,۴۲۰
۵ ۴۱,۰۰۰ ۳,۶۹۰ ۴۴,۶۹۰
۶ ۴۴,۰۰۰ ۳,۹۶۰ ۴۷,۹۶۰
۷ ۴۷,۰۰۰ ۴,۲۳۰ ۵۱,۲۳۰
۸ ۵۰,۰۰۰ ۴,۵۰۰ ۵۴,۵۰۰
۹ ۵۳,۰۰۰ ۴,۷۷۰ ۵۷,۷۷۰
۱۰ ۵۶,۰۰۰ ۵,۰۴۰ ۶۱,۰۴۰
۱۱ ۵۹,۰۰۰ ۵,۳۱۰ ۶۴,۳۱۰
۱۲ ۶۲,۰۰۰ ۵,۵۸۰ ۶۷,۵۸۰
۱۳ ۶۵,۰۰۰ ۵,۸۵۰ ۷۰,۸۵۰
۱۴ ۶۸,۰۰۰ ۶,۱۲۰ ۷۴,۱۲۰
۱۵ ۷۱,۰۰۰ ۶,۳۹۰ ۷۷,۳۹۰
۱۶ ۷۴,۰۰۰ ۶,۶۶۰ ۸۰,۶۶۰
۱۷ ۷۷,۰۰۰ ۶,۹۳۰ ۸۳,۹۳۰
۱۸ ۸۰,۰۰۰ ۷,۲۰۰ ۸۷,۲۰۰
۱۹ ۸۳,۰۰۰ ۷,۴۷۰ ۹۰,۴۷۰
۲۰ ۸۶,۰۰۰ ۷,۷۴۰ ۹۳,۷۴۰
۲۱ ۸۹,۰۰۰ ۸,۰۱۰ ۹۷,۰۱۰
۲۲ ۹۲,۰۰۰ ۸,۲۸۰ ۱۰۰,۲۸۰
۲۳ ۹۵,۰۰۰ ۸,۵۵۰ ۱۰۳,۵۵۰
۲۴ ۹۸,۰۰۰ ۸,۸۲۰ ۱۰۶,۸۲۰
۲۵ ۱۰۱,۰۰۰ ۹,۰۹۰ ۱۱۰,۰۹۰
۲۶ ۱۰۴,۰۰۰ ۹,۳۶۰ ۱۱۳,۳۶۰
۲۷ ۱۰۷,۰۰۰ ۹,۶۳۰ ۱۱۶,۶۳۰
۲۸ ۱۱۰,۰۰۰ ۹,۹۰۰ ۱۱۹,۹۰۰
۲۹ ۱۱۳,۰۰۰ ۱۰,۱۷۰ ۱۲۳,۱۷۰
۳۰ ۱۱۶,۰۰۰ ۱۰,۴۴۰ ۱۲۶,۴۴۰
۳۱ ۱۱۹,۰۰۰ ۱۰,۷۱۰ ۱۲۹,۷۱۰
۳۲ ۱۲۲,۰۰۰ ۱۰,۹۸۰ ۱۳۲,۹۸۰
۳۳ ۱۲۵,۰۰۰ ۱۱,۲۵۰ ۱۳۶,۲۵۰
۳۴ ۱۲۸,۰۰۰ ۱۱,۵۲۰ ۱۳۹,۵۲۰
۳۵ ۱۳۱,۰۰۰ ۱۱,۷۹۰ ۱۴۲,۷۹۰
۳۶ ۱۳۴,۰۰۰ ۱۲,۰۶۰ ۱۴۶,۰۶۰
۳۷ ۱۳۷,۰۰۰ ۱۲,۳۳۰ ۱۴۹,۳۳۰
۳۸ ۱۴۰,۰۰۰ ۱۲,۶۰۰ ۱۵۲,۶۰۰
۳۹ ۱۴۳,۰۰۰ ۱۲,۸۷۰ ۱۵۵,۸۷۰
۴۰ ۱۴۶,۰۰۰ ۱۳,۱۴۰ ۱۵۹,۱۴۰
۴۱ ۱۴۹,۰۰۰ ۱۳,۴۱۰ ۱۶۲,۴۱۰
۴۲ ۱۵۲,۰۰۰ ۱۳,۶۸۰ ۱۶۵,۶۸۰
۴۳ ۱۵۵,۰۰۰ ۱۳,۹۵۰ ۱۶۸,۹۵۰
۴۴ ۱۵۸,۰۰۰ ۱۴,۲۲۰ ۱۷۲,۲۲۰
۴۵ ۱۶۱,۰۰۰ ۱۴,۴۹۰ ۱۷۵,۴۹۰
۴۶ ۱۶۴,۰۰۰ ۱۴,۷۶۰ ۱۷۸,۷۶۰
۴۷ ۱۶۷,۰۰۰ ۱۵,۰۳۰ ۱۸۲,۰۳۰
۴۸ ۱۷۰,۰۰۰ ۱۵,۳۰۰ ۱۸۵,۳۰۰
۴۹ ۱۷۳,۰۰۰ ۱۵,۵۷۰ ۱۸۸,۵۷۰
۵۰ ۱۷۶,۰۰۰ ۱۵,۸۴۰ ۱۹۱,۸۴۰
۵۱ کیلو به بالا: وزن ×۲,۵۰۰+۵۱,۰۰۰ تومان هزینه خدمات و محاسبه (خدمات ویژه + ۹ درصد ارزش افزوده)

