به گزارش پارس نیوز، 

به گزارش روابط عمومی شبکه هیسپان تی وی، در برنامه «هالیوود کات» به حقایق تلخ تاریخی اجتماعی نظیر تبعیض و نژادپرستی، فقر و مشکلاتی از این قبیل که در لایه های پنهان فیلم های هالیوودی به آن ها اشاره می شود پرداخته و با نشان دادن بخش هایی از فیلم های هالیوودی که به این مباحث اشاره دارد، سعی در موشکافی این داستان دارد.

در نخستین برنامه از «هالیوود کات» به موضوع نژادپرستی که سال هاست در جامعه آمریکا خودنمایی می کند، پرداخته می شود. عمق این فاجعه به حدی است که حتی هالیوود نیز امکان انکار آن ها را ندارد. این درحالیست که برخی فعالان ضد نژاد پرستی معتقدند تصویری که از نژادپرستی تاریخی آمریکا توسط هالیوود به نمایش در می آید، بسیار سطحی تر و سفید تر از حقایق تاریخی است.

در این برنامه سعی شده به سوالات زیر پاسخ داده شود که آیا این جامعه آمریکا است که به جو نژاد پرستانه در هالیوود دامن می زند یا برعکس جو غالب هالیوود، میوه ای جز جامعه نژادپرست به بار نمی دهد؟ و آیا نژاد پرستی در هالیوود محدود به محصولات و فیلم های روی پرده است یا نژاد پرستی در پشت صحنه تولید فیلم ها نیز رسوخ کرده است؟

برنامه «هالیوود کات» محصول واحد برنامه های شبکه پرس تی وی است که به صورت زبان گردانی از شبکه هیسپان تی وی هر هفته چهارشنبه ها ساعت 22:30 به وقت تهران به روی آنتن رفته و تکرار این برنامه پنج شنبه ساعت 6:30 و جمعه ساعت 11:30 خواهد بود.