مشخصه های انتخاب شهردار در چهار حوزه تنظیم شده است

 

  به گزارش پارس به نقل از تهران پرس، ابوالفضل قناعتی در خصوص شایعات برخی رسانه های اصلاح طلب در خصوص اینکه منتخبین شورای شهر نمی توانند مجددا قالیباف را برای شهرداری کنند گفت: ظاهرا اشاره این عده به یک قانون در مجلس شورای اسلامی است که برخی از قوانین شوراها و شهرداری تغییر داده است ولی در این قانون به هیچ وجه به انتخاب مجدد شهردار به عنوان امر خلاف قانون اشاره نشده است.

 

وی افزود: آقای چمران به عنوان رئیس شورای عالی استان ها این مساله را قویا تکذیب کرده اند و آقای قالیباف در صورت انتخاب مجد می تواند چند دوره دیگر هم شهردار باشند.

 

این منتخب مردم تهران در خصوص استفاده از تبلیغات های خارجی در سطح شهر هم گفت: با توجه به این که مقام معظم رهبری هم بر حمایت از تولید ملی تاکید داشته اند این مسئله به هیچ وجه زیبنده شهر نیست. شاید شهرداری با تبلیغ کالاهای خارجی سود بیشتری را ببرد ولی در دراز مدت تولید کشور ضرر خواهد کرد و بسیاری از واحدهای تولیدی تعطیل خواهد شد.

 

قناعتی اضافه کرد: توجه به تولید داخلی باعث رونق اشتغال و تولید کشور خواهد شد و شورای چهارم بعد از آغاز به کار حتما باید این مسئله را در دستور کار قرار دهد.

 

وی در پایان در خصوص جلسه روز یکشنبه منتخبین هم گفت: در این جلسه شاخص های انتخاب شهردار در چهار حوزه تکمیل شد و این شاخصه های ۲۰ تا ۳۰ مورد برای منتخبین تهیه شده است که می تواند مدل خوبی برای انتخاب شهردار باشد و امیدواریم منتخبین بدون سیاسی کاری انتخابی شایسته انجام دهند.