به گزارش پارس نیوز، 

برنامه این هفته «شکاف اقتصادی» (Economic Divide) به تهیه کنندگی کاوه تقوایی به نقد و بررسی گزارش صندوق بین المللی پول در مورد رشد قابل توجه تولید ناخالص داخلی عربستان در سال 2018 به ویژه رشد اقتصادی بخش های غیرنفتی این کشور پرداخته و جریان های مخفی و پشت پرده این رشد را که می تواند اقتصاد عربستان را دچار مشکل کند، بررسی می کند.

در این راستا در مورد مسایلی همچون کاهش سرمایه ‌گذاری های خارجی در عربستان، تمایل ثروتمندان عربستان به انتقال پول های خود به خارج از این کشور و افزایش آمار بیکاران در این کشور بحث و گفت و گو خواهد شد.

این برنامه در ادامه به بررسی موانع رشد اقتصادی در عربستان می پردازد و مسایلی مانند افزایش خروج مهاجران از عربستان، ورود دستگاه های مجهز به انرژی های تجدیدپذیر و تاثیر آن بر میزان فروش نفت، جنگ با یمن، همکاری عربستان با گروه تروریستی القاعده و حمایت از این گروه برای اقدامات تروریستی در یمن و  زندانی کردن شاهزاده ها و... را مورد نقد و بررسی قرار می دهد.

«شکاف اقتصادی» با اجرای کاوه تقوایی ساعت 01:00 بامداد جمعه 9 شهریور از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه نیز شنبه ساعت 00:03 بامداد، یکشنبه ساعت 08:00 و 19:00 و دوشنبه ساعت 11:00 روی آنتن خواهد رفت.