به گزارش پارس ، کیاکجوری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران ساری افزود: پیرو گزارش دریافتی از سوی مرکز هماهنگی و جستجو و نجات دریایی اداره کل مبنی بر مفقود شدن یک فروند جت اسکی در محدوده ۱۰مایلی آبهای ساحلی بندر نوشهر، بلافاصله گروه امداد و نجات دریایی اداره کل بوسیله شناور ناجی به همراه دو قایق همیار به منطقه اعزام شدند.

وی افزود: خوشبختانه در کمتر از دو ساعت عملیات جستجو، اعضای تیم موفق به پیداکردن جت اسکی و نجات راکبان آن در فاصله یک مایلی از ساحل در محدوده پلاژ آرام اندرور واقع در ۲۰ کیلومتری شهرستان نوشهر و انتقال آنان به ساحل می شوند.

معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران دور شدن از ساحل و نقص فنی جت اسکی را از دلایل وقوع این حادثه عنوان کرد و خواستار رعایت نکات ایمنی از سوی دارندگان شناورهای تفریحی در جهت پیشگیری از هرگونه سانحه ناگوار دریایی شد.

کیاکجوری همچنین از گردشگران خواست در صورت وقوع هرگونه سانحه دریایی در سواحل مازندران (حدفاصل بابلسر تا رامسر) مراتب را از طریق تلفن همراه اول یا ایرانسل به شماره ۱۵۵۰ (بدون پیش شماره) به مرکز جستجو و نجات دریایی بندر نوشهر اعلام کنند.