به گزارش پارس به نقل از فارس، در این حادثه که عصر امروز در شهر نمین و روستای یاد شده رخ داد، پسر بچه بازی گوشی که به دور از چشم پدر و مادر در اطراف این سد مشغول بازی بود به دنبال توپ و اسباب بازی خود به سمت سد حرکت کرده و با افتادن در درون آن غرق شد.

جسد این کودک بعد از یک ساعت تلاش غواصان و نیروهای امدادگر از داخل این سد بیرون کشیده شد.

خانواده این کودک با اظهار تأسف از نبود محافظ در اطراف سد و کانال و همچنین نیروی نگهبان در منطقه اعلام کردند که مسئولان باید در این زمینه اقدام عاجل را در جلوگیری از حوادث تلخ و تأسف بار انجام دهند.

این چندمین حادثه غرق شدگی در این سد و کانال های اطراف آن است که به دلیل نبود حفاظ و مهیا شدن منطقه گردشگری در اطراف این سد اتفاق افتاده است.

کشف جسد سوخته در داخل یک دستگاه خودروی کامیونت ایسوز

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اما در شهرستان نمین جسد سوخته یک مرد در داخل یک دستگاه خودروی آتش گرفته کشف شد.

مأموران گشت انتظامی نمین در جاده روستای ننه کران به خودرویی برخورد کردند که دچار حریق شده بود که به سرعت برای مهار آتش مأموران و همچنین آتش نشانان در منطقه حاضر شدند اما تا رسیدن آنها در سر صحنه راننده این خودرو در داخل آن سوخته بود.

با هماهنگی های انجام شده جسد سوخته از خودروی کامیون ایسوز بیرون کشیده شد و با حضور دستگاه های ذیربط علل حادثه مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت جسد این فرد سوخته شده برای تشخیص علت مرگ و کالبدشکافی به پزشک قانونی انتقال داده شد تا در مورد هویت جسد و خودرو بررسی لازم صورت بگیرد.

اما یک تریلی حامل کاه نیز در گرمی طعمه حریق شد.

این تریلی که کاه پرس شده را بار زده بود به دلیل نامعلومی آتش گرفت و از بین رفت.

این حادثه خسارت جانی به همراه نداشت ولی با حضور خودروی آتش نشانی شهرداری انگوت اطفای حریق صورت گرفت تا حادثه به مناطق دیگر تسری پیدا نکند.