محصولات اکسپرس مستقیم

( قیمت به تومان )

 
وزن به کیلو هزینه خدمات ارزش افزوده جمع کل
۱ ۳۳,۰۰۰ ۲,۹۷۰ ۳۵,۹۷۰
۲ ۳۳,۰۰۰ ۲,۹۷۰ ۳۵,۹۷۰
۳ ۳۶,۰۰۰ ۳,۲۴۰ ۳۹,۲۴۰
۴ ۳۹,۰۰۰ ۳,۵۱۰ ۴۲,۵۱۰
۵ ۴۲,۰۰۰ ۳,۷۸۰ ۴۵,۷۸۰
۶ ۴۵,۰۰۰ ۴,۰۵۰ ۴۹,۰۵۰
۷ ۴۸,۰۰۰ ۴,۳۲۰ ۵۲,۳۲۰
۸ ۵۱,۰۰۰ ۴,۵۹۰ ۵۵,۵۹۰
۹ ۵۴,۰۰۰ ۴,۸۶۰ ۵۸,۸۶۰
۱۰ ۵۷,۰۰۰ ۵,۱۳۰ ۶۲,۱۳۰
۱۱ ۶۰,۰۰۰ ۵,۴۰۰ ۶۵,۴۰۰
۱۲ ۶۳,۰۰۰ ۵,۶۷۰ ۶۸,۶۷۰
۱۳ ۶۶,۰۰۰ ۵,۹۴۰ ۷۱,۹۴۰
۱۴ ۶۹,۰۰۰ ۶,۲۱۰ ۷۵,۲۱۰
۱۵ ۷۲,۰۰۰ ۶,۴۸۰ ۷۸,۴۸۰
۱۶ ۷۵,۰۰۰ ۶,۷۵۰ ۸۱,۷۵۰
۱۷ ۷۸,۰۰۰ ۷,۰۲۰ ۸۵,۰۲۰
۱۸ ۸۱,۰۰۰ ۷,۲۹۰ ۸۸,۲۹۰
۱۹ ۸۴,۰۰۰ ۷,۵۶۰ ۹۱,۵۶۰
۲۰ ۸۷,۰۰۰ ۷,۸۳۰ ۹۴,۸۳۰
۲۱ ۹۰,۰۰۰ ۸,۱۰۰ ۹۸,۱۰۰
۲۲ ۹۳,۰۰۰ ۸,۳۷۰ ۱۰۱,۳۷۰
۲۳ ۹۶,۰۰۰ ۸,۶۴۰ ۱۰۴,۶۴۰
۲۴ ۹۹,۰۰۰ ۸,۹۱۰ ۱۰۷,۹۱۰
۲۵ ۱۰۲,۰۰۰ ۹,۱۸۰ ۱۱۱,۱۸۰
۲۶ ۱۰۵,۰۰۰ ۹,۴۵۰ ۱۱۴,۴۵۰
۲۷ ۱۰۸,۰۰۰ ۹,۷۲۰ ۱۱۷,۷۲۰
۲۸ ۱۱۱,۰۰۰ ۹,۹۹۰ ۱۲۰,۹۹۰
۲۹ ۱۱۴,۰۰۰ ۱۰,۲۶۰ ۱۲۴,۲۶۰
۳۰ ۱۱۷,۰۰۰ ۱۰,۵۳۰ ۱۲۷,۵۳۰
۳۱ ۱۲۰,۰۰۰ ۱۰,۸۰۰ ۱۳۰,۸۰۰
۳۲ ۱۲۳,۰۰۰ ۱۱,۰۷۰ ۱۳۴,۰۷۰
۳۳ ۱۲۶,۰۰۰ ۱۱,۳۴۰ ۱۳۷,۳۴۰
۳۴ ۱۲۹,۰۰۰ ۱۱,۶۱۰ ۱۴۰,۶۱۰
۳۵ ۱۳۲,۰۰۰ ۱۱,۸۸۰ ۱۴۳,۸۸۰
۳۶ ۱۳۵,۰۰۰ ۱۲,۱۵۰ ۱۴۷,۱۵۰
۳۷ ۱۳۸,۰۰۰ ۱۲,۴۲۰ ۱۵۰,۴۲۰
۳۸ ۱۴۱,۰۰۰ ۱۲,۶۹۰ ۱۵۳,۶۹۰
۳۹ ۱۴۴,۰۰۰ ۱۲,۹۶۰ ۱۵۶,۹۶۰
۴۰ ۱۴۷,۰۰۰ ۱۳,۲۳۰ ۱۶۰,۲۳۰
۴۱ ۱۵۰,۰۰۰ ۱۳,۵۰۰ ۱۶۳,۵۰۰
۴۲ ۱۵۳,۰۰۰ ۱۳,۷۷۰ ۱۶۶,۷۷۰
۴۳ ۱۵۶,۰۰۰ ۱۴,۰۴۰ ۱۷۰,۰۴۰
۴۴ ۱۵۹,۰۰۰ ۱۴,۳۱۰ ۱۷۳,۳۱۰
۴۵ ۱۶۲,۰۰۰ ۱۴,۵۸۰ ۱۷۶,۵۸۰
۴۶ ۱۶۵,۰۰۰ ۱۴,۸۵۰ ۱۷۹,۸۵۰
۴۷ ۱۶۸,۰۰۰ ۱۵,۱۲۰ ۱۸۳,۱۲۰
۴۸ ۱۷۱,۰۰۰ ۱۵,۳۹۰ ۱۸۶,۳۹۰
۴۹ ۱۷۴,۰۰۰ ۱۵,۶۶۰ ۱۸۹,۶۶۰
۵۰ ۱۷۷,۰۰۰ ۱۵,۹۳۰ ۱۹۲,۹۳۰
۵۱ کیلو به بالا: وزن ×۲,۵۰۰+۵۲,۰۰۰ تومان هزینه خدمات و محاسبه (خدمات ویژه + ۹ درصد ارزش افزوده)

