به گزارش پارس نیوز، 

چهره‌ی متفاوت‌تری از شهر های گردشگری را در پاییز می‌بینید. این روز های دلچسب پاییزه زمان خوبی برای سفر به شهر های گردشگری شلوغ است که حالا هم ارزان شده اند و هم خلوت‌تر در اینجا چند تور مناسب ابن فصل را به شما معرفی می‌کنیم.

 

کبوتر1

بهترین سفر پاییزه با تور استانبول

 

با تور استانبول وارد شهر تاریخی می‌شوید که نیمی از آن در قاره اروپا و نیمی در آسیا قرار دارد این شهر پر از دیدنی‌های جذاب است؛ اوج دوگانگی فر‌هنگ‌ها را در میان مردمانش می‌بینید. که با هر پوشش و مذهبی در کنار هم زندگی می کنند. اگر فرصت کافی داشتید حتما با کشتی‌های بشکیتاش سری به قسمت آسیایی این شهر بزنید.

بازار‌های قدیمی و پرجنب و جوش قدیمی در کنار شیک‌‌ترین مراکز خرید که بسیاری از مارک‌های اروپایی و امریکایی را در آنها می‌بینید. اگر به دنبال برندهای خاص و لوکس هستید به مرکز خرید زورلو بروید و اگر اجناس مقرون به صرفه خواستید به مرکز خرید الوویوم بروید.

این شهر با داشتن دریای مرمره مناظر زیبای فراوارنی دارد برای دیدن نمایی تازه از شهر به برج گالاتا بروید و بسفور و مسجد تماشایی ایاصوفبه را ببینید. در کافه‌های اطرافش قهوه و چای ترک بنوشید و از هوای مطبوع این روز‌های استانبول لذت ببرید.

تورهای مختلفی در آژانس آویسا برای سفر ۳-۴ روزه به استانبول برنامه‌ریزی می‌شوند. این تورها با پرواز قشم ایر بوده که توسط همین آژانس چارتر‌شده و با نرخ یکسان و به صرفه ارائه شده است. تمامی گردشگران دارای ترنسفر فرودگاهی رفت و برگشت هستند و هزینه ای از این بابت پرداخت نمی کنند.

دراستانبول استاندارد‌های هتل داری خوب است و می‌شود هتل سه ستاره وچهار ستاره مناسب رزرو کرد؛ گردشگران در هتل‌های آژانس هر روز صبح با صبحانه‌های مفصل ترکی نیز پذیرایی می‌شوند.

برای این سفر پاییزه به استانبول برنامه‌ریزی کنید و با کارشناسان سفر در آٓژانس آویسا تماس بگیرید.

 

کبوتر 2

 

سفر در میان مردم گرجی با تور گرجستان

 

 

 تور گرجستان و دیدن تفلیس برای همیشه خاطره خوبی برای شما می‌سازد. گرجستان طبیعت زیبایی دارد که مردمی خون گرم و مهماندوست در آن زندگی می کنند. روزگاری این سرزمین جزئی از ایران بوده و بعد‌ها جزئی از روسیه شده، رسم‌ها و آیین مختلفی دارند که برخی از آنها به ما نزدیک است.

گرجستان به هتل‌های چهار و پنج ستاره خوبش معروف است حتما یکی از این هتل‌ها ررزرو کنید از اقامت در آن‌ها لذن ببرید، بهتر است بدانید تمام هتل‌ها دارای صبحانه کامل گرجی  هستند و برخی دارای استخر آب گرم نیز هستند.

یکی از بهترین تجربه‌های سفر در گرجستان رفتن به کافه‌های جالب تفلیس است که هر کدام با سبک خاص خودشان انواع موسیقی‌های زنده را برای مردم اجرا می‌کنند، غذاهای خوش‌مزه و نوشیدنی‌های خوش طعم گرجی را حتما در این کافه‌ها و رستورانها امتحان کنید.

روستاولی خیابان مرکزی شهر است که امکانات زیادی دارد و سراسر آن پر از مغازه‌ها و فروشگاه‌های مختلف است از ساختمان‌های زیبای این خیابان دیدن کنید و به میدان آزادی تفلیس بروید.

سفر به گرجستان با پرواز قشم ایر انجام می‌شود و تورها معمولا از حدود ۳-۴ شب تا ۴-۵ روز هستند به همراه کودکان و سالمندان هم به راحتی می‌توانید به تفلیس سفر کنید؛ چون هم طول مسیر کوتاهی دارد و هم سفر به گرجستان نیازی به ویزا ندارد. تور‌های آژانس طوری برنامه‌ریزی شده اند که همگی دارای ترنسفر‌های رفت و برگشت فرودگاهی نیز هستند.

نرخ تور‌ها با تمام شدن تابستان به شدت کاهش یافته و بهترین زمان دیدن این سرزمین زیباست برای رزرو بلیط گرجستان با آژانس آویسا تماس بگیرید

کبوتر3

دیدن معابد طلایی گرند پلاس با تور تایلند

 

این کشور پر از دیدنی‌های و تجربه های تازه است؛ بانکوک با بیش از ۴۰۰ معبد پوشیده شده که هر کدام معماری و سبک خاصی دارند. Wat Phra Kaew یا "معبدی از عمارت بودا" که در مجموعه گرند پلاس وجود دارد مهم‌ترین و معروف‌ترین معبد بانکوک است. یکی از مهم‌ترین ویژگی این معبد، وجود سنگ زمرد ۶۶ سانتی بودا در این محل است. از شگفتی‌های برجسته پرا کائو که باید حتما از آن‌ها بازدید کنید دیوارهای پوشیده از نقاشی به طول ۲ کیلومتر است. با وارد شدن به این مجموعه ساختمانهایی را می‌بینید که قطعا از تجملشان شگفت زده می‌شوید.

تور های تایلند در آژانس آویسا به صورت تور تک مقصدی تایلند و یا تور چند مقصدی تایلند (سفر به بانکوک، پاتایا و پوکت) با پرواز‌های مستقیم و راحت هواپیمایی ماهان برنامه‌ریزی شده‌اند. که همگی دارای گشت شهری و ترنسفر فرودگاهی نیز هستند. معمولا این تور‌ها به مدت یک هفته برای گردشگران برنامه ریزی می‌شوند.

هتل‌های تایلند معمولا قیمت مناسبی دارند.در بانکوک می‌توانید هتل چهار یا حتی سه ستاره در محله خوب رزرو کنید. در پوکت و پاتایا توصیه می کنیم هتل مجلل‌تری انتخاب کنید تا از روز‌های اقامت در سواحل زیبای در‌یای آندمان لذت ببرید.

پوکت بزرگ‌ترین جزیره تایلند است که در قسمت جنوب این کشور واقع شده جزیره‌ای زیبا و با مناظر بی‌نظیر که مردم از سرار دنیا برای دیدنش سفر می‌کنند. در این جزیره تور‌های دریایی و قایق‌سواری بگیرید و در ابهای زلالش غواصی کنید و یا در لب ساحل آفتاب بگیرید و شنا کنید.

از امتحان کردن غذاهای خیابانی در تایلند غافل نشوید و به مرکز خرید سیام پاراگون در بانکوک هم سری بزنید. البته یک سری بازار‌های شبانه هم در این شهر وجود دارد که با چندین هزار غرفه‌های به هم چسبیده ساخته شده و هر آنچه تصور کنید در این بازار‌ها یافت می‌شود. بار سفر ببندید و یک هفته با تور تایلند به سفر بروید و حسابی خوش باشید.