به گزارش پارس به نقل از ایسنا، اگرچه در کشورهای صاحب سینما در دنیا مرسوم است که اکران تابستان از مهم ترین و بهترین اکران هاست اما متاسفانه طبق آمار گیشه با آغاز این فصل، وضعیت اکران در سینماهای ایران خیلی خوب نیست اما براساس آخرین آمار رسمی منتشر شده، تنها فیلم سینمایی « چه خوبه که برگشتی» داریوش مهرجویی و « گذشته» اصغر فرهادی فروشی مناسبی داشته اند و سایر فیلم ها با بی اقبالی در گیشه مواجه هستند.

براساس این گزارش، « خودزنی» و « بی تابی بیتا» پس از ۱۷ روز اکران به ترتیب ۴۸ و ۹۵ میلیون تومان، « زبان مادری» پس از ۱۴ روز اکران ۶ میلیون تومان، « آقای الف» پس از ۵۰ روز ۵۸ میلیون تومان، « یکی برای همه» و « تلفن همراه رئیس جمهور» پس از ۴۳ روز به ترتیب ۱۸۰ و ۳۸۱ میلیون تومان و « گلوگاه» پس از سه روز اکران ۶/۵ میلیون تومان در سینماهای تهران فروش داشته اند.

به گزارش ایسنا، در میان فیلم های اکران شده طبق اعلام فارابی تا ۷ تیر ماه، « گذشته» اصغر فرهادی پس از ۱۰ روز اکران به فروش مناسب ۴۲۵ میلیون تومانی و « چه خوبه که برگشتی» داریوش مهرجویی پس از ۲۹ روز اکران به فروش ۵۸۶ میلیون تومانی رسیده اند.

« برف روی کاج ها» به کارگردانی پیمان معادی که در روزهای پایانی اکران خود قرار دارد در سینماهای تهران تاکنون ۸۶۳ میلیون تومان فروخته است.