به گزارش پارس ، به نقل ازباشگاه خبرنگاران، سرهنگ یوسف ملک زاده در تشریح این خبر گفت: کارشناسان پلیس فتای استان فارس در پایش فضای مجازی، یک وبلاگ اینترنتی را شناسایی که گردانندگان آن با تبلیغات اغوا کننده، کاربران را اغفال و در قبال دریافت وجه مورد نظر داروهای غیرمجاز جنسی و لاغری را برای آنان ارسال می کردند.

وی افزود: با بررسی های فنی و پلیسی انجام شده، هویت یکی از عوامل این سایت متخلف ساکن شهر جهرم احراز شد.

ملک زاده ادامه داد: با تلاش و پیگیری ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی جهرم، متهم شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در منزلش دستگیر و در بازرسی از منزل وی نیز ادله دیجیتالی مرتبط با بزه ارتکابی کشف شد.

این مسئول تصریح کرد: در بررسی کیس مکشوفه از این متهم ۲۵ ساله، تعدادی کلیپ و عکس های مبتذل به دست آمد و متهم نیز با توجه به شواهد و قرائن موجود به بزه انتسابی خود اقرار و علت و انگیزه خود از این کار را رفع نیاز مالی اعلام کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم گفت: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی معرفی شد.

ملک زاده به کسانی که از طریق فضای سایبری اقدام به تبلیغ و فروش غیرقانونی دارو کرده و سلامت مردم را با خطر مواجه می کنند، هشدار داد که پلیس به دقت فعالیت های مجرمانه را در اینترنت رصد و در راستای تامین امنیت و آسایش کاربران فضاهای مجازی، برخوردهای قانونی را با عاملان اخلال در این فضا به عمل می آورد.