به گزارش پارس به نقل از تسنیم، ناصر اقبالی رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزادگفت: ثبت نام تکمیل ظرفیت مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد تا روز دوشنبه از طریق سایت مرکز آزمون به نشانی www. azmoon. org ادامه دارد.

وی افزود: داوطلبان این دو مقطع باید قبل از تهیه کارت اعتباری نسبت به رشته محل هایی که امکان انتخاب رشته در آنها وجود دارد و در سایت درج شده اطلاع کسب کنند و سپس نسبت به تهیه کارت اقدام کنند.

رئیس مرکز آزمون در پاسخ به این سؤال که چه کسانی مجاز به شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت هستند، گفت: برای دوره دکتری فقط آن دسته از افرادی که دعوت به مصاحبه شده اند و در جلسه مصاحبه حضور داشته اند، امکان انتخاب رشته در این مرحله را دارند، همچنین داوطلبان واجد شرایط فقط یک رشته محل را می توانند انتخاب کنند.

وی در خصوص شرایط شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد، افزود: کلیه داوطلبانی که در جلسه آزمون کارشناسی ارشد حضور داشته اند، می توانند در این مرحله ثبت نام کنند. متقاضیان مقطع کارشناسی ارشد می توانند تا ۱۰ رشته محل را انتخاب و در سایت www. azmoon. org ثبت نام الکترونیکی کنند.

رئیس مرکز آزمون در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا با شرکت در تکمیل ظرفیت امکان جابجایی وجو دارد، تصریح کرد: صرف ثبت نام در مرحله تکمیل ظرفیت دو مقطع کارشناسی ارشد و دکتری به معنای پذیرش جابجایی پذیرفته شدگان این دو مقطع در مرحله قبل نیست.

اقبالی در پایان در خصوص زمان اعلام نتایج گفت: نتایج مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی در این دو مقطع در مهرماه سال ۹۲ اعلام خواهد شد و پذیرفته شدگان می توانند از همین ترم (ترم پاییز) مشغول به تحصیل شوند.