به گزارش پارس به نقل از فارس، نادر خورسند عصر امروز در نشست انتظامی این شهرستان با اشاره به جزئیات نحوه دستگیری سارقان، اظهار کرد: هفته گذشته در ساعات شب تعداد سه نفر جوان سوار یک دستگاه خودروی تاکسی تلفنی می شوند که در بین راه با استفاده از چاقو و اسپری راننده خودرو را مجبور به انحراف از مسیر می کنند.

وی با بیان اینکه سارقان پس از انحراف این خودرو به مکانی خلوت اقدام به سرقت وسایل و پول راننده خودرو می کنند و سپس متواری می شوند، گفت: بررسی های پلیس نشان داده است که این اتفاق در دو مرحله و برای دو راننده رخ داده و بلافاصله مراتب دستگیری سارقان در دستور پلیس قرار گرفت.

به گفته فرمانده انتظامی آستارا، یکی از رانندگان با کمک اهالی محل مورد شناسایی قرار گرفت و تلاش همه جانبه پلیس برای دستگیری متهم آغاز و سرانجام این سارق دستگیر شد.

وی با تصریح بر اینکه پس از دستگیری این متهم تحقیقات در زمینه شناسایی همدستانش توسط کارآگاهان پلیس آغاز شد، اذعان کرد: پس از اعتراف این متهم و معرفی همدستان سارق از طرف وی دو متهم دیگر نیز شناسایی شدند و در یک عملیات سریع و غافلگیرانه یکی از متهمین نیز دستگیر شد.

خورسند، دستگیری نفر سوم سارق مذکور را حاصل تحقیقات و جستجوی پلیس آستارا عنوان کرد و افزود: نفر سوم که عرصه را بر خود تنگ دیده بود خود را به پلیس معرفی کرد.

وی با بیان اینکه هر سه نفر متهم به سرقت عنف دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: این سارقان در بازجویی ها و مواجهه حضوری با مال باختگان به بزه انتسابی اعتراف کردند.

به گفته این مسئول، هر سه متهم با تشکیل پرونده تحویل مقام های قضایی و سپس روانه زندان شدند.