به گزارش پارس به نقل از ایسنا، حسن علی مردانی، معاون عملیات منطقه ۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران دراین باره گفت: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اطلاع رسانی درباره این آتش سوزی، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران در ساعت ۱۹: ۱۹ روز گذشته آتش نشانان ایستگاه های ۳، یک و ۴ را به همراه خودرو دستگاه تنفسی به محل حادثه واقع در خیابان ۱۵ خرداد (امام زاده یحیی) اعزام کرد.

وی با اشره به حضور آتش نشانان در محل حادثه گفت: محل آتش سوزی یک منزل مسکونی به مساحت ۱۲۰ متر مربع و با کاربری انبار کیف و کفش دیده می شد که انبار داخل حیاط آن کاملا شعله ور شده و آتش سوزی در حال سرایت به انبار دیگر که در مجاورت آن قرار داشت بود.

معاون عملیات منطقه ۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اضافه کرد: در این حادثه آتش نشانان به سرعت عملیات خود را آغاز کرده و با کشیدن لوله های آبدهی اقدام به مهارآتش سوزی کرده و موفق شدند از گسترش آن به انبار مجاور که مملو از کیف و کفش بود جلوگیری کنند.

علی مردانی با بیان اینکه آتش نشانان با ایمن سازی محل حادثه و دادن تذکرات ایمنی به کارگران به عملیات خود خاتمه دادند، گفت: علت این حادثه اتصالی برق کولر آبی و ایجاد جرقه و در نتیجه آتش سوزی اعلام شد.