به گزارش پا رس به نقل از فارس، اکبر امینی عصر امروز در جمع تعدادی از خبرنگاران و در تشریح جزئیات دستگیری این سارق اینترنتی اظهار داشت: این فرد اقدام به برداشت غیرمجاز اینترنتی از حساب بانکی شهروندان می کرد که با هوشیاری پلیس فتا فرد خاطی دستگیر شد.

وی تصریح کرد: به دنبال وصول یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب اردبیل با موضوع برداشت غیرمجاز اینترنتی از حساب بانکی یکی از شهروندان به پلیس فتا کارشناسان این پلیس تحقیقات خود را با هدف کشف این سرقت و دستگیری سارق و یا سارقان احتمالی آغاز کردند.

امینی خاطر نشان کرد: پلیس به صورت جدی تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کرده و سعی کرد به سرعت و در انسجام حرکتی فرد خاطی را دستگیر کند.

این مسئول اضافه کرد: با ادامه تحقیقات پیرامون موضوع مأموران مبارزه با جرایم سایبری رد پای فردی را در پیرامون موضوع پیدا کردند تا به فرد خاطی دست پیدا کنند.

وی بیان کرد: با اطمینان از صحت گزارش با هماهنگی مقام قضایی موفق شدیم این فرد را دستگیر و برای بازجویی به پلیس فتا انتقال دهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس پلیس فتای استان یادآور شد: فرد دستگیر شده در پلیس فتا و به دنبال بازجویی های صورت گرفته به برداشت غیرمجاز مبلغ ۳۴ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال اعتراف کرد.

امینی ادامه داد: فرد خاطی همچنین اعتراف کرد به صورت اینترنتی از حساب شاکی این مبلغ را برداشت کرده که پرونده تشکیل شده به همراه متهم به مقام قضایی تحویل داده شد.