لاکر تیپاکس چیه ؟

لاکر، همان صندوق امانات هوشمند است که نگهداری وسایل، کالاها یا بسته‌ها در مدت زمان مشخص در آن صورت می‌گیرد. لاکر دارای محفظه‌های کوچک برای نگهداری وسایل یا بسته‌هایی است که معمولا در مکان‌های عمومی مانند کتابخانه‌ها، دانشگاه‌ها، مراکز تجاری، ادارات و پایانه ها قرار می‌گیرند. این قفسه‌ها مجهز به قفل‌هایی هوشمند هستند که از اقلام درون آنها محافظت می‌کنند و به‌سادگی قابل استفاده هستند. به‌عنوان مثال، شما می‌توانید در یک مرکز خرید، وسایل دست و پاگیر خود را در لاکر قرار داده و با خیال راحت به خرید خود ادامه دهید. این اولین بار است که خدمات لاکر (صندوق امانات هوشمند) در مراکز تجاری ایران ارائه می‌شود و تیپاکس به‌عنوان نوآور این حوزه، مفتخر است که از این خدمت رونمایی کند.

سوالات متداول

مدت زمان تحویل کالا به گیرنده چقدر است؟

سرویس دهی تیپاکس به طور معمول یک روزه می باشد.( به استثناء شهرهای دو مسیره یا راه دور که معمولاً ظرف ۴۸ تا ۷۲ ساعت انجام می گردد.)

چگونه بسته تیپاکس را رهگیری کنم؟

برای رهگیری بسته تیپاکس خود کافیست در آدرس رهگیری مرسوله کد رهگیری که برای شما پیامک شده است وارد کنید و بسته خود را در لحظه دنبال کنید.

آیا تیپاکس محمولات را بسته بندی می کند؟

بله، در صورت درخواست مشتریان گرامی این کار صورت می گیرد. در غیر این صورت بسته بندی توسط خود مشتریان انجام می شود

من یک فروشگاه اینترنتی دارم، چگونه می توانم با تیپاکس همکاری کنم؟

باید به صورت حضوری به شعب تیپاکس مراجعه نمایید تا از شرایط همکاری با تیپاکس آگاه شوید.

شرکت تیپاکس در جهت پیشبرد اهداف فروشگاه های اینترنتی و رفع موانع موجود، اقدام به طراحی خدمات ویژه ای برای فروشگاه های اینترنتی نموده است. طراحی این خدمات در تیپاکس از یک سو باعث رونق هرچه بیشتر کسب و کار فروشگاه های اینترنتی گردیده و از سوی دیگر امنیت خرید اینترنتی را برای مصرف کننده به ارمغان آورده است.

