به گزارش پارس ، امید نعمتی در گفت وگو با ایسنا، مطرح کرد: در این کنسرت قطعاتی از آلبوم « آقای بنفش» را به همراه قطعات جدید اجرا خواهیم کرد.

او با بیان اینکه اعضای « پالت» ۱۰ سانس در برج آزادی اجرا می روند، گفت: در کنسرت قبلی با اینکه هنوز آلبومی از گروه ما منتشر نشده بود، « پالت» توانست در ۶ سانس میزبان مخاطبانش باشد تا جایی که به علت تمام شدن بلیت ها شرمنده خیلی از مخاطبان مان هم شدیم.

وی افزود: از این رو پیش بینی کردیم که با انتشار آلبوم « آقای بنفش» میزان مخاطبانمان افزایش پیدا خواهد کرد، برای همین این بار ۱۰ سانس را در نظر گرفتیم و از آنجا که احساس کردیم برج آزادی با حال و هوای موسیقی ما همخوانی بیشتری دارد، برج آزادی را به برج میلاد ترجیح دادیم.

خواننده گروه « پالت» درباره فضای این کنسرت گفت: اگر گاهی مخاطب در فضای موسیقی ما با یک حال و هوای نوستالژیک مواجه می شود به این معنا نیست که می خواهیم عامدانه چنین فضایی را ایجاد کنیم بلکه این حس و حال معمولا ناخودآگاه در اجرای ما ایجاد می شود.

او با اشاره به اجرای دو قطعه خاطره انگیز از سوی گروه گفت: بعد از اینکه در یکی از قطعات آلبوم « آقای بنفش» از تم موسیقی « خونه مادربزرگه» به کارگردانی مرضیه برومند بهره بردیم، ایشان از ما دعوت کردند که در پروژه « مدرسه موش ها» هم همکاری داشته باشیم اما این ایجاد فضای خاطره انگیز جزو اهداف ما نیست مگر اینکه این موضوع را یک نیاز تلقی کنیم.

امید نعمتی با بیان اینکه گروه « پالت» در ارائه موسیقی متفاوت تاکید زیادی دارد، اظهار کرد: ما بر ارائه فرهنگ موسیقایی متفاوت تاکید زیادی داریم. همه ما در گروه « پالت» منتقد جریان های حاکم در موسیقی کشور هستیم. طبیعتا وقتی موسیقی در مقاطعی مورد بی توجهی واقع شده است، دچار ضعف هایی می شود و سعی کردیم با انتخاب یک فرهنگ موسیقایی متفاوت مخاطبان را راضی نگه داریم.

این هنرمند در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه مبنای انتخاب کلام و اشعار در گروه « پالت» چیست، گفت: شعر و ترانه چیزی است که شاید این روزها کمتر به آن توجه شود اما به زعم بنده یک موزیسین باید مخاطب خاص سایر هنرها باشد تا بتواند هم نشینی مناسبی میان آنها برقرار کند. ایران پیشینه ای غنی در زمینه ادبیات دارد و متأسفم با این پیشینه گاهی گروه های موسیقی از کلام های ضعیف برای کارهایشان استفاده می کنند.

نعمتی همچنین گفت: اوایل وقتی اشعار گروه « پالت» را به دفتر موسیقی ارائه دادیم، اشعارمان رد شد اما پس از صحبت کردن با آقای بهمنی (مدیر شورای شعر و ترانه دفتر موسیقی) ایشان اشعار را قبول کردند و تمام مجوزهای لازم را صادر کردند و حتی گفتند این کاش همه موزیسین ها اینجا می آمدند و درباره نحوه انتخاب اشعارشان توضیحات لازم را ارائه می دادند.

به گزارش ایسنا و طبق اعلام سایت بنیاد رودکی گروه موسیقی« پالت» از ۲۳ تا ۲۵ و از ۳۰ تا ۳۱ مردادماه هر شب در دو سانس ۱۸ و ۲۱ به روی صحنه خواهد رفت.

اطلاعات بیشتر درباره بلیت فروشی این کنسرت به زودی اعلام خواهد شد.