به گزارش پارس نیوز، 

 شهرام کوسه غراوی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، 29 فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با توجه به قول رئیس جمهور اظهار داشت: ایشان قول اتمام پروژه سد نواب چی چای را در سال 97 داده است، اما تاکنون اعتبارات لازم با وجود پیشرفت فیزیکی 75 درصدی تامین نشده است و به همین دلیل اخراج 400 نفر از کارگران شکل گرفته است.

نماینده مردم مینودشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پیمانکار این پروژه بیش از یکصد میلیارد تومان طلبکار است،امیدواریم با تامین اعتبار مشکلات این پروژه برطرف شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:هرچه سریعتر نسبت به تامین حقآبه اراضی پایین دست گلستان از رودخانه اترک صورت گیرد که باعث نابودی زمین های زراعی و باغی مراوه تپه و گنبد شده است.

وی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: از فصل کاشت گندم گذشته است،اما همچنان مبلغ خرید تضمینی این محصول اعلام نشده است.کشاورزان هر سال تا دریافت حق الزحمه خود سختی می کشند.در شرایطی که کشاورزان نقش ارزنده ای در خودکفایی گندم دارند که با بی برنامه بودن دولت همواره به آنها بدهکار است.

این نماینده مجلس نسبت به عدم تعریض مسیر شهرستان مینودشت به گالیکش انتقاد کرد و گفت: این مسیر محل تردد 18 میلیون زائر امام رضا است و دوراهی واقع در این مسیر به دوراهی مرگ معروف شده است.

کوسه غراوی ضمن تشکر از وزیر بهداشت برای ایجاد ردیف بودجه برای بیمارستان 91 تختخوابی گالیکش گفت: امیدواریم هر چه سریعتر کلنگ این بیمارستان توسط وزیر زده شود.

وی همچنین اظهار داشت:راه های روستایی شهرستان مراوه تپه نیاز به روکش آسفالت دارد؛اما مردم این منطقه از نعمت راه که نیاز اولیه است، محروم هستند.

نماینده مردم مینودشت از روحانی، ظریف، مجمع نمایندگان استان گلستان درخصوص آزادسازی زندانیان در بند کشور ترکمنستان تشکر کرد./

پایان پیام