مشتریان چگونه می‌توانند سوالات، پیشنهادات و شکایت خود را با مسئولین تیپاکس در میان بگذارند؟

مشتریان میتوانند برای دریافت پاسخ سوالات با تلفن تیپاکس داخلی 3، پیشنهادات داخلی 5 و برای شکایت با داخلی 4 تماس بگیرند.

علت برگشت مرسولات و عدم تحویل چیست؟

مرسولاتی که به دلایـل نقص نشانی گیرنده، نقل مکان گیرنده، مختوش شدن آدرس وعـدم پاسخگویی مشتری، امکان تحـویل آن به گیرنده وجود ندارد طی 72ساعت کاری به فرستنده عودت داده می‌شود.

ایا تیپاکس جمعه تحویل میدهد ؟

ساعت و روزهای کاری نمایندگی‌های تیپاکس چگونه است؟

کلیه نمایندگی‌های تـهران، در تمامی روزهای غیر تعطیل، از شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 صبح تا 18 عصر و در روز پنجشنبه از ساعت 9 صبح تا 13 فعال می‌باشند .

همچنین نـمایندگی‌های شهرستان، در تـمامی روزهای غیرتعطیل، در شیفت صبح از شنبه تا چـهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 13 و در شیـفت عصر از ساعت 16 تا 20 عصر و نیز در روز پنجشنبه از ساعت 9 صبح تا 13 فعال هستند.

نحوه عقد قرارداد و همکاری‌های متقابل با سازمان تیپاکس چگونه است؟

افرادی که علاقمند به همکاری با تیپاکس هستند می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن 41036000 داخلی 2 واحد بازاریابی، مراجعه به وب‌سایت تیپاکس بخش راهکارهای همکاری و یا تماس با شماره تلفن تیپاکس داخلی 3 از شرایط عقد قرارداد با سازمان مطلع شوند.

فرایند ارسال مرسوله‌های شکستنی چگونه است؟

اجسام شیشه‌ای و شکستنی جزو ممنوعات ارسال محسوب می‌شوند. ارسال مرسولات این بخش در صورتی که بسته‌بندی مناسب و مورد تایید تیپاکس داشته باشند، بلامانع است و با مسئولیت فرستنده ارسال می‌گردند.

فرایند تغییر آدرس گیرنده چگونه است؟

برای تغییر آدرس گیرنده، فرستنده باید درخواست خود مبنی بر تغییر آدرس را به شعبه مبدا ابلاغ کند. پس از آن هماهنگی‌های لازم برای تغییر آدرس صورت می‌گیرد.

فرایند پیگیری برای کسر محتویات داخل مرسوله چگونه است؟

مشتری می‌تواند با واحد صدای مشتری به شماره 8457 تماس گرفته، تعداد کلی اقلام و تعداد دقیق کسرشده را به کارشناس صدای مشتری اعلام کند. کارشناس گزارش را ثبت کرده و آن را جهت پیگیری به واحد مربوط ابلاغ می‌کند.

فرایند پیگیری رفتار نامناسب با مشتری چگونه است؟

در صورت برخورد نامناسب با مشتری، مشتری می‌تواند با صدای مشتری به شماره 8457 تماس گرفته گرفته و مورد مربوطه را گزارش دهد. با توجه به اینکه تیپاکس به شدت بر روی برخورد مناسب با مشتریانش دقیق است، به فوریت به این موضوع رسیدگی می‌شود.

هزینه تیپاکس چقدره ؟

در متن بالا به طور کامل گفته شده است.

دریافت نمایندگی تیپاکس در شهرستان، خوب یا بد؟

آن چیزی که در سرمایه‌گذاری اهمیت دارد، رشد خوب سرمایه شماست. به همین خاطر انتخاب یک برند معتبر مانند تیپاکس که اعتبار 60 ساله دارد و در چند سال اخیر رشد قابل توجهی داشته است، این اطمینان خاطر را به شما می‌دهد. درواقع تیپاکس با اعطای نمایندگی به شما، نه تنها امکان تحمل ریسک کمتری را برای‌تان فراهم می‌کند، بلکه سود قابل توجهی نیز برای شما به ارمغان می‌آورد.

