به گزارش پارس سرهنگ پاسدار علی صفری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: انتخابات یکی از عرصه های مشارکت و امنیت است که اگر این مشارکت بیشتر باشد دوستان انقلاب خوشحال و دشمنان نا امید می شوند.

صفری افزود: در این زمان با توجه به اینکه استکبار جهانی ضربات بسیار زیادی که از انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی خورده در تلاش است که از طریق تبلیغات مردم را از موقعیت فعلی نا امید کند تا مردم کمتر به استقبال انتخابات بروند.

وی ادامه داد: تجربیات چندین ساله مردم ما ثابت کرده است که عموما این تبلیغات اثری در روحیه مردم نداشته و هرچه استکبار جهانی به مردم ما فشار بیاورد مردم ما با ایمان راسخ اقتدار و عزت در مقابل طرفندها و تهدیدها دشمن خواهند ایستاد.

فرمانده سپاه شهرستان شوش بر لزوم حضور پر شور مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: انتخابات یک رزمایش سیاسی است که در هر کشور سرنوشت آن کشور را رقم می زند.

صفری با بیان اینکه مردم ما هوشیار هستند، اظهار امیدواری کرد که حضور مردم در پای صندوقهای رای استکبار جهانی را از موقعیت انقلاب اسلامی نا امید خواهند کرد.

وی عنوان کرد: در آستانه انتخابات به منظور بصیرت افزایی و روشنگری، برای اقشار مختلف مردم اعم از فرهنگیان، دانش آموزان، هنرمندان و ورزشکاران برنامه های متنوع و موثری توسط سپاه شهرستان انجام گرفته است.