به گزارش پارس به نقل از فارس، این اولین بار است که فیلمی از شاهرخ خان بازیگر سرشناس مسلمان بالیوودی در این ایام به روی پرده سینماها می رود.

رانی موکرجی و دیپیکا پادکونه هم دیگر بازیگران« قطار اکسپرس چنای» هستند و روهیت شتی فیلم ساز مطرح هندی کارگردانی آن را انجام داده است.

شاهرخ خان در قصه فیلم در نقش جوانی به نام راهول بازی می کند که با قطار راهی سفری به یک شهر کوچک در تامیل نادو می شود. هدف او از این سفر، برآورده کردن آخرین درخواست پدربزرگش است.

پدربزرگ راهول از او خواسته خاکستر وی را به معبد مقدسی در رامشوارام ببرد. اما در داخل قطار و در طول سفر اتفاقاتی برای راهول رخ می دهد که سفر او را تبدیل به یک تجربه تازه و جذاب می کند.

شرکت فیلم سازی شاهرخ خان به نام ردچیلیز اینترتینمنت « قطار سریع السیر چنای» را با همکاری شرکت یو تی وی موشن پیکچرز تهیه کرده است و برای آن پیش بینی فروش بالایی در جدول گیشه نمایش سینماهای هند می شود.

آخرین فیلم سینمایی شاهرخ خان روی پرده سینماهای هند درام خانوادگی « تا وقتی زنده ام» (جاب تک هه جان) در کنار کاتریناکایف بود که سال گذشته به فروشی ۱۴۰کروری دست پیدا کرد.

از چند سال قبل، تعطیلات عیدفطر در هند با نام سلمان خان گره خورده بود و وی هر سال در این ایام، یک فیلم اکشن را روانه پرده سینماها می کرد.

این فیلم ها با استقبال بالای تماشاگران هندی (به ویژه تماشاگران مسلمان) روبرو شده و گرمای خاصی در جدول گیشه نمایش ایجاد می کردند.

به دلیل اکران عمومی فیلمی از سلمان خان در ایام تعطیلات و مراسم عید فطر، تهیه کنندگان هندی فیلم های جدید خود را همزمان با فیلم های سلمان خان به روی پرده سینماها نمی فرستادند.

اما امسال اوضاع تغییر کرد. سلمان خان فیلم تازه اش « ورود ممنوع۲ » را برای نمایش عمومی در ایام تعطیلات عیدفطر آماده نکرد. این فیلم سال آینده میلادی به روی پرده سینماهای هند خواهد رفت.

اهل فن می گویند سلمان خان مرتکب اشتباه بزرگی شده که فیلمی را برای عید فطر امسال ندارد و جدول گیشه نمایش را از کار جدید خود محروم کرده است. با این حال، حضور شاهرخ خان در سالن های نمایش در ایام عیدفطر، جای خالی سلمان خان را پر می کند.

سال قبل« یک ببری بود» سلمان خان پس از پایان ماه مبارک رمضان و هم زمان با جشن عید فطر به روی پرده سینماهای هند رفت و ۱۴۰ کرور در جدول گیشه نمایش فروش کرد.