به گزارش پارس ، به نقل ازایسنا، در این گزارش آلبوم های موسیقی را به شما معرفی می کند که طبق گفته ی فروشگاه های معتبر این روزها بیشتر می فروشند.

***

آلبوم « اکسیژن» با صدای بابک جهانبخش این روزها جزو پرفروش ها است. از انتشار این آلبوم خیلی نمی گذرد و شرکت « اکسیرنوین» آن را منتشر کرده است. جهانبخش در این آلبوم چند سبک متفاوت موسیقی را تجربه کرده است.

آلبوم « لعنت به من» به خوانندگی و آهنگسازی مازیار فلاحی نیز از پرفروش ها است. این آلبوم که همچنان در سوپرمارکت ها به فروش می رسد، دومین اثر مازیار فلاحی محسوب می شود و دارای فضایی آرام است که توسط شرکت « آوای فروهر » منتشر شده است.

همچنین آلبوم « همین» که چند ماه پیش با صدای رضا صادقی منتشر شده است، این روزها فروش خوبی دارد. « همین» توسط « آوای هنر» منتشر شده است.

***

مخاطبان موسیقی اصیل ایرانی بد نیست بدانند، که « یارمست» این روزها جز و پرفروش هاست. این اثر را سالار عقیلی خوانده است و توسط موسسه « هنر شهر» منتشر شده است.

عقیلی از مخاطبان در خواست کرده است که حتما نسخه اصلی آلبوم را تهیه کنند.

« گاهی سه گاهی» با صدای محمد معتمدی آلبوم دیگری است که مردم این روزها زیاد آن را گوش می دهند. این اثر با آهنگسازی و پویا سرایی همراه است و توسط شرکت « ایران گام» منتشر شده است.

آلبوم موسیقی « افسانه شو» جدیدترین اثر تهمورس پورناظری هم جزو آلبوم های پرفروش است. این اثر که شجاعت حسین خان هم در آن همراهی کرده است، توسط « سروش» منتشر شده است.

آلبوم « افسانه شو» شامل ۱۰ قطعه « دیباچه» ، « دلبری» ، « بازتاب» ، « سیتار» ، « وجد» ، « دونوازی» ، « سخنی دیگر» ، « سماع» ، « دیوانه» و « افسانه» است که هنرمندانی چون تهمورس پورناظری (تار) ، شجاعت حسین خان (سیتار) و سهراب پورناظری (کمانچه) به اجرا پرداخته اند.

***

اگر علاقه مند هستید، صدای شاعر مورد علاقه خود را همراه موسیقی بشنوید، « آبی، خاکستری، سیاه» با صدای حمید مصدق یکی از همین آلبوم هاست که توسط شرکت، آوای باربد منتشر شده است.

شرکت « ابتکار نو» هم مجموعه ای را با عنوان « سکوت سرشار از ناگفته هاست» را منتشر کرده که با صدای شاملو همراه است.

البته « صدای طهرون ۱ و۲» نیز که توسط « آوا خورشید» منتشر شده است، می تواند انتخاب خوبی باشد. این اثر با صدای مرتضی احمدی همراه است.

***

اما خیلی ها موسیقی فیلم را به هر ژانری ترجیح می دهند.

« کنعان» با آهنگسازی کریستف رضاعی و توسط شرکت « هرمس» منتشر شده، « مادر» با آهنگسازی ارسلان کامکار توسط شرکت « نی داوود» منتشر شده و « کمدی الهی» توسط « آوای باربد» منتشر شده، جزو پرفروش های این ژانر است.

***

علاقه مندان موسیقی تلفیقی و کلاسیک هم اگر به دنبال آلبوم های پرفروش هستند، آلبوم « ساحل تهران» از گروه « نایما» که توسط « رهگذر هفت اقلیم» منتشر شده، یک پیشنهاد است.

« کوه ها رودها و اینک بی کرانگی» اثر محمد سعید شریفیان هم این روزها فروش بدی ندارد.

همچنین آلبوم موسیقی « سایه کمر» اثر علیرضا شفقی نژاد که توسط آوا خورشید، منتشر شده است، می تواند گزینه خوبی برای این روزها باشد.