به گزارش پارس ، حسین تبریزی تهیه کننده و کارگردان سریال" بوی باران" که ویژه شب های قدر ماه رمضان سالجاری ساخته می شود، درباره آخرین وضعیت این کار به مهر گفت: این روزها در اهواز و شلمچه به سر می بریم. در واقع می خواستیم این بخش کار در راستای ملموس‎ تر شدن فضای سریال با حال و هوای دفاع مقدس، در خود مناطق جنگی تصویربرداری شود.

وی افزود: ما از چهارشنبه ۱۲ تیر به جنوب کشور رفته ایم و تا شنبه ۱۵ تیر آنجا خواهیم بود. البته هیچ کدام از بازیگران همراه ما نیستند و ما ۱۲ نفر از دیگر عوامل سریال هستیم. تصویربرداری کار به پایان رسیده و تنها مسیرهایی که شخصیت ها برای رسیدن به منطقه طی می‎ کنند و بخش‎ های عبوری بدون بازیگر را در این چند روز ضبط کردیم تا حس و حال کار به واقعیت نزدیک شود.

وی سازنده موسیقی سریال را امید کرامتی معرفی کرد و در پاسخ به اینکه آیا تیتراژ سریال خواننده ای دارد یا خیر، توضیح داد: هنوز ترانه سریال را انتخاب نکرده ایم، سبک خواندن آوازی که مدنظر ما است نیز با کارهای مرسوم تفاوت دارد و دنبال صدای خاصی هستیم و یک بحر الطویل مدنظر داریم که حالت تعزیه داشته باشد.

تبریزی متن" بوی باران" را با همراهی آزاده محسنی نوشته است و سریال درباره مادر و دختری است که بعد از ۳۰ سال یکی از همرزمان مرد خانه شان را که دچار فراموشی شده است، پیدا می کنند و برای اینکه به حافظه او دست پیدا کنند به ناچار وارد دوران جنگ می شوند.

در این سریال که در ۶ قسمت ۴۵ دقیقه ای تولید می شود بازیگرانی چون پژمان بازغی، کامبیز دیرباز، فریبا کوثری، نیلوفر شهیدی، مونا فرجاد، رحیم نوروزی، میرطاهر مظلومی، رابعه اسکویی، رامسین کبریتی، قاسم زارع، زهرا سعیدی، مینا جعفر زاده، لاله صبوری، داود شیرعلی، مبین عطاری، افشین اخلاقی، سولماز حصاری و بهارک صالح نیا ایفای نقش می کنند.

این سریال شب های قدر ماه رمضان از شبکه دو سیما روی آنتن می رود. سریال اصلی ماه رمضان این شبکه" خروس" به کارگردانی سعید آقاخانی و با حال و هوای طنز است.