به گزارش پارس به نقل از روابط عمومی شبکه تهران، این اپیزود به قلم داریوش روحی نگارش شده است و محمد محمود سلطانی مشاور نویسندگی آن را بر عهده دارد. این اپیزود درباره جوانی ۲۸ ساله به نام مجید است که به تازگی پدرش زمین گیر شده و خرجی خانواده را به عهده گرفته است. خانواده ی مجید تصور می کنند که او با موتورش در پیک کار می کند. این در حالی ست که ما درمی یابیم مجید کیف قاپ است… او به همراه دوستش شهرام که هم سن و سال اوست با شیوه ی خاصی مقابل بانک می ایستند کیف آدم های پولدار را که از بانک پول نقد گرفته اند می دزدند… مجید یک روز خیلی اتفاقی وقتی بسته ای را در قالب پیک برای یک مزون عروس جا به جا کرده با محبوبه آشنا می شود و یک دل نه صد دل عاشق او می شود تا جایی که از او خواستگاری می کند… مجید به دوستش می گوید او می خواهد کیف قاپی را کنار بگذارد و از روز بعد از خواستگاری زندگی شریف و سالمی را شروع کند… این در حالی ست که مجید نمی داند آخرین سوژه ی دزدی آنها که در حال تعقیب آن هستند زندگی اش را از این رو به آن رو خواهد کرد.


نفیسه روشن در نقش محبوبه، سعیده عرب در نقش جواهر، ارسطو خوش رزم در نقش شهرام، سیما مطلبی در نقش خانم یاوری، کریم قربانی در نقش اسماعیل بازیگران این اپیزود هستند.


مدیر تصویربرداری: سیدمحسن حسینی، تدوینگر: روح الله هاشمی، مدیر تولید: محمدعلی محمودی، صدابردار: حمیدرضا یارندپور، صداگذار: محمدعلی درگاهی، طراح صحنه و لباس: قاسم مربی، طراح گریم: خاطره خاشعی، عکاس: نرگس مقدسی عوامل دیگر این سریال هستند.