به گزارش پارس نیوز، 

به گزارش روابط عمومی شبکه هیسپان تی وی، از مجموعه مستند «بازسازی سوریه» فردا پنج شنبه، قسمت «آیا پایان جنگ نزدیک است؟» به روی آنتن این شبکه برای مخاطبان اسپانیایی زبان خود می رود.

این مستند نگاهی دارد به داستان آزادی شهر حلب سوریه، پس از 5 سال جنگ و درگیری و اینکه این شهر چگونه با پشتیبانی ایران و روسیه آزاد شد و وضعیت کنونی آن به چه شکل است. در این مستند می بینیم که عملیات بازسازی این شهر شروع شده و مردم در حال بازگشت به خانه هایشان هستند.

فیلمساز با سفر به دمشق از شرایط حاضر منطقه تصاویری را نمایش می دهد و سپس به حمص می رود. شهر بزرگ دیگری که اکنون به شهر ارواح تبدیل شده است. در ادامه شرایط زندگی در زمان جنگ در حلب بررسی می شود و با شهروندانی که اکنون از بازپس گیری شهر خود خوشحالند صحبت می شود و نظامی ها از تلاش هایشان برای دور نگه داشتن این شهر از جنگ دوباره می گویند.

مستند «آیا پایان جنگ نزدیک است؟» (Syria Dispatches: An End in Sight?) به کارگردانی جنی دی جیوانی محصول سال 2017 در مدت زمان 25 دقیقه، فردا پنج شنبه ساعت 8:30 از شبکه هیسپان تی وی پخش و در ساعات 15:30 و 21:30 همان روز بازپخش می شود.