به گزارش پارس به نقل از خیریه همت، خانم ز. ب ۳۸ ساله در سال ۱۳۷۳ ازدواج می کنند.

پس از ۹سال پیگیری مداوم ومعالجات گوناگون از داشتن فرزند مایوس شده وبه اتفاق همسر خود نوزاد دختری را به فرزندی قبول می کنند.

پس ازگذشت حدودا ۲سال به لطف خدا متوجه می شوند که صاحب فرزندی شده اند ؛ از همان زمان نیز بنا به مصلحت پروردگار مشکلاتی پس از بارداری برای این خانم شروع می شود.

این خانم متوجه می شود که دچار دیابت شدید شده وبنا به دستور پزشک برای جلوگیری ار کور شدن هر دوچشم باید جنین خود را سقط نماید ولی حس مادرانه این خانم باعث می شود تا اجازه چنین کاری را به پزشک ندهد و سرانجام پس از نه ماه فرزند پسری سالم به دنیا می آید ولی مادر از هر دوچشم نابینا می شود.

پس از چندی دیابت شدید موجب از کار افتادن هر دو کلیه می شود و ایشان در حال حاضر مجبور به سه نوبت دیالیز در هفته است.

در سال ۸۷ نیز شوهرش بر اثر سکته قلبی فوت می کند و پس از فوت پدر مشکلات این خانواده نیز دو چندان شده به طوری که به علت تشدید بیماری این مادر تقریبا قادر به حرکت کامل نیست وتمامی کارهای منزل اعم از نظافت وپخت وپز ومواظبت از مادربر عهده دختر ده ساله ایشان است.

پسر ۸ ساله این مادر به علت ناتوانی مادر در نگهداری مدتی است که نزد خاله خود زندگی می کند که آنها هم به دلیل طلاق خاله؛ در شرایط نامطلوبی قراردارند.

کرایه منزل ساده و کوچکشان ماهیانه ۲۵۰ هزار تومان بدون پول پیش ماههاست که عقب افتاده که البته صاحب خانه مشکلی با این وضعیت ندارد ولی چند وقتی است که می خواهد خانه را بفروشد.

از انجایی که این خانواده تقریبا سرپرستی ندارند وکلیه هزینه ها نیز تاکنون برعهده خیرین بوده است به شدت از لحاظ معیشتی در تنگنا هستند.