به گزارش پارس ، ابوالفضل قناعتی در گفتگو با مهر با اشاره به دستور کار امروز شورای اسلامی شهر تهران گفت: مصوبه خاصی نداشتیم. کار اصلی شورا بر انتخاب اعضای کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری و انتخاب نمایندگان شورا در شورای اسلامی شهر تهران، شمیرانات و ری معطوف شد.

وی افزود: برای انتخاب اعضای کمیسیون ماده ۱۰۰ به نوعی کاندیداها معرفی و رای گیری شد و افرادی که تخصص بیشتری داشتند به تعداد ۲۰ نفر معرفی و انتخاب شدند. همچنین رای گیری برای انتخاب نمایندگان شورا در شوراهای اسلامی شهر تهران، ری و شمیرانات هم انجام شد. چون شهر ری جمعیت بالای ۵۰۰ هزار نفر دارد قرار شد برای ری سه نماینده معرفی شود. بعد از رای گیری ابوالفضل قناعتی، علی رضا دبیر و  محسن پیرهادی به عنوان نمایندگان شورای شهر در شورای شهر ری انتخاب شدند.

همچنین در شمیرانات خانم معصومه آباد و عبدالحسین مختاباد و در شورای اسلامی تهران هم احمد مسجد جامعی، مهدی چمران و سروری به عنوان نمایندگان شورای شهر انتخاب شدند.

این عضو شورای شهر تهران در پاسخ به اینکه آیا حاشیه های مربوط به انتخاب شهردار و رای الهه راستگو به پایان رسیده است گفت: رئیس شورا امروز در نطق خود اعلام کرد برای توجه بیشتر به شهر تهران بهتر است از حاشیه ها دست برداریم.