به گزارش پارس ، محمدعلی کشاورز بازیگر فیلم ها و سریال های ماندگار سینما و تلویزیون ایران که به تازگی از بیمارستان مرخص شده است درباره وضعیت جسمانی خود به مهر گفت: به لطف خدا نسبت به گذشته وضعیت بهتری دارم اما همچنان تحت درمان هستم و داروهای خود را مصرف می کنم.

مسئولان حالم را نپرسیده اند

بازیگر نقش محمد ابراهیم در فیلم" مادر" از ساخته های علی حاتمی در پاسخ به این پرسش که آیا تا کنون مسئولانی احوالی از او پرسیده است؟ گفت: هیچ یک از مسئولان تا کنون حالی از من نپرسیده اند و من نیز از آنها انتظاری ندارم.

کشاورز ادامه داد: من یک بازیگرم و تا این لحظه دینم را به فرهنگ و هنر مملکتم ادا کرده ام و حال در دو سال و اندی که خانه نشین هستم هیچ مسئولی احوالی از من نپرسیده است و تنها کسانی که مدام جویای حالم هستند هنرمندان و جوانان علاقمند به هنر هستند و همین برای من کافی است.

آرزویی جز سربلندی جوانان ندارم

بازیگر نقش اسدالله در سریال" پدرسالار" در ادامه صحبت های خود متذکر شد: به دلیل عشق و علاقه ای که در جوان ها به هنر دیده ام و همچنین حضور گرمشان در کنارم، از خدا می خواهم حافظ آنها باشد و جز این آرزوی دیگری ندارم.

کشاورز که همچنان با صلابت سخن می گفت در ادامه صحبت های خود از مردم خواست برایش دعا کنند و گفت: به عنوان فرد کوچکی از جامعه هنری حقی بر گردن فرهنگ و هنر این سرزمین دارم و با آثارم خاطره سازی کرده ام و حال که امروز در بستر افتادم از همه هموطنانم می خواهم برای من دعا کنند تا شفا پیدا کنم.

از سیاست خوشم نمی آید

وی در پایان با اشاره به فعالیت هنرمندان در حال حاضر گفت: من فرد سیاسی نیستم و از سیاست هم خوشم نمی آید اما می دانم شرایط فعلی برای کار خوب نیست و زمینه فعالیت هنری به خصوص برای جوانان در این عرصه باید بیش از این فراهم شود.