به گزارش پارس به نقل از فارس، مصطفی نصیری شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توجه به سلامت و بهداشت در جامعه امری لازم است و در این مسیر باید تلاش بیشتری صورت گیرد.

وی افزود: توسعه و تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی در شهرستان جم مورد تاکید قرار دارد و در این راستا اهتمام ویژه داریم.

رئیس شورای اسلامی روستای آبگرمک از عملکرد پرسنل بیمارستان توحید در احیای قلبی تنفسی یکی از اهالی این روستا تقدیر کرد.

نصیری با اشاره به ایست قلبی ۴۵ دقیقه ای بیمار ۵۵ ساله این روستا، تلاش پرسنل بیمارستان توحید در اهدای مجدد زندگی به وی را قابل ستایش خواند.

رئیس شورای اسلامی آبگرمک در تشریح جزئیات احیای این بیمار تصریح کرد: بیمار مذکور یکی از اهالی روستای آبگرمک است که پس از احساس درد در قفسه سینه و تنگی نفس، سریعا به اورژانس بیمارستان منتقل می شود.

وی افزود: متاسفانه بیمار در حین انجام معاینات و پس از گرفتن نوار قلب، دچار ایست قلبی می شود که با تلاش بی وقفه پزشکان و پرسنل بیمارستان توحید، پس از ۴۵ دقیقه، مجددا به زندگی باز می گردد.

نصیری، مرگ فرزند جوان این بیمار در ماه های گذشته و عدم تخلیه فشارهای روانی را دلیل ایست قلبی وی از سوی پزشکان عنوان کرد.

رئیس شورای آبگرمک وضعیت کنونی بیمار مورد اشاره را مطلوب اعلام کرد و افزود: وی پس از احیای قلبی تنفسی در بخش سی. سی. یو بیمارستان تحت مراقبت های ویژه قرار دارد و هم اکنون در هوشیاری کامل به سر می برد.

وی از تمام کارکنان و مدیران بیمارستان تقدیر کرد و اظهار امیدواری کرد شاهد ارائه خدمات بهتر و موثرتر در این منطقه باشیم.