به گزارش پارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان کرمان، حسین چناریان اظهار کرد: ماموران یگان تکاوری قرارگاه عملیات رزم پلیس کرمان با انجام اقدامات چند ماهه اطلاعاتی، دو باند شرارت و قاچاق مواد مخدر را که اقدام به بارگیری و حمل مواد افیونی از شرق به داخل کشور می کردند، مورد شناسایی قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از شناسایی عاملان قاچاق و تحت تعقیب قرار دادن آنان از مبدأ، در دو عملیات منسجم و هماهنگ در مناطق صعب العبور اطراف شهرستان رودبار در جنوب استان با آنان درگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمان خاطرنشان کرد: در این دو درگیری که چند ساعت به طول انجامید، ماموران انتظامی موفق شدند با اشرافیت کامل به محل یک شرور مسلح را به هلاکت رسانده و دو شرور دیگر را نیز به همراه یک قبضه سلاح و مقداری مهمات دستگیر کنند.

وی اضافه کرد: در مجموع این عملیات و در بازرسی از خودروی اشرار حدود یک تن و ۳۲۰ کیلوگرم مواد مخدر شامل تریاک و حشیش کشف شد.

چناریان تصریح کرد: در تحقیقات تکمیلی ماموران انتظامی مشخص شد که شرور به هلاکت رسیده و دو هم دستش به جرم راه بندی مسلحانه در مرزهای جنوب شرق استان در حوالی شهرستان رودبار و استان سیستان و بلوچستان تحت تعقیب مقامات امنیتی بودند.