سود نمایندگی تیپاکس

شرکت تیپاکس اکسپرس پارس، بزرگترین شرکت پست خصوصی ایران است. تیپاکس در طول 60 سال سابقه کاری خود سعی داشته تا با بهره‌گیری از جدیدترین فناوری‌های مطرح شده در صنعت لجستیک، به انجام هرچه بهتر وظایف خود پرداخته و به‌عنوان سازمانی به‌روز، نوآور و کارآفرین شناخته شود. امروز تیپاکس با بیش از 5250 نفر نیروی متخصص، 125000 حامل سبک و سنگین و بیش از 550 نمایندگی در سرتا سر کشور، همواره در تلاش است تا سطح پوشش خدمات خود را گسترده‌تر ساخته و دسترسی به خدمات ارسال کالا برای مشتری نهایی را تسهیل کند.

شرایط دریافت نمایندگی:

  • حداقل سن 30 سال
  • حداقل دیپلم (ترجیحا لیسانس)
  • برخورداری از حسن شهرت محلی
  • عدم اشتغال به کار دیگر
  • توانایی مدیریت و انجام امور اداری و مکاتباتی
  • تمکن مالی مناسب و داشتن ضامن معتبر

پس اگر تمایل دارید تا عضوی از خانواده تیپاکس باشید، به سایت تیپاکس به آدرس https://tipaxco.com/tipaxisho مراجعه کنید و درخواست خود را ثبت کنید. کارشناسان تیپاکس پس از بررسی، با شما تماس خواهند گرفت.

با توجه به نظرات کاربران، تیپاکس در شهرستان های بزرگ در صورتی که نمایندگی دیگری نداشته باشد کاری پرسود است.

 

نمایندگی تیباکس در تهران

شماره تماس آدرس شعبه نام شعبه
88746363 – 88545941‎‎‎ خیابان خرمشهر،خیابان عربعلی،خیابان نسترن،پلاک24 آپادانـا
56717600 – 56717601‎ – 56713821 احمد آباد مستوفی،خیابان ولیعصرشمالی، نبش کوچه شهید بیک محمدی احمـدآباد
55707400 سه راه آذری، خ صبوری(رضوان)، پلاک 84 آذری
33952490 – 33952045‎‎‎‎ میدان امام خمینی، ایتدای خیابان ناصر خسرو، مقابل ضلع شرقی ساختمان مرکزی مخابرات، کوچه سوله بحران پلاک 8 امیرکبـــیر
66430666 – 66907118‎ – 66917032 میدان انقلاب،خیابان آزادی، خیابان نوفلاح،پلاک 43 انقــــلاب
55572713 – 55578212‎‎‎ خیابان خیام،روبروی پاچنار،کوچه شهید جواد مبرّی،گذر مستوفی،روبروی حمام شادکام،پلاک 73 بـــازار
77615137 – 77601508 – 77615138 خیابان بهارجنوبی، برج بهار،طبقه دوم، پلاک 388 بــهــــار
22896497 – 26702377 پاسداران ، حسین آباد، وفامنش، انتهای مفتوحی غربی، دست چپ، نمایندگی تیپاکس پاسداران
36467285 – 36427287 اتوبان امام رضا(ع)، پاکدشت، خاتون آباد، بین ساختمانهای یکتا و شرکت دمنده،پلاک 687 پـاکــدشـت
66346451 – 66700856 – 66346492‎‎ خیابان منوچهری،کوچه ارباب جمشید،پلاک36 پلاسکــــو
77479956 – 77474452‎‎ خیابان پیروزی،روبروی پایانه شهید کلاهدوز، خیابان شهید وحید براری،پلاک 10 پیــروزی
22715648 – 22754753‎‎ خیابان ولیعصر،نرسیده به میدان تجریش،جنب قنادی لادن،پاساژکیش،پلاک33 تجـریــش
66955814 خیابان طالقانی،پاساژتخت جمشید،طبقه همکف،پلاک 26 تخت جمشید
44582400 – 44582500 تهرانسر ، بلوار اصلی ، کوچه چهلم ، برج نگین ، پلاک 5 تهرانسر
76266628 – 76267120‎‎‎‎ شهرک صنعتی کمرد، خیابان صنعت شرقی، روبروی رنگ فروشی مایکل، خیابان گلایل 12، پاساژ دلجو جاجرود
55260111 – 55260112 – 55247500 – 55257070 ابتدای شهرک صنعتی چهاردانگه، مجتمع تجاری کوشک ایرانیان چهاردانگه
56431463 – 56217559 خیابان بخشداری، جنب اداره پست رباط کریـم
77222232 – 77185987‎‎‎ میدان رسالت،ابتدای خیابان مدنی شمالی،کوچه یاوری،پلاک12 رسالت
33986136 ‎ خیابان سعدی،کوچه جابرزاده،بن بست اول سـعدی
66198464 – 66198468 خیابان ستارخان ، بلوار تیموری غربی ، خیابان شاداب ، نبش بن بست اول ، پلاک 11 شـادمان
55961456 – 55952872 شهر ری،میدان فرمانداری، خیابان کمیل، جنب بانک رفاه، مجتمع تجاری لاله شـهرری
22087023 – 22386487 – 22386483 بلوار فرحزادی، بالاتر از نیایش، خیابان طاهرخانی، انتهای خیابان باران جنوبی شهرک غرب
65242933 خیابان ولیعصر، میدان امام خمینی، خیابان شهید محسنی، کوچه پژمان، شماره 1/12 شـهـریـار
66400096 – 66488634‎‎‎ خیابان انقلاب، صبای جنوبی،نبش کوچه شکوه،پلاک 14 صــبــــا
88634472 – 88339278‎‎ خیابان فاطمی،نرسیده به میدان فاطمی،خیابان هشت بهشت،پلاک 35 فاطـــمی
51005165 – 55677862‎‎ فرودگاه امام خمینی،جنب گمرک تجاری فرودگاه، ترمینال کارگو،پلاک56 فرودگاه امام خمینی
66732456 – 66732449‎‎ خیابان جمهوری،خیابان میرزا کوچک خان،نبش کوچه زرتشیان،پلاک20 قـوام
55411038 – 55412191‎‎‎ خیابان قزوین،بین پل نواب و عسگری،پلاک 646 قزویـن
55494124 – 55494125‎‎‎ خیابان فرهنگ روبروی مسجد ولی الله الاعظم، پلاک 19 منــیـریه
88850630 – 88779021‎‎‎ میرداماد غربی،جنب موزه دفینه،ساختمان310(بازاربزرگ)،واحد59،طبقه همکف مـیردامــاد
88898894 – 88900999‎‎‎ خیابان میرزای شیرازی،نبش کوچه 18،پلاک 140،روبروی گلدن کارت میرزای شیرازی
55599646 – 55601893 خیابان مولوی شرقی، نرسیده به میدان محمدیه، کوچه اکبری، کوچه پورا… وردی، مقابل مسجد انصاری، پلاک35 مـولـوی
44060156 – 44033884‎‎‎‎‎ فلکه دوم صادقیه، ابتدای آیت ا… کاشانی، جنب بیمارستان ابن سینا، پاساژ مینا، طبقه زیر همکف، واحد 13 نـــــور
88303304 – 88308233‎‎ ضلع شمال شرقی هفت تیر،خیابان ملایری پور غربی،نبش زیرک زاده،پلاک 4 هفـت تـیـر
021-36259934 میدان امام حسین – بعداز دادسرای انقلاب – بعد از چهارراه دولت – بلوار معلم ورامین

