به گزارش پارس به نقل از ایسنا ، سردار یحیی شرفی، فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت شبکه ای در امر تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در پیرانشهر، دستورات لازم درباره بررسی موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان صادر شد.

 

 

 

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پیرانشهر با انجام یکسری کارهای اطلاعاتی، محل فعالیت باند را که یک واحد مسکونی خالی از سکنه در یکی از روستاهای شهرستان بود شناسایی و سرانجام پس از کسب دستور قضایی در عملیاتی محل را مورد بازرسی قرار دادند.

 

 

 

وی ادامه داد: در بازرسی از محل فعالیت باند موصوف، ۲۰۰ کیلوگرم شیشه آبکاری شده به همراه مقادیری تریاک کشف و یک دستگاه خودرو نیز در این راستا که در امر جابجایی مواد استفاده می شد، توقیف شد.

 

 

 

به گزارش ایسنا و به نوشته پلیس، شرفی با اشاره به اینکه در این عملیات منسجم سرکرده باند دستگیر شد، تصریح کرد: تلاش برای دستگیری دیگر همدستان متهم کماکان در دستورکار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان پیرانشهر قرار دارد.

 

 

 

وی با تاکید بر قاطعیت پلیس در برخورد با عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر خاطرنشان کرد: علاوه بر همکاری آحاد مردم با پلیس، دیگر دستگاه ها نیز باید به وظایف خود در این حوزه به طور کامل عمل کنند.

 

 

 

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از تعامل اقشار مختلف مردم با پلیس قدردانی و خاطر نشان کرد: همواره مشارکت های مردمی به عنوان سرمایه های غنی، حامی پلیس در امر مبارزه با مواد مخدر و ارتقاء امنیت اجتماعی بوده اند.