به گزارش پارس ، سرهنگ علیرضا گوهری در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه در ساعت دو بامداد اوایل مردادماه امسال وقوع یک فقره نزاع از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به ماموران کلانتری اعلام شد، گفت: با توجه به نوع گزارش دریافتی مبنی بر نزاع منجر به جرح در خیابان رسالت ایلام، بلافاصله ماموران به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه ماموران با حضور در محل حادثه با پیکر نیمه جان مردی حدود ۳۰ ساله مواجه شدند، گفت: با توجه به وخامت حال این مرد که بنا بر بررسی های اولیه مشخص شد که نامش « رضا» است، بلافاصله وی برای اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل شد.

رییس پلیس آگاهی ایلام با بیان اینکه با انتقال رضا به بیمارستان مشخص شد که این فرد به علت شدت جراحات وارده به ناحیه شکم جان خود را از دست داده است، گفت: با مرگ رضا پرونده جدیدی تحت عنوان « نزاع منجر به قتل» در پلیس آگاهی تشکیل شد.

گوهری با بیان اینکه بررسی ها از شاهدان این قتل نشان داد که رضا توسط دایی ۴۴ ساله اش به نام مرتضی به قتل رسیده، گفت: بررسی ها نشان داد که مرتضی در شب حادثه برای پیگیری اختلافات قبلی به در منزل خواهرزاده اش (رضا) مراجعه و پس از درگیری با واردکردن یک ضربه چاقو به شکم وی را مجروح می کند که این فرد نیز پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می دهد.

وی با بیان اینکه متهم به قتل پس از اطلاع از مرگ خواهرزاده اش خود را به پلیس معرفی کرد، گفت: این فرد در اظهارات خود به بزه انتسابی معترف شد و با تکمیل پرونده متشکله در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.