به گزارش پارس ، به نقل ازفارس، از هفته گذشته نامه ای تهدید آمیز با امضای « شورای مرکزی کانون کارگردانان سینمای ایران» به کارگردانانی که در مجمع عمومی صنف قانونی کانون کارگردانان سینمای ایران حاضر شدند ارسال شده است.

در بخشی از این نامه آمده است: « با عنایت به اینکه تشکیل آن مجمع عمومی حرکتی ضد صنفی و برای ایجاد شکاف در کانون کارگردانان سینمای ایران تلقی می گردد، عضویت شما در این کانون به حالت تعلیق درمی آید. »

این نامه در شرایطی به کارگردانان شرکت کننده در مجمع عمومی ارایه شد که دوستان در خانه سینما سابق معتقد به اجرای « قانون» و تبعیت از آن هستند. پس از قانونی شدن صنوف و برگزاری مجمع عمومی صنوف قانونی و تشکیل هیئت رئیسه و مدیرعامل کانون کارگردانان سینمای ایران با برگزاری مجمع عمومی قانونی شدند و با قانونی شدن این صنف می توانند حقوق حقه صنف خود را مطالبه کنند.

متن کامل نامه ارایه شده توسط شورای مرکزی کانون کارگردانان سینمای ایران که جزء صنوف خانه سینما سابق است به شرح ذیل است.

با سلام

با توجه به حضور شما در مجمع عمومی موسوم به کانون کارگردانان، و با عنایت به این که تشکیل آن مجمع عمومی حرکتی ضد صنفی و برای ایجاد شکاف در کانون کارگردانان سینمای ایران تلقی می گردد، عضویت شما در این کانون به حالت تعلیق درمی آید. در صورت اعتراض شورای مرکزی کانون پاسخگو خواهد بود.

شورای مرکزی کانون کارگردانان سینمای ایران