به گزارش پارس به نقل از تسنیم، ستاد کل نیروهای مسلح با اهدای لوح یادبود و سپاس از خدمات، زحمات، حمایت ها و تلاش های چهار سال گذشته سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای نشر و نهادینه نمودن فرهنگ دفاع مقدس در زمینه های فرهنگی، ادبی، هنری و پژوهشی با حمایت های معنوی و مادی وزارتخانه متبوعه و حضور فعال در مجامع حوزه فرهنگی دفاع مقدس تقدیر کرد.

این لوح یادبود و تقدیر در حاشیه آیین افتتاحیه سازمان های سینمایی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس و سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس توسط سردار سرلشکر بسیجی سیدحسن فیروزآبادی رییس ستاد کل نیروهای مسلح به سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیم شد.

در این لوح سپاس و تقدیر آمده است:

جناب آقای دکتر سید محمد حسینی

وزیر محترم و فرهیخته فرهنگ و ارشاد اسلامی

حماسه بی بدیل مردم قهرمان ایران اسلامی طی هشت سال دفاع مقدس، نقطه عطف تاریخ این سرزمین بزرگ می باشد که حفظ آثار، نشر، تبیین و توسعه برای ماندگاری آن وظیفه ای انقلابی، ملی و کاری ستودنی است و هرگونه هزینه های معنوی و مادی برای زنده نگه داشتن و پویایی آن حماسه سترگ، سرمایه ای عظیم و مطمئن برای رشد و بالندگی ملت ایران اسلامی خواهد بود.

جنابعالی که خود از یادگاران آن دوران ارزشمند تاریخ دفاع مقدس می باشید، طی مسئولیت خطیر در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای نشر و نهادینه نمودن فرهنگ دفاع مقدس در زمینه های فرهنگی، ادبی، هنری و پژوهشی با حمایت های معنوی و مادی وزارتخانه متبوعه و حضور فعال در مجامع حوزه فرهنگی دفاع مقدس همواره بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس را یاری نمودید.

ضمن قدردانی و سپاس از تلاش های جهادی و علمی جنابعالی در عرصه های فرهنگی دفاع مقدس امید است تحت عنایت حضرت ولیعصر (عج) و در زیر سایه مقام عظمای ولایت، حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، آرمان های والای حضرت امام خمینی (رحمةالله علیه) و شهیدان سرافراز موفق و منصور باشید.

تقدیر اعضای شورای فرهنگ عمومی کشور از وزیر ارشاد

هم چنین اعضای شورای فرهنگ عمومی کشور نیز با اهدای لوح یادبود و سپاس از خدمات و زحمات چهار ساله وزیر ارشاد و رئیس شورای فرهنگ عمومی کشور تقدیر کردند.

حجت الاسلام و المسلمین سید رضا تقوی، رئیس شورای سیاست­ گذاری ائمه جمعه سراسر کشور، در آخرین جلسه و ششصد و دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی که روز گذشته با ریاست سیدمحمد حسینی و حضور اعضای شورا برگزار شد، از حضور منظم وزیر محترم ارشاد در جلسات شورای فرهنگ عمومی و مدیریت مدبرانه و بدون حاشیه و رفتار متواضعانه­ وی در دوران وزارتش تقدیر و تشکر کردند.