به گزارش پارس ، محمود اتحادی، جانشین تولید مجموعه" بچه های نسبتاً بد" در خصوص حضور بازیگران جدید این سریال، در گفتگو باباشگاه خبرنگاران گفت: امروز: " مجید مشیری" و" اکرم محمدی" بازیگر فیلم سینمایی" مادر" علی حاتمی جلوی دوربین" سیروس مقدم" می روند.

وی با اشاره به زمان کوتاهی که تیم برای رساندن کار به ماه مبارک رمضان دارند، تصریح کرد: فرصتی به رسیدن ماه مبارک رمضان نمانده و تیم این سریال مناسبتی شبانه روزی مشغول فیلمبرداری لوکیشن ها هستند.
اتحادی در خصوص لوکیشن فعلی اظهار داشت: لوکیشن فعلی" بچه های نسبتاً بد" حوالی" محمودیه" است ولی هر روز مکان فیلمبرداری ما تغییر می کند.
وی با اشاره به تدوین و صداگذاری همزمان سریال" بچه های نسبتاً بد" افزود: تدوین همزمان این کار با تلاش شبانه روزی" سیامک مهماندوست" انجام می شود و نیز حسین ابوالصدق صداگذاری کار را پیش می برد.
جانشین تولید" بچه های نسبتاً بد" با اشاره به چگونگی فیلمبرداری این کار، تصریح کرد: مدیر فیلمبرداری کار" فرشاد گل سفیدی" است که بیشتر سکانسها را دوربین به دست پیش می برد.
اتحادی با اشاره به مدت زمان ضبط این سریال گفت: تا اوایل ماه مبارک رمضان حدود ۵۰ درصد کار آماده میشود تا به امید خدا به موقع روی آنتن شبکه یک سیما رود.