نمایندگی تیباکس در استان اصفهان

اصفهان خیابان وحید – ابتدای خیابان مارنان – پاساژ وحید – طبقه همکف 031-37757177
اصفهان خیابان شمس آبادی – نبش بن‌بست 37 – ساختمان 209 031-32336757
اصفهان خیابان امام خمینی – روبروی تابلوخان اصفهان – کوچه 74 031-33338060
اصفهان خیابان نشاط – اول خیابان فرشادی – روبروی اهل بیت 031-95013300
 مرکزی اصفهان   031-34471718
 خمینی شهر   031-33606317
 شاهین شهر انتهای 10 غربی مخابرات – سمت سیلابی – جنب مشاور املاک کابل 031-45223043
 زرین شهر چهارراه نماز – خیابان رجایی – انتهای خیابان سمت راست

 031-52270885

 نجف آباد خیابان شریعتی – کوچه صفا – داخل کوچه – بعد از مسجد – روبروی گرمابه صفا

031-42646669

 اصفهان (سروش)  031-95010300  میدان قدس – ابتدای مصلا – پشت کیوسک 110
 اصفهان (فیض)  031-36612118  خیابان فیض – روبروی مسجد رکن الملک – نبش خیابان شهید کیانی
 کاشان 031-55548681 برای این شعبه آدرسی در دسترس نیست.

