به گزارش پارس ، مسعود اخوان در گفت وگو با فارس گفت: امروز آخرین مهلت ثبت نام از متقاضیان اعزام به عتبات عالیات است و این افراد می توانند تا ساعت ۲۴ امشب برای ثبت نام اقدام کنند.

وی ادامه داد: پس از پایان ثبت نام ها فردا قرعه کشی انجام می شود و زائران از ۳۱ شهریور می توانند برای انتخاب کاروان های خود و انجام مراحل پایانی ثبت نام اقدام کنند.

مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت تصریح کرد: این دوره از اعزام ها از شانزدهم مهر ماه آغاز می شود و تلاش داریم با بررسی های انجام شده هزینه ثبت نام عتبات عالیات را برای اعزام های بعدی کاهش دهیم و با صرفه جویی هایی که انجام شده است میانگین در حدود ۴۰ تا ۴۵ هزار تومان از هزینه اعزام به عتبات عالیات در این دوره کاسته شده است.

اخوان ادامه داد: با توجه به قرار گرفتن ایام عرفه در این دوره از اعزام ها ظرفیت پروازها را افزایش داده ایم به گونه ای که ۵ هزار زائر در روز بتوانند به عتبات عالیات اعزام شوند.

وی به زائران هشدار داد: با توجه به اینکه ایام عرفه جزء ایامی است که حجم اعزام ها افزایش پیدا می کند مردم از طریق دفاتر مجاز برای ثبت نام اقدام کنند و از اعزام های انفرادی جداً خودداری کنند.