به گزارش پارس به نقل از مهر، فریدون جیرانی کارگردان سینما و تلویزیون با بیان این مطلب که برای آغاز پیش تولید" خانه امن" در انتظار تامین بودجه تلویزیون است، گفت: تمام کارهای اجرایی برای ساخت سریال" خانه امن" انجام شده و تنها در انتظار تامین بودجه از سوی تلویزیون برای ساخت این سریال هستیم.

وی توضیح داد: تا زمانی که بودجه مورد نظر برای ساخت این سریال پلیسی تامین نشود، نمی توانیم درباره حضور بازیگران آن تصمیم بگیریم. متاسفانه تلویزیون در مضیقه مالی قرار گرفته و بودجه خود را برای تولید سریال های روتین صرف می کند و کمتر به سریال هایی از نوع" خانه امن" توجه دارد.

کارگردان" شام آخر" در پایان عنوان کرد: " خانه امن" جزو سریال های کوچک است و در ۱۴ قسمت ۶۰ دقیقه ای و در مدیوم های سینمایی ساخته خواهد شد.

فریدون جیرانی نگارش این سریال را برعهده دارد و سید کمال طباطبایی نیز تهیه کنندگی آن را برعهده دارد. این سریال به سفارش شبکه یک سیما ساخته خواهد شد.

فریدون جیرانی، پیش از این سریال" مرگ تدریجی یک رویا" را برای تلویزیون ساخته است. در این سریال بازیگرانی چون دانیال حکیمی، پوراندحت مهیمن، هایده حائری، سامیه لک، ستاره اسکندری، آشا محرابی و پولاد کیمیایی حضور داشتند که جزو مجموعه های پربیننده شبکه دو محسوب می شد. البته جیرانی تجربه اجرای برنامه سینمایی" هفت" در شبکه سه را هم داشته است.