نمایندگی های تیباکس در استان فارس

 آباده  خیابان مدرس – خیابان رسالت – روبروی خشک شوئی بهنام  071-44361656
 شیراز شهرک صنعتی  شهرک صنعتی – بین فلکه اول و دوم – روبروی رستوران روزبه  9174824363
 شیراز هایپراستار شهرک گلستان – خیابان دانش – کوچه 12 071-36204005
 شیراز فردوسی برای این شعبه آدرسی در دسترس نیست. 071-32330402
 شیراز ملاصدرا برای این شعبه آدرسی در دسترس نیست. 071-32331526
 شیراز پارامونت برای این شعبه آدرسی در دسترس نیست. 071-32335788
جهرم برای این شعبه آدرسی در دسترس نیست. 071-54445900
 مرودشت بلوار کارگر – 50 متر مانده به کمربندی 071-43327892

نمایندگی های تیباکس در استان گیلان

 آستارا  خیابان شریعتی شرقی – روبروی مدرسه توحید  013-44815505
 انزلی  خیابان ناسیونال – جنب پل انزلی  013-44513149
 تالش  خیابان امام – پشت بانک ملی (درب آموزش و پرورش) داخل کوچه  013-44221524
 رشت 1  ازسمت میدان رازی به سمت فلکه گاز – روبروی 3 راه لامپ سازی – خیابان شهید نظری – روبروی کوچه 10  013-33424353
 رشت 2  بلوار قلی پور – بعد از پمپ بنزین صادقی نژاد – خیابان گلزاران  013-33582262
 صومعه سرا و فومن صومعه سرا – شهرک امام – زیر ساختمان نیایش 013-44338500
 رودسر برای این شعبه آدرسی در دسترس نیست. 013-42611811
 لنگرود خیابان رجایی – روبروی رجایی 11 013-42555317
 لاهیجان خیابان جمهوری – نبش کوچه هفتم 013-42348001

نمایندگی های تیباکس در استان مازندارن

 آمل  پل سوم – داخل لاله 21  011-44150300
 بابل  کمربند غربی – نبش بهاران 25  013-44513149
 بابلسر  خیابان پاسداران – کوچه پاسداران 4 – انتهای جنت آباد – جنب آژانس دوستی  011-32194980
 بهشهر  بلوار شهید هاشمی نژاد – جنب پمپ بنزین دولتی زیروان – خیابان شهید تندگویان – جنب آژانس گلستان – کوچه یکم  011-34524811
 رامسر  رضی محله – نرسیده به دبیرستان اخضری  011-55261500
 تنکابن  فردوسی غربی – نبش کوچه شهید چکشی  011-54227450
 چالوس  روبروی خیابان روس گر – بعد از مطب دکتر طبائی زاده  011-52222679
 قائم شهر خیابان بابل – روبروی آتش نشانی – کوچه پارسا – 20 متر داخل کوچه 011-42261365
 ساری برای این شعبه آدرسی در دسترس نیست. 011-33324864
 نکاء اول ماکروبه 2 – میدان جانبازان 011-34728939
 نور ابتدای خیابان نیما – نبش نیلوفر 1 011-44514653

نمایندگی های تیباکس در استان زنجان

 ابهر و خرمدره  خیابان ولیعصر – خیابان تختی  024-35233695
 زنجان  خیابان فردوسی – روبروی صندوق قرض الحسنه حسینیه  024-33333999

نمایندگی های تیباکس در استان مرکزی

 اراک  شهرک گردو – نرسیده به سازمان آب – جنب آزانس یاس کبود  086-34578028
 دلیجان  خیابان امام – بالاتر از بانک ملت  086-44226010
 ساوه  خیابان کارون – جنب حسینیه شهدا  086-42425774

نمایندگی های تیباکس در استان اردبیل

 اردبیل  روبروی جمعه مسجد – خیابان منزوی – جنب صنایع دستی  045-33332999

نمایندگی های تیباکس در استان همدان

 اسد آباد  خیابان امام – کوچه سبزه ای ها – روبروی میوه فروشی  081-33113711
 همدان  سه راه قلیانی – پاساژ ملت  081-32654709
 نهاوند برای این شعبه آدرسی در دسترس نیست. 081-33239207
 ملایر سه راه امیرکبیر – به سمت میدان زندیه – سمت راست نبش دومین کوچه (عبدالرسولی) 081-32230238

نمایندگی های تیباکس در استان ایلام

ایلام چهارراه رسالت – جنب کارواش امیرعلی 084-33382737

نمایندگی های تیباکس در استان کردستان

سقز خیابان امام – بالاتر از 30 راه مسجد جامع – جنب مدرسه شهدای غزه 087-36223213
 قروه برای این شعبه آدرسی در دسترس نیست. 087-35247233
 سنندج  چهارراه مادر – روبروی شیرینی مارال  087-33284035

نمایندگی های تیباکس در استان آذربایجان غربی

خوی خیابان شیخ مهدی – روبروی کتابخانه امام جعفر صادق 044-36252568
ماکو سایت B – خیابان استاد شهریار – نرسیده به دبیرستان امام خمینی 044-34245614
پیرانشهر برای این شعبه آدرسی در دسترس نیست. 044-44239370
بوکان چهارراه شهرداری – خیابان بهرامی – نبش افرا 11 044-46264622
 مهاباد ملاجانی – کوچه پشت سینما تربیت 044-42232120
 میاندوآب خیابان تختی – روبروی دبیرستان نهضت 044-45220662

