به گزارش پارس ، آقاخانی که این نمایش را از ۳۰ تیرماه در تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می برد درباره حضور مرجان شیرمحمدی در این اثر نمایشی به ایسنا، گفت: از ایشان یکی دو فیلم دیده بودم و برای ضرورت های نقش نمایش من به لحاظ فیزیک، بازی و چهره کاملا بازیگر مناسبی هستند و به ایشان نیز در کنار چند کاندیدای دیگر فکر می کردم اما میزان اشتیاق، انگیزه و سخت گیری او برای تئاتر مرا راغب تر کرد تا با او کار کنم.

این هنرمند تئاتر با تقدیر از تلاش های مرجان شیرمحمدی برای آماده کردن این نقش توضیح داد: با توجه به زمان کوتاهی که به ما پیوسته است، تلاش بسیار چشمگیری می کند و این تلاش در روزگار بی انگیزگی های بازیگران، نعمت بزرگی است.

آقاخانی افزود: خوشحالم که خانم شیرمحمدی از بین پیشنهادهای مختلفی که در این سال ها برای حضور در تئاتر داشته است، نمایش مرا برای آغاز این فعالیت انتخاب کرده است. البته ایشان فارغ التحصیل آموزشگاه استاد سمندریان است.

او که در این اثر نمایشی خودش هم یکی از نقش ها را بازی می کند درباره حضور بهروز افخمی به عنوان مشاور کارگردان در اجرای نمایشش توضیح داد: هیچ ابایی ندارم که همه جا اعلام کنم که به شدت به نگاه هنرمندانه ایشان اعتقاد دارم.

به گفته ی آقاخانی، بهروز افخمی فیلمساز بسیار قابل اعتنایی است و در این روزگار تکنیک گریزی سینما، او یکی از تکنیکی ترین سینماگران کشور به شمار می آید.

این کارگردان تئاتر افزود: نگاه بهروز افخمی به ویژه در این نمایشنامه من که پیوند تعریف شده منطقی در داستان با سینما دارد، می تواند کمک حال من باشد. مخصوصا با توجه به این نکته مهم که برای اولین بار و در نمایشی از خودم بازی هم می کنم. بنابراین به شدت به نگاه تیزبین هنرمندانه ای نیاز داشتم که از بیرون بازی ها و به ویژه بازی خود مرا را کنترل کند.

آقا خانی با اشاره به اینکه بهروز افخمی تماشاگر بسیار خوبی در تئاتر است، یادآور شد: در دو سال اخیر هر کاری که در مقام کارگردان و بازیگر داشتم بهروز افخمی تماشاگر روزهای اول اجرا بوده است و سینماگر صاحب ذوقی است که تماشاگر پویای تئاتر به شمار می آید. پس حضور او حتما می تواند به اجرای بهتر یک تئاتر کمک کند و خوشحالم پیشنهاد رسمی من با استقبال ایشان روبرو شد و مفتخرم یکی از کارگردان های مورد علاقه ام در سینمای ایران را به عنوان فکر دوم در کنار خود دارم، من می دانم حضورشان این کار گروه تئاتر « پوشه» را قابل اعتنا تر می کند.

به گزارش ایسنا، نمایش « نام همه مصلوبان عیسی است» با بازی حبیب دهقان نسب، بهرام ابراهیمی، ناهید مسلمی، امیر علی دانایی، خیام وقارکاشانی، سام کبودوند، وحید نفر، بهرام سروری نژاد و کیوان خان بگی در کنار مرجان شیرمحمدی (همسر بهروز افخمی) و ایوب آقاخانی اجرا می شود.

در اجرای این اثر نمایشی سیامک احصایی طراحی صحنه، لادن کنعانی: طراحی لباس، ارسلان آقاخانی: طراحی پوستر و بورشور، الهام صالحی، طراحی چهره پردازی و کیوان معتمدی: طراحی نور را برعهده دارند.

انتخاب موسیقی برعهده سیروس مهاجری است، این نمایش به عنوان کاری از گروه تئاتر « پوشه» با کمک آموزشگاه هنرهای نمایشی « باران» به عنوان مجری طرح تولید می شود و از روز ۳۰ تیر در سالن شماره یک تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می رود.