به گزارش پارس به نقل از فارس، روز گذشته سومین دوره شورای اسلامی شهر تهران رسماً به کار خود پایان داد و این در حالی است که از بین اعضاء شورای سوم برخی نتواستند در دوره بعدی حضور پیدا کنند.

حسن بیادی (نایب رئیس شورای سوم) - خسرو دانشجو (سخنگو شورای سوم) -پروین احمدی نژاد، سه عضوی  هستند که علی رغم حضور در چهارمین دوره انتخابات به عنوان کاندیدا، نتواستند رای بیاورند و می بایستی ساختمان شورا در خیابان بهشت را ترک کنند.

رسول خادم نیر که ابتدا به عنوان کاندیدای چهارمین دوره انتخابات حاضر شده بود تنها در فاصله یک روز مانده به برگزاری انتخابات انصراف خود را اعلام کرد و وی نیز چهارمین فردی است که در دوره چهارم شورای شهر حاضر نخواهد بود.

محمدی علی نجفی (معاون فعلی  رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری) و حمزه شکیب هم از دیگر افرادی بودند که تمایلی برای حضور در شورای چهارم نداشتند و در واقع برای کاندیداتوری ثبت نام نکردند.

معصومه ابتکار هم هفتمین عضو ار شورای سوم  شهر تهران بود که وی هم به دلیل رد صلاحیت شدن نتواست در دوره چهارم کاندیدا شود و در واقع وی نیز از شورای شهر خداحافظی کرد.

در نهایت از جمع ۱۵ عضو شورای سوم تهران چهره های چون مهدی چمران-علیرضا دبیر-هادی ساعی-عباس شیبانی-مرتضی طلایی- احمد مسجد جامعی  - معصومه آباد و حبیب کاشانی به چهارمین دوره شورای شهر تهران راه پیدا کردند.

به گزارش فارس سرانجام فردا سوت آغاز چهارمین دوره شورای شهر تهران با حضور ۳۱ عضو از نمایندگان مردم تهران زده خواهد شد و پس از مراسم تحلیف نخستین دستور جلسه اعضاء شورا انتخاب رئیس و هیئت رئیسه شورا خواهد بود.

اسامی اعضاء شورای چهارم تهران عبارتند از:

مهدی چمران-  علیرضا دبیر حسین رضازاده احمد مسجد جامعی حبیب کاشانی هادی ساعی مرتضی طلایی پرویز سروری رضا تقی پور عباس شیبانی الهه راستگو  اسماعیل دوستی  احمد دنیا مالی محمد مهدی تندگویان  محمد سالاری  فاطمه دانشور احمد حکیمی پور رحمت الله حافظی-  مجتبی شاکری محمد حقانی اقبال شاکری  ابوالفضل قناعتی-عبدالحسین مختاباد- معصومه آباد-غلامرضا انصاری شجاع پوریان-عباس جدیدی عبدالمقیم ناصحی مسعود سلصانی فر-محسن پیرهادی-محسن سرخو.