نمایندگی های تیباکس در استان کرمانشاه

اسلام آباد غرب میدان بهشتی – جنب هتل سهند 083-45234238
 کرمانشاه گذرنامه – بلوار محمد رنجبر – بالاتر از آژانس آسیا 083-38381475

 

نمایندگی های تیباکس در قشم

 قشم برای این شعبه آدرسی در دسترس نیست. 076-35244467

نمایندگی های تیباکس در استان چهار محال و بختیاری

 بروجن  میدان عبادت – خیابان 17 شهریور – جنب مسجد ولیعصر  038-34220613

نمایندگی های تیباکس در استان لرستان

 بروجرد  میدان معلم – 20 قدم به سمت چهارراه بهارستان  066-42624464
 خرم آباد  کوی ارتش – خیابان پیروزی – 50 متر پایین تر از کلینیک شفا  066-33261268

 

نمایندگی های تیباکس در استان آذربایجان شرقی

 بناب  خیابان امام – میدان شهریار – اول خیابان کارگر  041-37724268
 تبریز (سرپرستی)  تبریز – نصف راه – نرسیده به مسجد نظیری وند – روبروی پارک آنا  041-34390521
 تبریز 3  جاده تهران – 200 متر مانده به میدان بسیج – جنب مبل تشریفات  041-36370446
 تبریز 2  خیابان مارالان – روبروی کنسولگری روسیه – اول مریم ننه  041-33251907
 تبریز 1  پل قاری – به طرف مقبره الشعرا – پلاک 1/62  041-34424987
مرند خیابان کمیته امداد (مطهری) – اواسط خیابان – جنب سنگ بری نور بخش 041-42229122
 مراغه خیابان گت – محله 40 پا – جنب قره مسجد 041-37244333
 میانه خیابان پیام نور – روبروی نانوایی 041-52231654

نمایندگی های تیباکس در استان خوزستان

 دزفول  آن طرف پل جدید – چهار راه کفش بلا – جنب بانک قوامین  061-42421445
آبادان برای این شعبه آدرسی در دسترس نیست. 061-53230111
بهبهان برای این شعبه آدرسی در دسترس نیست. 061-52872742
 اهواز برای این شعبه آدرسی در دسترس نیست. 061-32935757
 شوشتر چهارراه شهید رجایی – بالاتر از بانک رفاه – داخل کوچه حایج زاده 061-36227994
 ماهشهر ناحیه صنعتی – خیابان نفت – قبل از مهمان سرای حافظ 061-52340676

نمایندگی های تیباکس در استان قم

 قم خیابان امام – خیابان تولید دارو – جنب مسجد ولیعصر 025-36623039

نمایندگی های تیباکس در استان خراسان شمالی

بجنورد برای این شعبه آدرسی در دسترس نیست. 058-32226693

نمایندگی های تیباکس در استان خراسان جنوبی

بیرجند برای این شعبه آدرسی در دسترس نیست. 056-32226207

 

نمایندگی های تیباکس در استان خراسان رضوی

تربت حیدریه برای این شعبه آدرسی در دسترس نیست. 051-52274875
 نیشابور بلوار شورا – بین بعثت 15 و 17 051-43328153
 مشهد سناباد بین فلکه سراب و پل خاکی – داخل سناباد 12 – 100 متر جلوتر سمت راست 051-38458650
 مشهد امام رضا کوشش 31 – چهارراه دوم – سمت چپ 051-33415755
 مشهد الماس شرق الماس شرق – طبقه 4 – واحد 62110 051-37114352
مشهد شهرک صنعتی توس چاهشک – نبش باغبان 2 051-35421410
 مشهد استقلال میدان استقلال به سمت پارک ملت – بین آزادی 2 و ابتدای بلوار معلم 051-36012551
 مشهد ثامن الائمه خیابان امام خمینی – انتهای امام خمینی 81 – نبش ثامن الائمه 30 051-38556767
 سبزوار  سی هزارمتری خیابان پیروزی – پشت آتش نشانی  051-44298195

نمایندگی های تیباکس در استان گلستان

 گنبد فلکه مرکزی – پاساژ قورچاهی – طبقه دوم 017-33226755
 گرگان بهارستان – نبش بهارستان سوم 017-32229240
 کردکوی  خیابان گرگان قدیم – بین گل 11 و 13 017-34334047