به گزارش پارس ، به نقل ازایسنا، این کنسرت که قرار بودم دوم و سوم تیر ۹۲ در تالار مهر اهواز برگزار شود، به دلایل نامعلومی برگزاری آن در تالا مهر لغو و به ۱۲ و ۱۳ تیر ۹۲ در سالن ورزشی هلال احمر موکول شد.

این کنسرت با تاخیر چند دقیقه ای به دلیل قطعی برق سالن منطقه شروع شد و با توجه به این که هوای اهواز بسیار گرم بود، خستگی در چهره حاضران دیده می شد.

در ابتدای این کنسرت ناصر مدنی، مدیر شرکت فرهنگی و هنری « هم آوای نگین» که برگزارکننده این کنسرت بود، از حضور پرشور مردم در این دو شب و استقبال گسترده آن ها و مساعدت و همکاری دستگاه های ذیربط تقدیر و تشکر کرد و برای حاضران شب خوب و به یاد ماندنی آرزو کرد.

او همچنین از سختی های برگزاری کنسرت شهرام شکوهی در این مکان گفت و از مسؤولانی که با وی برای بهتر برگزار کردن کنسرت همکاری کرده اند، تشکر کرد.

سپس شهرام شکوهی و اعضای گروه اش به روی صحنه آمدند و پس از خوش آمد گویی به حاضران، کنسرت خود را با ترانه « دل دیوونه» شروع کرد. هنوز این ترانه به پایان نرسیده بود که برق سالن قطع و اجرای کنسرت متوقف شد.

پس از وقفه کوتاه چند دقیقه ای و آمدن دوباره برق، شکوهی به روی صحنه برگشت و اتفاقات این چنینی را نمک این گونه برنامه ها دانست و بار دیگر ترانه « دل دیوونه» را از اول خواند.

شهرام شکوهی پس از خواندن این ترانه به حاضران در سالن گفت: به عشق جنوبی ها و مردم خونگرم اهواز و اصالت نیمه جنوبی ام ترانه « مه گل» را با لهجه شیرازی می خوانم.

این خواننده در ادامه گفت: من قرار بود ۲۹ فروردین برای اجرای کنسرت به اهواز بیایم که بنا به دلایلی نشد و آن موقع کنسرتی را برگزار کنیم، ولی به این زمان موکول شد. اکنون هم با وجود این که دو روز پیش به علت مشکل قلبی از بیمارستان مرخص شدم، نمی شد نیایم و شرمنده مردم اهواز شوم.

سپس ترانه « هوس» را با همراهی حاضران در سالن اجرا کرد و پس از آن ترانه « دلبری از تو» و ترانه « دل خونه» را با همراهی حاضران در این کنسرت اجرا کرد.

شکوهی با ادای احترام به هنرمندان و ورزشکاران اظهار کرد: من احترام زیادی برای تیم دوست داشتنی شهر شما یعنی فولاد خوزستان قایل ام و از این که این تیم نتایج بسیار خوبی را گرفته بسیار خوشحالم و این را هم می دانم که اهواز خانه دوم استقلالی ها است.

وی ادامه داد: پس به افتخار فولاد خوزستان، استقلال تهران و بچه های تیم ملی فوتبال ایران که گل کاشتند و نیز تیم ملی والیبال همه آن ها را تشویق کنید و این ترانه را به آن ها تقدیم می کنم.

شهرام شکوهی در این قسمت ترانه « مدارا» را با در خواست بسیاری از حاضران در سالن اجرا کرد که با استقبال حاضران همراه شد. ترانه « اسیری» پایان بخش کنسرت شکوهی در اهواز بود.

از نکات قابل توجه این کنسرت برقراری نظم توسط شرکت فرهنگی و هنری « هم آوای نگین» با مدیریت ناصر مدنی با وجود نامناسب و نامطلوب بودن سالن برای اجرا بود.

گفتنی است نبود امکانات و سالن مناسب برای اجرای کنسرت در کلانشهر اهواز کنسرت گذاران خوزستانی را با مشکلات بی شماری مواجه کرده است.