سرهنگ " مهدی مجیدی "،رئیس کلانتری 117 جوادیه گفت: به دنبال وقوع چندین فقره  سرقت  موبایل در جنوب تهران توسط یکدستگاه  موتورسیکلت  با دو سرنشین موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار ماموران کلانتری 117 جوادیه قرار گرفت. 

وی افزود: به دلیل حساسیت موضوع تیم عملیات کلانتری در حین گشت زنی به یکدستگاه موتورسیکلت طرح هوندا با دو نفر سرنشین جوان که در حال پرسه زنی بی هدف بودند مشکوک که به سمت آنان مراجعه که سارقان به محض مشاهده پلیس از محل متواری می شوند و در تعقیب و گریز صورت گرفته راکب موتورسیکلت دستگیر  میشود.

این مقام انتظامی بیان کرد: در بازرسی بدنی این سارق یکدستگاه گوشی  تلفن همراه  سرقتی و یک عدد افشانه دفاع شخصی کشف و ضیط شد.

مجیدی گفت : سارق دستگیر شده از افشانه دفاع شخصی جهت رعب و وحشت و سرقت استفاده می کرده و در  بازجویی های فنی صورت گرفته در کلانتری و مواجهه شاکیان با سارق، وی به 7 فقره سرقت موبایل اعتراف کرد، همچنین شاکیان اظهار داشتند وثی به همراه فرد دیگری با استفاده از افشانه و ایجاد رعب و و حشت اقدام به سرقت  موبایل  آنان کرده و گاها نیز در خیابان های خلوت با غافلگیری سرقت می کرده است.

مجیدی خاطرنشان کرد: پرونده متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارجاع شد.

 

منبع:برنا