به گزارش پارس ، مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، این مجسمه که از فایبرگلاس ساخته شده در دریاچه سرپرتین در هاید پارک لندن از آب بیرون آمده است.

این مجسمه برای ادای احترام به اقتباسی که بی. بی. سی در سال ۱۹۹۵ از رمان" غرور و تعصب" جین آستن انجام داد، ساخته شده است. در این مجموعه کوتاه تلویزیونی کالین فرث در نقش آقای دارسی و جنیفر اله در نقش الیزابت ایفای نقش کرده بودند. در صحنه ای از این فیلم آقای دارسی با لباس به درون دریاچه می پرید و بعد با لباس های خیس در دریاچه می ایستاد.

این صحنه به انتخاب تماشاگران تلویزیون به تازگی در یک نظرسنجی به عنوان خاطره انگیزترین صحنه این درام تلویزیونی انتخاب شد.

این مجسمه چند روز در دریاچه باقی می ماند و بعد راهی نقاط مختلف بریتانیا می شود و در شهرهای مختلف به نمایش درمی آید و سرانجام در" لیم پارک شایر" یعنی جایی که این صحنه در آنجا فیلمبرداری شد، باقی می ماند.

آدرین ویلس مدیر تهیه این درام تلویزیونی گفت سه نفر با کاری دو ماهه موفق به ساخت این مجسمه شدند.

کالین فرث ۵۳ ساله بازیگر انگلیسی سینما و تلویزیون است. او سال ۲۰۰۹ نامزد جایزه اسکار برای فیلم" یک مرد مجرد شد" و در سال ۲۰۱۱ در هشتاد و سومین دوره مراسم اسکار برای بازی در فیلم" سخنرانی پادشاه" این جایزه را برد. وی در فیلم جدید وودی آلن که هنوز اسمش اعلام نشده، بازی خواهد کرد.