به گزارش پارس ، به نقل ازایسنا، وی که مدتی است پروژه « بچه های نسبتا بد» را برای پخش از شبکه اول عهده دار است، درباره ی اینکه امسال در رقابت سریال های رمضان حضور نداشت، خاطرنشان کرد: ناراحت نیستم و حس خاصی ندارم از اینکه امسال در رقابت سریال های رمضان نبودم، چرا که « بچه های نسبتا بد» یکی از گزینه های پخش ماه رمضان بود اما از همان ابتدا ما می دانستیم که ممکن است به پخش نرسد.

این کارگردان تلویزیون تاکید کرد: زمانی که از روز اول تولید سریال « بچه های نسبتا بد» را شروع کردیم، می دانستیم که ممکن است کارمان به پخش ماه رمضان نرسد؛ به دلیل اینکه کار را دیرتر از سایر شبکه ها شروع کرده بودیم. از طرفی دیگر هم، سیاست های سازمان صدا و سیما مدیران را وادار می کند تا یکسری تصمیماتی را بگیرند که به صلاح سازمان در ماه رمضان یا هر ایام دیگر باشد، بنابراین این حق را دارند که چندین سریال همزمان را کلید بزنند و آماده پخش داشته باشند تا در نهایت هر کدام آماده تر و مناسب تر بود را به روی آنتن ببرند.

مقدم که بعد از پایان سریال « پایتخت (۲) » ساخت یک سریال جدید اجتماعی را برای پخش از شبکه اول آغاز کرد، معتقد است: زمان پخش یک سریال خوب فرقی نمی کند؛ چرا که مردم در هر ایامی سریال خوب را می بینند. حالا می خواهد ماه رمضان، عید نوروز و یا هر ایام دیگری باشد.

کارگردان « پایتخت ۱ و ۲» در ادامه در پاسخ به اینکه سریال های ماه رمضان ۹۲ را تماشا کرده است؟ گفت: به خاطر اینکه طی این مدت درگیر پروژه « بچه های نسبتا بد» بودم خیلی فرصت نکردم سریال های ماه رمضان امسال را دنبال کنم اما کم و بیش آنها را می دیدم و به نظر می رسید دوستان و عوامل زحمات زیادی کشیده بودند و کارهای خوب و آبرومندی از آب در آمده بود که فضای سالمی به همراه داشت و در نهایت مردم هم با سریال ها ارتباط برقرار کردند.

مقدم همچنین درباره پروژه « بچه های نسبتا بد» اش اینگونه توضیح داد: داستان این سریال در اسمش نهفته است. در واقع قصه « بچه های نسبتا بد» داستان بچه هایی است که نسبتا بد هستند ولی ذاتا بد نیستند و خصلت بدی ندارند بلکه شرایطی برایشان پیش می آید که نسبتا بد می شوند و به خاطر همین بد شدن، دست به سرقتی می زنند که عواقب خوبی برایشان ندارد و در نهایت به این نتیجه می رسند که ای کاش نسبتا بد نمی شدند و خوب می ماندند.

وی همچنین با بیان اینکه « بچه های نسبتا بد» یک سریال گرم، پرهیجان و پرکشش برای بینندگان است، خاطرنشان کرد: در کنار همه عوامل و بازیگران تمام تلاشمان را کرده ایم تا یک سریال پرهیجان، پرکشش و گرم برای بینندگان تدارک ببینیم. در این سریال همه چیز اعم از عشق، نفرت، ترس، محبت، کینه و کمی هم تلخی و شیرینی هست.

او ادامه داد: حضور یوسف تیموری و اکبر عبدی در پروژه « بچه های نسبتا بد» باعث شده تا یک فضای اجتماعی جدی و شیرینی همراه کار باشد.

مقدم در پایان درباره پخش سریال جدیدش گفت: تصویربرداری پروژه « بچه های نسبتا بد» مراحل پایانی اش را می گذراند و احتمال می دهم پاییز امسال به روی آنتن برود چرا که فکر می کنم شب های پاییز زمان مناسبی برای پخش این سریال باشد. امیدوارم با پخش « بچه های نسبتا بد» اوقات خوب و گرمی را برای مخاطبان داشته باشیم.