به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی استان فارس، سرهنگ سید موسی حسینی اظهار داشت: زنی ساکن شیراز با مراجعه به پلیس فتا از برداشت غیرمجازی که از حسابش صورت گرفته بود شکایت داشت.

وی ادامه داد: این شهروند که کارمند یکی از ادارات دولتی در استان فارس بوده، اظهار کرد که مدتی متوجه کاهش موجودی حسابش شده و پس از مراجعه به بانک دریافته که شخصی از حسابش اقدام به خرید اینترنتی کرده و از نحوه و چگونگی دسترسی به حسابش بی اطلاع است.

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان فارس اضافه کرد: با اقدامات فنی انجام شده توسط کارشناسان این پلیس مشخص شد برداشت های انجام شده از حساب شاکیه همگی در قالب خرید اینترنتی کارت شارژ صورت پذیرفته است.

حسینی گفت: با استعلام از بانک های مرتبط با این حساب و بررسی خطوط مورد استفاده و برای خرید کارت شارژ و خطوطی که شارژهای خریداری شده بر روی آنها فعال شده بود، متهم اصلی شناسایی و به این پلیس احضار شد.

وی بیان کرد: فرد متهم در این پرونده دختر ۱۶ ساله شاکیه است و زمانی که مادرش از این موضوع اطلاع پیدا می کند با تعجب بیان کرد که دخترم سارق حسابم است.

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان فارس هشدار داد که این جمله برای نخستین بار نیست که در مورد این گونه پرونده ها شنیده می شود و متهم پرونده های برداشت غیرمجاز در بیشتر موارد پس از پیگیری به یکی از نزدیکان شاکی ختم می شود، که لزوم دقت خانواده ها را در نگهداری اطلاعات بانکی خود روشن می کند.