به گزارش پارس به نقل از فارس؛ کارت شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته از امروز دوشنبه ۲۱ مرداد ماه برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت.

بنابراین گزارش؛در آزمون دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۹۲ تعداد ۲۸۱ هزار و ۵۱۵ نفر ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۱۸ هزار و ۶۹ نفر زن و ۱۶۳ هزار و ۴۴۶ نفر مرد هستند.

به عبارت دیگر ۹۴.۴۱درصد داوطلبان زن و ۶.۵۸درصد مرد هستند.

این آزمون در هفت گروه آموزشی و ۷۴ کد رشته امتحانی در صبح و بعد از ظهر پنج شنبه ۲۴ مرداد ماه در ۱۴۳ شهرستان مختلف کشور برگزار می شود.

آزمون داوطلبان ۲۰ کد رشته امتحانی از ۷۴ کد رشته امتحانی شامل ۱۸ کد رشته امتحانی فنی و مهندسی و دو کد رشته امتحانی علوم پایه در صبح پنج شنبه و آزمون ۵۴ کد رشته امتحانی دیگر از ۷۴ کد رشته امتحانی شامل ۱۸ کل رشته امتحانی علوم انسانی، ۷ کد رشته امتحانی هنر، ۱۵ کد رشته امتحانی کشاورزی، ۱۲ کد رشته امتحانی آموزش پزشکی و ۲ کد رشته امتحانی دامپزشکی در بعد از ظهر پنج شنبه ۲۴ مرداد ماه در حوزه های امتحانی مربوط برگزار می شود.

داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون برای پرینت کارت باید به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www. sanjesh. org مراجعه و با وارد کردن اطلاعات مندرج بر روی کارت اعتباری و شناسنامه یا شماره پرونده و کد رهگیری یا شماره شناسنامه و تاریخ تولد یک نسخه پرینت از کارت شرکت در آزمون خود تهیه کنند.

لازم به ذکر است توزیع کارت دوره های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۹۲ تا روز چهارشنبه ۲۳ مرداد ماه ادامه خواهد داشت.