به گزارش پارس به نقل از ایسنا، پخش سریال های ماه رمضانی شبکه های سیما که شامل « دودکش» ، « خروس» ، « مادرانه» و « شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» می شود، از چهارشنبه (اولین روز ماه مبارک رمضان) شروع می شود.

بر این اساس، سریال « شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» تنها سریال ماه رمضانی است که پیش از افطار به روی آنتن می رود.

سری جدید این مجموعه هر روز ساعت ۱۹ از شبکه تهران پخش می شود. این سریال اپیزودیک در هر قسمت راوی یک ماجرا است و کارگردان های مختلفی کار ساخت آن را بر عهده داشته اند.

تکرار سریال « شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» روز بعد ساعت ۲۳ به روی آنتن برود.

طبق جدول پخش در نظر گرفته شده از سوی تلویزیون، سریال « مادرانه» به کارگردانی جواد افشار اولین سریالی است که پس از افطار از شبکه سه سیما به روی آنتن می رود. « مادرانه» از فردا شب هر شب ساعت ۲۱ پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی آمده است: اردلان تمجید ۲۰ سال پیش، پس از رها کردن نامزد سابقش مریم، با زنی متمول به نام رعنا ازدواج می کند. حالا این ازدواج به جدایی رسیده و زن، بچه هایش را می خواهد، ولی مرد امتناع می کند.

مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، شقایق فراهانی، مهرداد ضیایی، عباس غزالی، هستی مهدوی فر از بازیگران سریال« مادرانه» هستند.

تکرار مجموعه « مادرانه» به طور خلاصه روزهای جمعه از ساعت ۸ الی ۱۳ از شبکه سه پخش می شود.

همچنین سریال « خروس» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی علیرضا ابراهیمی دومین سریالی است که پخشش از فردا شب ساعت ۲۱و۳۰ دقیقه به روی آنتن می رود.

حمید لولایی، جواد رضویان، یوسف تیموری، سپند امیر سلیمانی، ملیکا شریفی نیا، عزت الله مهر آوران و… در این سریال ایفای نقش دارند.

« خروس» روایتی است از زندگی پدری که دچار مشکل غیرمنتظره ای می شود. این مشکل خانواده را به تکاپو می اندازد و پسر خانواده با همفکری دوستانش تلاش می کند تا چاره ای برای رفع این مشکل بیاندیشند. در نقشه بچه ها، مغز متفکر یک خروس است.

سومین سریالی که قرار است پس از افطار به روی آنتن برود سریال محمد حسین لطیفی با عنوان « دودکش» است. این مجموعه ی نسبتا طنز از فردا شب هر شب ساعت ۲۲ و ۳۰ از شبکه یک پخش خواهد شد.

داستان « دودکش» درباره دو خانواده است که زندگی ساده ای دارند و یک قالیشویی را اداره می کنند، اما هر بار ماجرا ها و مسایلی برای آن ها اتفاق می افتد.

بهنام تشکر، هومن برق نورد، سیما تیرانداز، الناز حبیبی، نگار عابدی از جمله بازیگران « دودکش» هستند.