به گزارش پارس به نقل از فارس، آیت الله شیخ مصطفی علما عصر امروز در کلاس درس اخلاق مدیران که با حضور فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی و مدیران ادارات برگزار شد، اظهار داشت: تقوا پایانی ندارد و یک افق بی انتهاست.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه امام علی (ع) به امام حسن (ع) تقوا را توصیه کرده، بیان داشت: پست و مقام و میز ریاست جای خود را دارد و آن چه به ما ارزش می دهد، ملازم امر خدا بودن است و مدیران با تقوای الهی خدمت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: انسان با قلبش اراده ایمان یا اراده گناه می کند، بنابراین باید مراقبت کند و امیر قلب خودش باشد.

علما تصریح کرد: ممکن است فردی در امور دنیوی قدرت مند باشد، اما در وسوسه ها بلغزد، بنابراین همه باید دائما به امر به معروف و نهی از منکر عمل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: باید از ماه مبارک رمضان نهایت استفاده را ببریم و قلب سلیم در این ماه مبارک برای خود بسازیم.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه نیز در این مراسم عنوان کرد: سال روز عملیات غرورآفرین مرصاد را پیشاپیش به همه عاشقان اسلام و ایران تبریک می گویم.

سردار محمدنظر عظیمی ادامه داد: با تلاش همه مسئولان حرکتی در ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه آغازشده، اما نیاز به تلاش بیشتری دارد.