حدود پنجاه سال است که استفاده از خانه های پیش ساخته وارد عرصه اسکان کشور شده است . و به موازات آن کیوسک های پیش ساخته خدمات شهری در همه جهان رو به گسترش است.

به گزارش گروه بازرگانی جهان نیوزاز مزایای استفاده از خانه های پیش ساخته سرعت اجرای بالا و کاهش هزینه ها –مقاومت در برابر زلزله و زیبایی ظاهری این سازه های پیش ساخته می باشد.

در کشور ایران استفاده از کیوسک های خدمات شهری مانند کیوسک مطبوعاتی و کیوسک بلیط فروشی سابقه طولانی داشته و از دهه 40 شمسی وارد مبلمان شهری تهران شدند . ولی با گذشت زمان برخی از این سازه ها همچنان با شکل و ظاهرقدیمی طراحی و تولید می شوند و نتوانسته اند خود را با فضای شهری مدرن امروزی همسان کرده و همچنان شکل و ظاهر ساده و قدیمی خودرا حفظ کرده اند و باتوجه به اینکه زیبایی نمای شهری و مبلمان شهری از مسائل مهم جذب گردشگران و بالا رفتن بهره وری سازه های پیش ساخته می باشد بنابراین توجه به طراحی و کیفیت این سازه ها بیش از پیش مهم شده است.

گروه صنعتی معین کانتین که یکی از شناخته شده ترین و قابل اعتماد ترین تولیدکنندگان سازه های پیش ساخته در کشور است توانسته است با تحقیقات گسترده در رابطه با سازه های پیش ساخته و بررسی نمونه های داخلی و خارجی گام بلندی در جهت رشد این صنعت بردارد و در این شرکت صنعتی سازه های پیش ساخته با ظاهری متفاوت و جدید که کارایی بالاتری نسبت به سازه های قبلی خود طراحی و تولید کرده و برای هرنوع کاربری طراحی اختصاصی انجام می دهد.

از بزرگترین فعالیت های گروه صنعتی معین کانتین می توان به طراحی و تولید انواع کانکس –کیوسک های خدمات شهری –ویلای پیش ساخته – کیوسک های دستگاه عابر بانک –کانکس فروشگاهی و دیگر سازه های پیش ساخته اشاره کرد.

توجه به زیبایی و دوام سازه همراه با بروزرسانی و کارآمدی و همگام بودن سازه پیش ساخته با نوع خدماتی که ارائه می کند از محاسن و ویژگی های محصولات گروه صنعتی معین کانتین بحساب می آید .

تمام تلاش و امید این شرکت صنعتی برای پیشرفت در صنعت سازه های پیش ساخته کشور بخصوص خانه های پیش ساخته می باشد و این شرکت توانایی رقابت با محصولات خارجی را داشته و در برنامه ی خود صادرات را برنامه ریزی نموده است.

از دیگر محصولات گروه صنعتی معین کانتین در زمینه ی تولید خانه های پیش ساخته می توان به ساخت کانکس ویلایی در ابعاد و اشکال مختلف با طرح ها و متد های روز دنیا اشاره کرد . این سازه های پیش ساخته با سرعت بالا و کیفیت بالا و قیمتی بسیار مناسب به بازار مصرف عرضه می شوند . وتمامی تلاش پرسنل و مجموعه ی این گروه صنعتی در بهتر شدن محصولات تولیدی این شرکت بوده و امید است گامی هرچند کوچک در صنعت پیش ساخته کشور و رشد این صنعت در ایران برداشته باشیم .

شما عزیزان در صورت تمایل می توانید از پایگاه اینترنتی گروه صنعتی معین کانتین دیدن فرمایید.