به گزارش پارس ، روزبه نعمت اللهی در گفتگو با مهر درباره جزییات تازه ترین کنسرت خود در برج میلاد تهران اینگونه گفت: این کنسرت طی روزهای ۲۴ و ۲۵ مهر ماه هر شب یک نوبت با همراهی ارکستر بزرگ متشکل از سازهای بادی و زهی در مرکز همایش های برج میلاد تهران به رهبری محسن خلیلیان برگزار می شود.

وی افزود: در این کنسرت منتخبی از قطعات چهار آلبوم" سرزمین مادری" ، " هفته عاشقی" ، " عمو زنجیرباف" و" داروگ" با همراهی بیش از ۴۰ نوازنده که تمامی آنها از بهترین نوازندگان موسیقی کشور هستند به اجرا در خواهدآمد. البته هم اکنون تمرینات کنسرت آغاز شده و مخاطبان مطمئن باشند با یک اجرای متفاوت روبه رو خواهندشد.

این خواننده موسیقی پاپ در بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره به حاشیه هایی که درباره تبلیغات محیطی گسترده این کنسرت به وجود آمده است، تصریح کرد: تبلیغات محیطی و گسترده ای که برای این کنسرت در سطح شهر انجام گرفته اقداماتی است که از سوی اسپانسر کنسرت صورت گرفته و من برای دوستانی که از آغاز این تبلیغات فشارهای زیادی را وارد می کنند که این تبلیغات انجام نگیرد متاسفم. این در حالی است که در آستانه برگزاری این کنسرت که تمرکز زیادی می خواهد از سوی بسیاری از دوستان که فکرش را هم نمی کردم تحت فشار قرار گرفته ام.

نعمت اللهی تصریح کرد: عزیزانی که مایل نیستند که شاهد چنین تبلیغات گسترده ای برای کنسرت باشد بدانند که تمامی این تبلیغات با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفته و به هیچ عنوان به شخص من ارتباطی ندارد. البته من همیشه چنین روزهای سختی را در کنار برخی از هم صنفان خود گذارنده ام و می دانم چون دوست ندارم زیر چتر عده ای باشم اینچنین من را از نظر روحی تحت فشار قرار داده اند.

خواننده آلبوم" سرزمین مادری" با بیان اینکه برپایی هر کنسرتی نیازمند تبلیغات گسترده است، ادامه داد: همیشه روزهای خوبی را برای موسیقی پاپ کشورمان تصور می کردم اما برخی از دوستانی که به قول حمید حامی در مافیای موسیقی ایران حضور دارند از اینکه افرادی غیر از خودشان پیشرفتی داشته باشند خوشحال نمی شوند و ما می بینیم که فاصله گرفتن بسیاری از هنرمندان شایسته موسیقی پاپ بیخود و بی دلیل نیست.

وی در پایان گفت: دفتر موسیقی وزارت ارشاد طی مدتی که قرار است کنسرت ما در برج میلاد اجرا شود همکاری خوبی با ما داشته اما گلایه من از دوستانی است که در این مدت حاشیه درست می کنند و باعث می شوند که تمرکز ما به هم بخورد اما با تمام این احوال من به تماشاگران این کنسرت این نوید را می دهم که بهترین کنسرت این چند ساله خود را اجرا خواهیم کرد.