به گزارش پارس به نقل از جهان، اعضای منافقین همواره با طرح های درون سازمانی که مسعود رجوی، سرکرده این فرقه اجرا می کرد مواجه بودند و همین موضوع سبب سخت تر شدن زندگی اعضای این گروهک ضد انقلاب می شد که البته سود زیادی را نصیب رجوی می کرد.

نهاد خانواده در طی چند طرحی که رجوی با عنوان انقلاب درون سازمانی اجرا کرد به کلی متلاشی شد و زن و مرد در این سازمان از هم جدا شده و کودکان نیز به طور جداگانه در دیگر نقاط جهان نگهداری و طبق نظر مقامات بالادستی منافقین تربیت شدند.

در طول سالیان دراز افرادی بودند که نتوانستند شرایط در درونی گروهک منافقین را تاب بیاورند و به طرق مختلف از این فرقه جدا شدند و شرح حال خود و مصائبی که در این مدت تحمل کرده بودند را بازگو کردند.

یکی ازاعضای جدا شده این فرقه با انتشار عکسی در زمینه نوع رفتار فرقه منافقین با کودکان می نویسد: « این کودکانی که در تصویر مشاهده می کنید، گروهی از بچه های اعضاء فرقه رجوی هستند که در جریان جنگ خلیج در سال ۶۹ از عراق به کشورهای اروپایی فرستاده شدند! و بعد از سالیان دوباره به عراق بازگشته و در مناسبات تشکیلاتی سازمان سازماندهی شدند.

بگذریم که رهبر سازمان از اینها هم برای پر کردن جیبش نگذشت و به اسمها و پوششهای مختلف بخاطر بچه ها از دولتهای اروپایی پول و امکانات می گرفت!

این بچه ها تا چندین سال دور از پدر و مادرانشان بودند و در سال ۷۸ به عراق بازگشتند و پدران و مادران خود را جدا شده از هم دیدند! بسیاری از آنها هم اکنون مشکلات تشکیلاتی بسیاری دارند و مایل به بودن در لیبرتی و مناسبات رجوی نیستند، اما پدر و مادر و بستگانشان که در مناسبات همراه آنها هستند هر بار از ترک عراق و جدا شدن از سازمان منصرفشان می کنند!