به گزارش پارس به نقل از ایسنا، همزمان با آغاز اکران فیلم « هیس دختر ها فریاد نمی زنند» صبح ۱۴ مرداد ماه نشست جدیدترین ساخته ی پوران درخشنده کارگردان با حضور بازیگران فیلمش شهاب حسینی، طناز طباطبایی در بنیاد سینمایی فارابی برگزار شد.

در ابتدای این نشست سیداحمد میرعلایی مدیر بنیاد سینمایی فارابی با تبریک فرا رسیدن عید فطر و تشکر از دست اندرکاران این فیلم که چنین هدیه ای را برای عید فطر به مردم تقدیم کرده اند، گفت: « هیس دختر ها فریاد نمی زنند» زنگ خطری بود که پوران درخشنده آن را به صدا درآورد.

او با اشاره به فیلم « جدایی نادر از سیمین» و موفقیت جهانی آن ادامه داد: « هیس دخترها فریاد نمی زنند» یک زبان جهانی دارد که می تواند راه باز شده توسط فیلم « جدایی نادر از سیمین» را ادامه دهد.

پوران درخشنده با قدردانی از مردمی که برای تماشای این فیلم در سینماها حضور پیدا کرده اند گفت: من ساخت این فیلم را یک تکلیف می دانم و بحث اصلی من در آن که پس از سه سال تحقیق موفق به ساخت آن شدم مطرح کردن وجدان است نه قصاص.

در بخشی از این نشست هم شهاب حسینی با ابراز خوشحالی از حضورش در این فیلم و همکاری دوباره با پوران درخشنده گفت: این روزها در حالی که از برخی بزرگان برای ساخت فیلم توقعاتی داریم که برآورده نمی شود، فیلمی مانند « هیس دخترها فریاد نمی زنند» ساخته می شود که من آن را یکی سه اثر برتر پوران درخشنده می دانم.

او همچنین اضافه کرد: موضوع « هیس دخترها فریاد نمی زنند» از همان اول دل ما را لرزاند و خوشحالم که در آن حضور داشتم.

شهاب حسینی تاکید کرد: کار ما به عنوان بازیگر خدماتی است و باید خوراک اندیشه و فکر تولید کنیم تا به گفته یکی از دوستان از هوا، طلا بسازیم.

در این نشست دیگر عوامل فیلم « هیس دخترها فریاد نمی زنند» همچون محمدرضا دلپاک، نیما صفایی، مرتضی پورصمدی و مهین نویدی حضور داشتند.