فرمانده نیروی انتظامی کشور در نشست قرارگاه مشترک امام رضا (ع) و نوروز ۱۴۰۰ کرمان گفت: توجه به امنیت زمینه برای حضور سرمایه گذاران را هموار می‌کند و این از وظایف نیروی انتظامی است.

او افزود: با توجه به گستردگی و نزدیکی کرمان به کشور‌های شرقی و جنوبشرق و حادثه خیز بودن استان، کار نیروی انتظامی از حساسیت خاصی برخوردار است ودر استان کرمان شاهد امنیت با ثبات هستیم که با همت همه نیرو‌های مسلح این وضع ادامه خواهد داشت.

فرمانده ناجا تاکید کرد: برای پیشگیری از مشکلات باید اول اولویت بندی شوند تا بتوان با برنامه ریزی مناسب به مصاف آن‌ها رفت که از جمله آن تصادفات، مواد مخدر و حضور اتباع غیرمجاز است.

او با تاکید بر وجود روحیه استکباری در همه دولتمردان آمریکایی افزود: آمریکا مطمئنا دوست ندارد امنیت ما را ببیند و به همین علت همواره در پی توطئه افکنی در کشور ماست، اما مردم باید هوشیار باشند.

فرمانده انتظامی کشور گفت: تحریم‌ها باعث خودکفایی بسیار بالایی در تولید تجهیزات عملیاتی پلیس شده و این خودکفایی تقویت خواهد شد.

او از محبوبیت سردار سلیمانی در کشور‌های اسلامی گفت و افزود: ایجاد امنیت برای کشور از مهمترین برکات این فرزند دیار کریمان است.

سردار اشتری همچنین از خدمات نیروی انتظامی استان در کاهش جرایم و ارتقای امنیت قدردانی و اقدامات دستگاه‌های عضو قرارگاه را موثر توصیف کرد.

معاون عمرانی استاندار کرمان نیز دراین جلسه گفت: استان کرمان در سه سال اخیر با همت همه اعضای شورای ترافیک و اقدامات پیشگیرانه توانسته در زمینه تصادفات درون شهری و برون شهری روند کاهشی را به دست آورد.

او همچنین کسب جایگاه دوم کرمان در کاهش تصادفات طی سال گذشته را حاصل تلاش نیرو‌های راهداری، راهنمایی و رانندگی، پلیس راه، اورژانس، هلال‌احمر، دانشگاه‌های علوم پزشکی دانست.

این نشست با حضور جمعی از فرماندهان انتظامی ونظامی ومدیران امنیتی استان برگزار شد.