به گزارش پارس به نقل از ایسنا، دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی در این مراسم بر ضرورت داشتن بیمه یکپارچه پرنفوذ در سراسر کشور تاکید کرد و گفت: اگر این اتفاق در این دوره رخ دهد قطعا اوضاع بهداشت و درمان مردم بهبود خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه دو وزارت رفاه و بهداشت دارای همکاری بسیاری در زمینه های مختلف با هم هستند، اظهار کرد: باید از اتحاد ایجاد شده در جهت هم افزایی برای وصول مطالبان حوزه سلامت استفاده کنیم.

وزیر بهداشت ضمن قدردانی از تلاش های پداوند مدیرعامل سابق سازمان بیمه سلامت ایران و آرزوی توفیق برای محسنی بندپی مدیرعامل جدید این سازمان خاطرنشان کرد: هر چقدر از فضائل محسنی بندپی بگویم حمل بر ناتوانی خودم است چرا که نتوانستم ایشان را در مجموعه خود نگه دارم.

وی ادامه داد: به همراه دکتر ربیعی در مجموعه کابینه و دولت فعلی دارای فعالیت های مشترک و تفهیم شده ای هستیم که شامل بهداشت، درمان و رفاه اجتماعی است و هیچ کدام از ما تعصبی نسبت به این موضوع نداریم.

هاشمی با اشاره به اینکه بیماری ها و آزمایشات جدید بسیار هزینه بر است، گفت: به صورت کلی پزشکی موضوعی هزینه بر است و با توجه به بیماران روزافزون وضعیت موجود از نظر رفاهی و اجتماعی مناسب نیست.